bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
راهیابی آثار هنرمندان دشتستانی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون یمن چهار اثر از ابوالقاسم طحانیان و دو اثر از سعید جوانمرد هنرمندان دشتستانی به مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون یمن در تهران راه یافتند.
بامداد۲۴: نخستین جشنواره بین­ المللی کارتون و کاریکاتور یمن عنوان جشنواره­ای است که در آن
کاریکاتوریست های سراسر دنیا  با نگاهی دقیق و موشکافانه، اذهان عموم ملت ها را متوجه جنایات رژیم آل سعود در یمن خواهند کرد.
راهیابی آثار هنرمندان دشتستانی به مرحله نهایی جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون یمن
چهار اثر از ابوالقاسم طحانیان و دو اثر از سعید جوانمرد هنرمندان دشتستانی به مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون یمن در تهران راه یافتند.

به گزارش بامداد۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتستان چهار اثر از ابوالقاسم طحانیان و دو اثر از سعید جوانمرد هنرمندان دشتستانی به مرحله نهایی اولین جشنواره بین المللی کاریکاتور یمن در تهران راه یافتند.  در این جشنواره  که در واکنش به جنایات رژیم آل سعود در یمن و توسط خانه کاریکاتور و سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شده است 200 هنرمند از 33 کشور تعداد 623 اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که در این میان 4 اثر از آثار ابوالقاسم طحانیان در بخش های کاریکاتور و کارتون و همچنین 2 اثر سعید جوانمرد در بخش کاریکاتور به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: