bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
از تایید رسانه‌ها تا تکذیب سرمربی پرسپولیس؛
به گفته رسانه‌ها، اتفاق‌های تلخی پس از پایان بازی در بیرون از ورزشگاه رخ داده است. اتفاق‌‌های که از سوی سرمربی تیم گناوه پرسپولیس کذب خوانده شد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته سیزدهم لیگ دسته دوم کشور، با جدال دو تیم پرسپولیس گناوه و برق جدید فارس در ورزشگاه شهید سراجی گناوه در استان ادامه یافت. این بازی در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید، به گفته رسانه‌ها، اتفاق‌های تلخی پس از پایان بازی در بیرون از ورزشگاه رخ داده است. اتفاق‌‌های که از سوی سرمربی تیم گناوه پرسپولیس کذب خوانده شد.

طبق گزارش «یک سایت ورزشی یکی از مسوولان تیم پرسپولیس گناوه که هویتش مشخص نیست از جایگاه ویژه به سمت هواداران حرکت کرد و با اشاره او موج فحاشی به سوی شیرازی‌ها به ویژه وحید رضایی سرمربی تیم روانه شد. الفاظ رکیک تکمیل کننده جو متشنج زمین شد، البته اتفاقات به همین جا محدود نمی‌شود؛ همان مسوول که باعث تحریک هواداران شد این‌بار خود دست به کار شد و با مسوولان باشگاه برق جدید در جایگاه گلاویز شد. حضور او در جایگاه و حرکاتش باعث شد انواع و اقسام اشیاء و سنگ و مواد منفجره به جایگاه ویژه روانه شود به قدری که امکان ایستادن در آنجا دیگر نبود. یکی از هواداران حتی پا را فراتر گذاشت و از جایگاه ویژه بالا آمد و قصد ضرب و شتم مسوولان برق جدید را داشت. البته کار نیمه تمام او را افراد درون جایگاه ویژه به کمک سرپرست تیمشان که این‌بار به جایگاه آمده بود، تکمیل کردند و محمدعلی تابع بردبار مالک و محمدهادی اکبری مدیرعامل باشگاه برق جدید را مورد ضرب و شتم قرار دادند که باعث جراحت مالک باشگاه شد. آنها حتی تلفن همراه مدیرعامل باشگاه برق جدید را به زور گرفته و وی را مجبور کردند در صورتی که فیلم یا عکسی گرفته آن را پاک کنند. جو ملتهب ورزشگاه دیگر جوابگوی ادامه بازی نبود اما داور هر طور بود بازی را به پایان رساند.» 

در ادامه گزارش این سایت ورزشی آمده است: «تیم شیرازی در هنگام خروج از ورزشگاه در محاصره هواداران حریف قرار گرفتند آنها با فحاشی سعی در ایجاد درگیری داشتند اما بازیکنان و مسوولین برق جدید بدون کوچک‌ترین عکس‌العملی به سمت اتوبوس خود حرکت کردند. یکی از هواداران که ظاهرا یکی از لیدرهای تیم پرسپولیس بود نیز بود به سمت وحید رضایی حرکت کرده و به سر او ضربه‌ای وارد کرد، این حرکت مجوز دخالت دیگر هواداران نیز صادر کرد و همگی بر سر بازیکنان تیم شیرازی ریختند. اوضاع به قدری وخیم شد که نیروی انتظامی مجبور به شلیک هوایی شد‌.

 این درگیری به بیرون ورزشگاه کشیده شد اما گناوه‌ای‌ها دست بردار ماجرا نبودند. آنها شیشه اتوبوس برقی‌های جدید را نیز بی نصیب نگذاشتند و آن را شکستند. با دخالت نیروی انتظامی و ریش سفیدی یکی دو تن از اعضای تیم گناوه، برقی‌های جدید موفق شدند از تعقیب هواداران بگریزند و وارد اتوبوس شوند. آنها با اسکورت نیروی انتظامی به سمت پلیس راه روانه شدند. وقتی ظاهرا همه چیز در حال تمام شدن بود، سرپرست پرسپولیس باز ظاهر شد و جلوی اتوبوس شیرازی‌ها را گرفت. درگیری او این‌بار هم با شیرازی‌ها بود و هم با یکی دو تن از اعضای تیم خود که باعث بهبود وضعیت شده بودند. نیروی انتظامی دوباره دست به کار شد و برای دستگیری او اقدام کرد. تلاش‌های او و الفاظی که به کار می‌برد و درگیری‌اش با مامورین نیروی انتظامی مامورین را بار دیگر مجبور به شلیک گلوله کرد. حتی این کار نیز جلوی خشم سرپرست را نگرفت و بالاخره با اسپری فلفل و با زحمت توانستند او را مهار کرده و بازداشت کنند.»

در همین رابطه سرمربی پرسپولیس گناوه برای روشن شدن ماجرا در گفت‌و‌گو با بامداد جنوب گفت: ابتدا از برخی رسانه‌ها به‌شدن انتقاد می‌کنم که بدون هیچ مصاحبه‌ای با مسوولان تیم ما این اتفاق را رسانه‌ای کرده‌اند، در صورتی که ماجرا چیز دیگری بوده است. 

نادر جعفری، با بیان این‌که تیم شیرازی از همان ابتدا بازی را با اعتراض به دارو و بر هم زدن تمرکز داور آغاز کرده و سعی در ایجاد تنش در بازی داشتند، افزود: به همین دلیل تعداد معدودی از تماشاگران تیم ما سر و صدا کردند. بعد از پایان بازی تیم ما به سمت تماشاگران رفت و از آنها تشکر کرد و تیم حریف نیز بدون هیچ حاشیه‌ای وارد رختکن شد. در همین هنگام برخی از مسولان تیم برق جدید فارس که در جایگاه حضور داشتند سر و صدای زیادی به پا کرده بودند، مسوولان ورزشگاه به آنها تذکر دادند اما آنها دست بردار نبودند و به همین دلیل برخی از تماشاگران ما به آنها فحاشی کردند.

وی در رابطه با تیراندازی بعد بازی و حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه گفت: در همه بازی‌های لیگ نیروی انتظامی حضور دارد و این چیز عجیبی نیست و در رابطه با تیر‌اندازی نیز تا آنجا که من اطلاع دارم دلیلش اغتشاش برخی تماشاگران در بیرون ورزشگاه بود که نیروی انتظامی برای برقراری نظم این کار را انجام داد و به نظر من دلیل این اغتشاش اعتراض‌های بی‌مورد مسوولان تیم برق جدید شیراز بود.
جعفری در رابطه با سرپرست تیم که به گفته رسانه‌ها عامل اصلی این اغتشاش بود، افزود: نمی‌دانم چرا رسانه‌ها از وجود وی در کنار زمین سخن می‌گویند، در صورتی سرپرست تیم محروم بود و اصلا در کنار زمین حضور نداشت و این خبر کذب است. هر وقت یک تیم مهمان است، باید تیم میزبان و تماشاگران آنها نیز احترام بگذارند ولی مسوولان تیم شیرازی خیلی سر و صدا کردند و مقصودی از این کار داشتند.
سرمربی پرسپولیس گناوه تصریح کرد: متاسفانه وقتی تنش در ورشگاه رخ می‌دهد، رسانه‌ها تیم میزبان و تماشاگران آن را هدف قرار می‌دهند در صورتی که در برخی مواقع این تیم‌ مهمان است که با حرکات ناشایست باعث تنش میان تماشاگران و بازیکنان می‌شوند. البته ما در بازی رفت که در ورزشگاه این تیم شیرازی که حدود 20 نفر تماشاگر داشت، به میدان رفتیم با این‌که با 3 گل عقب بودیم ولی تماشاگران این تیم حرف‌های ناشایستی به ما گفتند و اصلا رفتار خوبی با ما نداشتند.

وی با بیان این‌که پس از این‌که تیم شیرازی از رختکن به خارج از ورزشگاه رفت، من و مسوولان تیم آنها را بدرقه کردیم و تعجب می‌کنم که چرا برخی رسانه‌ها چیزهای دیگری را نوشته‌اند، یادآور شد: هیچ کس از رسانه‌ها با من تماس نگرفته است که درباره این موضوع سوال کند و این‌‌طور که مشخص است آنها فقط با مسوولان تیم برق شیراز تماس گرفته‌اند. البته این اولین‌بار نیست که رسانه‌ها به تیم و طرفداران ما حمله می‌کنند. در بعضی از بازی‌های قبلی نیز اتفاق‌هایی افتاده بود و مقصر تیم و تماشاگران ما شناخته شدند.
جعفری در رابطه با گزارش ناظر بازی بعد از پایان بازی گفت: وی در گزارشش هیچ‌گونه تخلفی از سوی باشگاه ما ثبت نکرده است و این را می‌توان از گزارش این بازی فهمید. من به شدت از رسانه ورزشی‌ای که گزارش کذب را به اهالی فوتبال ارائه کرده است، عصبانی هستم.
سرمربی تیم پرسپولیس گناوه در پایان گفت: امیداوارم دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم که یک تیم بدون هیچ دلیل و مدرکی مورد حمله رسانه‌ها قرار ‌و مقصر اصلی شناخته می‌شود، انتظار دارم رسانه‌ها در گفته‌های خود دقت کنند و بدون منبع حرفی نزنند، به‌خصوص که از خبرگزاری‌های استان انتظار می‌رود با تیم‌های استان همکاری بیشتری داشته باشند.





نام:
ایمیل:
* نظر: