bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تساوی پارس جنوبی و شاهین شهرداری
هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته 2 در گروه الف برگزار شد و در حساس‌ترین بازی این گروه تیم پارس جنوبی در یک بازی خانگی به مصاف تیم شاهین شهرداری رفت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته پنجم مرحله دوم لیگ دسته 2 در گروه الف برگزار شد و در حساس‌ترین بازی این گروه تیم پارس جنوبی در یک بازی خانگی به مصاف تیم شاهین شهرداری رفت. آن بازی با اعلام رای کمیته انضباتی بدون تماشگر بود. دو تیم هم‌استانی می‌دانستند که نتیجه مساوی سودی برای آنها نخواهد داشت و از قبل اعلام کرده بودند که برای برد وارد زمین می‌شود ولی در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
مربی تیم شاهین شهرداری در گفت‌‌و‌گو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما در همان اوایل بازی توانستیم گل اول را بزنیم، افزود: در این دیدار بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم. ما چند موقعیت گل داشتیم که با بی‌دقتی و بدشانسی آنها را از دست دادیم و متاسفانه در لحظات آخر از روی ضربه ایستگاهی یک گل بد خوردیم‌.
ایمان دشتی در مورد برنامه شاهین در نیمه اول و دوم این بازی با بیان این‌که برنامه‌مان برای 15 دقیقه اول بازی پرس جلو و زدن گل بود که به مهم رسیدیم، تصریح کرد: تیم پارس در این نیمه بازی هوایی را در پیش گرفته بود و با وجود این همه تعریف و تمجید از این تیم، اصلا بازی زیبایی را به نمایش نگذاشت و به‌نظرم تاکتیک آنها فقط زیر توپ زدن است. بازیکنان پارس جنوب از هر جایی که توپ نصیبشان می‌شد سانتر می‌کردند. ولی ما فقط روی زمین بازی می‌کردیم و با همین تاکتیک پنج موقعیت صد درصد را از دست دادیم. متاسفانه در دقایق آخر روی توپ ارسالی گل تساوی را دریافت کردیم و از این‌که این سه امتیاز را از دست دادیم بسیار ناراحتم.
وی در مورد تضعیف نیروی بازیکنان شاهین در دقایق آخر هر بازی گفت: متاسفانه ضعف شدیدی روی مساله داریم. در تمرینات هفته گذشته روی این موضوع خیلی کار کردیم خصوصا آقای بازیاری تاکید شدید داشت که این ضعف باید در تیم برطرف شود. این اتفاق دیگر برای ما عادی و ما در دقایق آخر هر بازی گل‌های بسیار بدی را دریافت می‌کنیم. سعیمی کنیم در این هفته این مساله را با تمرین کردن رفع کنیم و خودمان را برای بازی بعد جمع کنیم.
دشتی در پایان در مورد قضات داور مسابقه یادآور شد: در نیمه دوم قضاوت داور بسیار بد بود و تمام‌ توپ‌های 50-50 را به نفع تیم پارس چنوبی سوت می‌زد. در دقایق آخر هم یک خطا که اشتباه بود به نفع تیم حریف گرفت و همان توپ گل شد. همه دیدند که این برخورد اصلا خطا نبود.
سرپرست تیم پارس جنوبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که من در روزهای اول گفتم که ای کاش 3 امتیاز این بازی بین هر دو تیم تقسیم می‌شد، افزود: مردم انتظار داشتند که یا پارس برنده زمین باشد یا شاهین شهرداری ولی بازی مساوی شد.
غریبی در ادامه گفت: ما امروز خیلی زود گل خوردیم و یک بازی کورکورانه کردیم و بازیکنانمان نتوانستند آنچه که مربی به آنها گفته بود در زمین اجرا کنند. بازی‌های دربی به همین شکل هستند و تیم‌ها در این بازی‌ها سعی می‌کنند اول گل نخورند. ما می‌توانستیم برنده بازی شویم البته شاهین هم می‌توانست برنده شود چراکه هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند اما این اتفاق رخ نداد و امتیاز این بازی بین هر دو تیم تقسیم شد. از همین امروز خود را برای بازی برگشت آماده می‌کنیم که بهترین نتیجه را در بوشهر کسب کنیم.

ترکیب شاهین در این بازی
حمید‌رضا لطف‌الله نژاد، خضر باغبان‌، سعید مرادی‌، محسن قائد پوری‌، سعید نوروزی‌، احمد فلاح، مسلم محمودی، رسول ناصر بخت، افشین محمدی، علی آل کثیر، هادی اصغری
ترکیب پارس جنوبی در این بازی 
وحيدعزيزي، جوادرحيمي، مهردادعليزاده، غلام داودوندي، جواد رزاقي، مهدی عمرانی، علی نظری، مصطفی نوبخت، سعيدحلافي، علی فرهنگ، رحمان عبادزاده
گل‌ها
در دقیقه یک بازی تیم شاهین در یک حمله غافلگیر کننده توانست به وسیله محسن قائد پوری به گل برسد. تیم پارس جنوبی نیز در دقیقه 93 تواسنت به وسیله فرهنگ گل مساوی را برسد تا از این شکست خانگی فرار کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: