bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
محسن قائدی پور در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
یکی از این بازیکنان با‌ تعصب محسن قائدی‌پور است که سالیان سال است، در فوتبال کشور فعالیت می‌کند و هم‌اکنون از ارکان اصلی نتیجه گرفتن شاهین شهرداری در این فصل است. بازیکنی که...
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: فوتبال استان در چند سال اخیر در پرورش بازیکن پیشرفت خوبی داشته و بازیکنان خوبی را تربیت کرده است. بازیکنانی که در این سال‌ها با وجود این‌که در تیم‌های دیگر بازی می‌کردند هیچ‌وقت تیم‌های محبوب استان خود را فراموش نکرده‌اند و هر وقت در تیم‌های استان ظاهر می‌شدند با تمام وجود برای این تیم‌ها بازی‌ می‌کردند.
یکی از این بازیکنان با‌ تعصب محسن قائدی‌پور است که سالیان سال است، در فوتبال کشور فعالیت می‌کند و هم‌اکنون از ارکان اصلی نتیجه گرفتن شاهین شهرداری در این فصل است. بازیکنی که به دلیل برخی مشکلات نتوانسته بود به‌مدت طولانی در تیم شاهین فعالیت کند. حال امسال این بازیکن پس از چند سال دوری از شاهین مجددا به این تیم پیوسته و عملکرد قابل قبولی نیز داشته است.

محسن قائدی‌پور در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از سال 70 فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای شروع کردم، گفت: همان سال به تیم افسر بوشهر پیوستم و زیر نظر مرحوم ناصر خرسند فوتبال را ادامه دادم. پس از آن به مدت پنج سال در تیم نوجوانان و جوانان ایرانجوان فعالیت کردم و بعد از آن به مدت 6 سال به تیم شاهین بوشهر پیوستم. پس از شاهین دو سال در گل‌گهر سیرجان یک سال در برق شیراز فوتبالم را ادامه داده و پس از آن مجددا به تیم ایرانجوان پیوستم و به مدت دو سال عضو این تیم بودم. پس از ایرانجوان به ترتیب در اتکای گرگان، شاهین بوشهر، استقلال اهواز و پارس جنوبی بازی کردم و هم‌اکنون در تیم شاهین شهرداری بازی می‌کنم.

وی در مورد حضور خود در شاهین بوشهر با بیان این‌که بهترین لحظات خود را در این تیم گذرانده است، تصریح کرد: با این تیم قهرمانی لیگ استان، لیگ دست سه و لیگ دسته دو را به‌دست‌ آورده‌ام و همیشه با تمام وجود برای این تیم بازی کرده‌ام. حتی زمانی که تیم شاهین در لیگ برتر بود با وجود این‌که در این تیم نبودم ولی باز‌ هم بازی‌های شاهین را با جدیت دنبال می‌کردم. من زمانی که در تیم ایرانجوان بوشهر بازی می‌کردم همه بازیکنان و کادر فنی تیم می‌دانستد من به شاهین بوشهر وابستگی داشتم ولی برخی مشکلات مانع از آن شد که تمام سالیان گذشته در کنار این تیم باشم.
کاپیتان شاهین در مورد حمایت تماشاگران با بیان این‌که همیشه آنها به ما لطف داشته‌اند، افزود: وقتی در تیم استقلال اهواز بودم، تماشاگران آنها به‌شدت تیم و بازیکنان خود را تشویق می‌کردند و به آنها روحیه می‌دانند. در بوشهر نیز این اتفاق سالیان سال است که رخ می‌دهد و تماشاگران با وجود مشکلات به ورزشگاه می‌آیند و از تیم شاهین شهرداری حمایت کافی می‌کنند و ما را شرمنده خود می‌کنند. ما سعی می‌کنیم برای این‌که آنها را خوشحال کنیم با تمام وجود برای کسب 3 امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم.

قائدی‌پور در مورد حمایت مسوولان استان از تیم شاهین با بیان این‌که امسال بازیکنان این تیم آنچنان مشکلات مالی را حس نکردند، ادامه داد: خدا را شکر امسال شهرداری بوشهر از نظر مالی مشکلات ما را تامین کرده است و از اول فصل حمایت خوبی از ما کرده‌اند و این خود عوامل نتیجه گرفتن شاهین در لیگ دسته دو کشور است.
البته کاپیتان شاهین شهرداری در حالی این سخنان را می‌گوید که در طرف دیگر تیم ایرانجوان بوشهر، دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک کشور با وجود این‌که در نیم فصل دوم شروع امیدوار‌کننده‌ای داشته است همچنان اسیر مشکلات مالی است و همان‌طور که مشخص است مسوولان استان هنوز برای مشکلات مالی ایرانجوان راه‌حلی پیدا نکرده‌اند و این خود جای تعجب دارد.

وی در ادامه با بیان این‌که هدف شاهین شهرداری صعود به لیگ دسته یک کشور است، تصریح کرد: خوشبختانه امسال شروع بسیار خوبی در لیگ داشته‌ایم و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌ایم، امیداوارم این روند خوب شاهین تا پایان لیگ ادامه داشته باشد تا بتوانیم با اقتدار به لیگ دسته یک صعود کنیم و طرفداران خود را خوشحال کنیم.
کاپیتان شاهین با بیان این‌که فوتبال استان در چند سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و این روند همچنان ادامه دارد، افزود: در سال‌های اخیر جوانان زیادی در بوشهر در لیگ‌های کشور درخشیده‌اند و همچنان که می‌بینیم بعضی از آنها حتی در لیگ برتر در حال فعالیت هستند و از ارکان اصلی تیم خود محسوب می‌شوند. مطمئن باشید با جوانان با‌استعدادی که در استان داریمف می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. اگر توجه به استعدادیابی در استان ادامه داشته باشد میتوانیم در آینده تیم‌های خوبی در لیگ‌های کشور داشته باشیم.

قائدی‌پور در پایان با بیان این‌که از همه مردم استان و طرفداران شاهین شهرداری تشکر می‌کنم که همیشه در کنار ما بوده‌اند، یادآور شد، با حمایت همین تماشاگران شاهین به این جایگاه رسیده‌ام. از مسوولان استان نیز می‌خواهم که در همه حال به فکر نوجوانان و جوانان با استعداد استان باشند و از آنها حمایت کنند. اگر از این جوانان حمایت  کافی نشود، فوتبال استان ضربه‌ سختی می‌خورد. من مطمئنم فوتبال استان آینده درخشانی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: