bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵
رئيس سازمان بسيج جامعه زنان كشور گفت: رعايت حجاب تنها وظيفه و مختص زنان نيست.
مينو اصلاني در اولين جلسه با مديران اقشار مختلف در سازمان بسيج با تاكيد بر اينكه حجاب فقط معطوف و مختص زنان نيست و بايد مردان را نيز در زمينه حجاب و عفاف آگاه كرد، زيرا رعايت حجاب، تنها وظيفه زنان نيست و مردان نيز وظايفي در حفظ و گسترش عفاف در جامعه دارند.
وي با اشاره به روز 21 تيرماه روز حجاب و عفاف اظهار داشت: موج عفاف در روز عفاف و حجاب در كشور ايجاد مي شود و بناست كه در اين روز اقدامات مشترك و هماهنگي در تمام اقشار صورت گيرد.
وي تصريح كرد: بايد جهت ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه همه مسئولان به ويژه خواهران بسيجي تلاش جدي داشته باشند.
در اين جلسه هر يك از مديران اقشار مختلف، گزارشي كوتاه از فعاليت ‌هاي خود در سال گذشته و همچنين برنامه‌هاي پيش بيني شده در سال 95 را ارائه كردند.
همچنين در اين جلسه كه به منظور هماهنگي در مورد برنامه‌هاي هفته عفاف و حجاب در سال 95 برگزار شده بود، هر يك از اقشار با توجه به توانايي‌هاي خود پيشنهاداتي را در خصوص بهتر برگزار شدن برنامه‌هاي اين روز و همچنين توانمندي‌هاي قشر خود در هفته عفاف و حجاب اعلام كردند.
در اين جلسه كه از قشر بسيج اساتيد، دانشجويي، كشاورزي، عشايري، پزشكي، حقوقدانان، هنرمندان، ورزشكاران، فرهنگيان، مهندسان صنعتي، مهندسي عمران، طلاب، صدا و سيما و تربيت بدني حضور داشتند، استفاده از ظرفيت تبليغات در مترو و خطوط راه آهن بين شهري به منظور ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در اين روز و در تمام طول سال از ديگر پيشنهادات اجرايي در اين خصوص بود.
تقدير از هنرمندان موثر در اشاعه فرهنگ عفاف، تهيه كليپ و نماهنگ و پخش آنان در روز عفاف و حجاب از برنامه‌هاي پيشنهادهايي بود كه در قرار شد در اولويت اجرا قرار گيرد.
در انتهاي جلسه لوح يادبودي به فاطمه گريواني، مسئول جديد معاونت خواهران سازمان بسيج دانشجويي و ثريا نجفي‌نيا، مسئول جديد خواهران بسيج مهندسان كشاورزي اهدا شد.
برچسب ها: جامعه ، زنان ، بسیج ، حجاب
نام:
ایمیل:
* نظر: