bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی صبای قم گفت: با توجه به عملکرد خوب شاگردان برانکو، امیدوارم پرسپولیس فاتح دربی باشد.
 علی دایی در خصوص شهرآورد پایتخت اظهار داشت: هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

او ادامه داد: اگر چه همه می‌گویند داربی هم مثل سایر دیدارها سه امتیاز دارد اما قطعا نگاه‌های هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار اینگونه نیست و هر دو تیم برد در این دیدار را بسیار ارزشمند می‌دانند بخصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می‌آیند یا در خانه به تماشای بازی می‌نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد نتیجه بازی گفت: هر دو تیم می‌دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. با احترام به استقلالی‌ها به عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم بسته که بر اساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی‌های خوب اخیر پرسپولیس، شاگردان برانکو می‌توانند برنده دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

او در پایان در مورد تعداد گل‌های این بازی تصریح کرد: من اهل پیش بینی نتیجه و تعداد گل نیستم فقط می‌توانم بگویم جوانان پرسپولیس می‌توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: