bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته به آن تصویب شد که برای تحقق اهداف تدوین شده نیاز به تخصیص اعتبارات استانی است.
عبدالخالق برزگرزاده  صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی و شهردار  بوشهر با بیان اینکه تعامل با دستگاه‌های مختلف سبب تسریع در روند خدمات رسانی به مردم است اظهار داشت: در سال 94 تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری، فرمانداری و دستگاههای اجرایی بوشهر برقرار شد و امسال نیز این تعامل و هماهنگی برای ارائه  خدمات مطلوب‌تر به مردم افزایش می‌یابد.

وی توجه به عمران شهری را یکی از اولویت‌های شهری و شورای اسلامی است بیان کرد: در این راستا اقدامات مهم و موثری سال قبل اجرا شد و برای امسال نیز در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و توسعه طرح‌های عمران شهری و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای اسلامی بوشهر با تاکید بر توسعه طرح‌های عمرانی و بهبود چهره مرکز استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات به مرکز استان بوشهر در راستای تحقق اهداف ترسیم شده نگاه ویژه و توجه خاصی شود.

برزگرزاده با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر هویت ارزشمند این شهر در حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است افزود: بافت تاریخی شهر بوشهر به عنوان یک میراث و شناسنامه ارزشمند بوشهر است  برای احیا و بازسازی این بافت برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا شده که در این راستا امسال 40 میلیارد ریال  تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بوشهر برای بهسازی و باززنده سازی بافت تاریخی بوشهراز 40 تا 100 درصد تخفیف ارائه می‌شود اما همه دستگاههای خدمات‌رسان و  متولی باید با یک تلاش جمعی گام‌های موثری برای احیا این بافت تاریخی بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در بوشهر خبرداد و افزود: 203میلیارد تومان اعتبار بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته به آن تصویب شد که برای تحقق اهداف تدوین شده نیاز به تخصیص اعتبارات استانی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: