bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
نشست خبری کنسرت گروه ˝لیان˝ بوشهر به سرپرستی و آهنگسازی محسن شریفیان شنبه ۱۹ دی‌ماه در پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد.
محسن شریفیان پژوهشگر موسیقی نواحی، نوازنده و سرپرست گروه "لیان" درباره دیرکرد در صدور مجوز کنسرت پیش روی خود گفت: اماکن عمومی نیروی انتظامی برای این کنسرت و تسریع صدور مجوز آن زحمت زیادی کشید و من قدران زحمات این افراد هستم، اما دلیل سخت‌گیری را نمی‌فهمم به همین خاطر از آن‌ها خواستم درباره آن توضیحی بدهند.

 
شریفیان ادامه داد: من صاحب نوازنده‌ام نبوده و نمی‌توانم به او دستور بدهم به آزمایشگاه رفته و تست اعتیاد بدهد. کنسرت ما فقط یک ساز و آواز معمولی است. به نظرم برای صدور مجوزها باید تجدیدنظر کرده و فقط یک نهاد پاسخگو باشد.

وی افزود: ما در کنسرت وحدت مشکل و محدودیتی نداشتیم، اما در نمایشگاه به این محدودیت دچار شدیم و بیشتر از همه نگران مسئله سیستم صوتی بودیم. با این وجود برنامه‌ریزی خوبی ریختیم که مخاطبان روز 29 دی‌ماه اجرای خوبی را شاهد باشند.

او ادامه داد: گروه ما خواهان اجرای برنامه در نمایشگاه بود و از طرفی هم وحدت جای خالی نداشت به همین دلیل ما استارت را از سالن میلاد آغاز کرده و در ادامه این تور به رشت و بندرعباس نیز سفر خواهیم کرد.

این نوازنده نی انبان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: شاید مسئولان جشنواره دوست ندارند ما در این رویداد حضور داشته باشیم. به هر ترتیب ما هم به مسئولان جشنواره موسیقی فجر و هم به مسئولان جشنواره موسیقی نواحی اعلام آمادگی کردیم که در این دو رویداد مهم حضور داشته باشیم، اما آن‌ها باید از ما این موضوع را بخواهند که این اتفاق معمولاً نمی‌افتد.

این پژوهشگر موسیقی تصریح کرد: تا تاریخ هست حاشیه هم خواهد بود. ما نیز از این قاعده مستثنا نخواهیم بود. ما با هیچ‌کس دشمنی نداشته و مخلص همه مردم بوشهر هستیم. بارها گفتم که اگر کسی مشکلی دارد بیاید و با مطرح کند. گروه ما به‌خوبی خط قرمزها را شناخته و آن را رعایت می‌کند.

کنسرت گروه "لیان" به سرپرستی محسن شریفیان روز 29 دی‌ماه رد سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: