bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی آذرماه در خورموج برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی آذرماه در خورموج برگزار می‌شود.

 حمید زارعی صبح امروز در نشست با اعضای جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی اظهار کرد: گستره این جشنواره استانی است که آذرماه برگزار می‌شود و تلاش ما این است جشنواره‌ای باکیفیت بالا برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نوآوری از مهم‌ترین برنامه‌های امسال ماست و برگزاری این جشنواره نیز ابتکاری جدید است که می‌تواند در ترویج آموزش زبان انگلیسی مؤثر باشد.ورود زبانکده خوارزمی در برگزاری این جشنواره قابل‌تقدیر است و مشارکت بخش خصوصی در برنامه‌های فرهنگی ضروری است.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی دشتی نیز گفت: جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی رویدادی تازه و با‌ اهمیت برای جامعه نمایشی و آموزشگاه‌های زبان است.

ابراهیم شاکری مطلق ادامه داد: به‌زودی فراخوان این جشنواره در سطح استان منتشر خواهد شد و 27 و 28 آذرماه سال جاری این جشنواره در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر آموزشگاه  زبانکده خوارزمی خورموج نیز گفت: انگلیسی را می‌توان «زبان گفتگو» نامید چون همه مردم جهان پذیرفته‌اند که برای گفت‌وگو و ارتباط با همدیگر باید انگلیسی بیاموزند.

محمدجواد شیخیانی تصریح کرد: هنر بهترین وسیله برای معرفی و تبلیغ هر کالایی است و یکی از اهداف این جشنواره نیز انگیزه‌سازی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

در ادامه ابراهیم شاکری مطلق مسئول انجمن هنرهای نمایشی دشتی به‌عنوان دبیر اجرایی، محمدجواد شیخیانی مدیر زبانکده خوارزمی خورموج به‌ عنوان دبیر علمی جشنواره و مرضیه بحرینی مسئول کمیته‌های فرهنگی انتخاب شدند.
منبع:
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: