bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
مدارس فوتبال در همه جا از قسمت‌های مهم بازیکن‌سازی به شمار می‌آیند. بسیاری از نوجوانان و جوانان در همین مدارس آموزشی شناخته شده و به تیم‌های بزرگ راه پیدا می‌کنند و می‌شوند آینده فوتبال یک شهر و استان.
بامداد24: مدارس فوتبال در همه جا از قسمت‌های مهم بازیکن‌سازی به شمار می‌آیند. بسیاری از نوجوانان و جوانان در همین مدارس آموزشی شناخته شده و به تیم‌های بزرگ راه پیدا می‌کنند و می‌شوند آینده فوتبال یک شهر و استان. در بوشهر نیز در حدود 35 مدرسه فوتبال مشغول به فعالیت هستند، مدارسی که هر چند بیشترشان در بوشهر هستند اما جوانان مستعد زیادی را به فوتبال استان معرفی کرده‌اند.

در همین مورد رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات فعلی فوتبال استان بوشهر پرداختن به فوتبال پایه است، به همین منظور با توجه به فعالیت‌های انجام‌شده در فوتبال پایه، فدراسیون فوتبال ایران نگاه مثبتی به استان بوشهر دارد و طرحی پژوهشی‌–‌تحقیقاتی در همین خصوص در حال تدوین است.

محمد نجفی افزود: خوشبختانه سال جاری از مدارس فوتبال در سطح استان استقبال چشمگیری شده و هم‌اکنون 17 مدرسه فوتبال در سطح شهرستان بوشهر و در مجموع 35 مدرسه فوتبال در سطح استان در حال فعالیت هستند که با برنامه‌ریزی‌های کمیته جوانان و استعدادیابی قصد داریم، کیفیت کار در مدارس فوتبال را ارتقا دهیم.

وی در خصوص پیگیری‌های انجام‌شده برای مرتفع کردن مشکلات تیم‌های فوتبال استان بوشهر و مشکلات مالی و اخبار واگذاری امتیاز نمایندگان فوتبال استان در لیگ‌های کشوری گفت: با پیگیری و مساعدت استاندار و همچنین معاون عمرانی استانداری بوشهر مشکلات تیم‌های ایرانجوان خورموج، کارگر بنه‌گز و پرسپولیس گناوه در حال مرتفع شدن و تلاش برای واگذار نشدن این تیم‌ها و حضور آبرومندانه آنها در لیگ دسته دو کشور در حال انجام است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر درباره اجرای طرح آسیا ویژن در استان بوشهر اشاره کرد: گام‌های اولیه‌ای در برای اجرای طرح آسیا ویژن در استان بوشهر برداشته‌ شده و برای ادامه روند اجرائی این طرح برنامه‌هایی در دستور کار داریم که نیازمند اعتبار لازم است و امیدواریم با همکاری و همیاری مسوولان استانی به این امر مهم در توسعه فوتبال دست پیدا کنیم.

نجفی در پایان در خصوص لزوم توجه بیشتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به ورزش گفت: مجموعه فوتبال خانواده پرجمعیت و تاثیرگذاری است و مطالبات و انتظاراتی از نمایندگان خود در مجلس دارند که انتظار می‌رود با تلاش و توجه بیشتر نمایندگان، فوتبال بوشهر بتواند به جایگاه مناسبی در سطح کشور برسد.

شهرام حیدری
نام:
ایمیل:
* نظر: