bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دو سامانه بارشی از امروز و جمعه هفته جاری این استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

پیام مساعدی روز چهارشنبه افزود: سامانه بارشی نخست از ظهر امروز از شمال استان بوشهر وارد و در ساعت های پایانی شب فعالیت آن شدت می یابد.
وی بیان کرد: این سامانه به شکل رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و تا ظهر روز پنجشنبه در استان فعالیت خواهد داشت.

مساعدی افزود: یک سامانه بارشی نیز از روز جمعه وارد استان بوشهر می شود و تا صبح روز یکشنبه هفته آینده در این استان فعالیت می کند.
وی یادآور شد: فعالیت این سامانه در مناطق شرقی و شمالی استان بوشهر بیشتر است.
مساعدی بیان کرد: از اوایل روز یکشنبه تا روز دوشنبه هفته آینده نیز به سبب باد شدید شمال غربی خلیج فارس مواج و توفانی خواهد بود که با این شرایط باید از تردد غیرضروری در دریا اجتناب شود.

وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهری ابری همراه بار رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی و در قسمت شمالی استان بوشهر با سرعت 16 تا 42 کیلومتر در ساعت که در برخی از ساعت ها به 48 کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.
وی یادآور شد: سرعت وزش باد در مناطق جنوبی استان بوشهر نیز 12 تا 32 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در قسمت های شمالی و مرکزی خلیج فارس 90 تا 150 سانتی متر و در قسمت های جنوبی 60 تا 120 سانتی متر خواهد بود.
مساعدی بیان کرد: در شبانه روزگذشته شهرستان های عسلویه و دیر با 23 درجه سانتیگراد و جم نیز با 7 درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.
وی یادآور شد: در این مدت بیشترین و کمترین میزان رطوبت هوا نیز به ترتیب در برازجان و عسلویه 100 و 27 درصد گزارش شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: