bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۴
جم مقام نخست شاخصه‌های امنیت در استان بوشهر را داراست.
بامداد۲۴: رئیس دادگستری شهرستان جم گفت: جم مقام نخست شاخصه‌های امنیت در استان بوشهر را داراست.

محمد سهیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به خصوص آیت‌الله دکتر بهشتی معمار و بنیانگذار قوه قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاران صدیق امام راحل و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: لازم است از همراهی، همکاری و تلاش طاقت‌فرسای کارکنان و قضات در حوزه قضایی شهرستان صمیمانه تقدیر کنم و امیدوارم که این خدمات مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف شهرستان قرار گیرد.

رئیس دادگستری جم افزود: تلاش برای احقاق حقوق مردم و بیت‌المال از اهداف این مجموعه است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در سال 93 تعداد 6 هزار و 153 پرونده در سیستم مدیریت قضائی دادگستری جم ثبت شده که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سهیلی افزود: از مردم شریف شهرستان انتظار داریم در سال 94 با حاکم کردن فرهنگ گذشت در روابط اجتماعی و وساطت بزرگان و ریش‌سفیدان، خود را از مراجعه به دادگستری بی‌نیاز کرده و فرهنگ غنی خود را بیش از پیش به استان و ایران معرفی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان جم با تعامل و هماهنگی بسیار مناسب بین اعضای شورای تامین شهرستان به ویژه دادگستری و نیروی پرتلاش و زحمتکش انتظامی توانسته در حوزه شاخصه‌های امنیت در استان بوشهر مقام نخست را کسب کند، گفت: در بخش تحولات صورت گرفته در حوزه فرهنگی، سخت‌افزاری و پشتیبانی کارهای خوبی انجام شده از جمله تجهیز نمازخانه دادگستری به سیستم صوتی و فرش، تجهیز و راه‌اندازی سالن جلسات دادگستری که می‌تواند در برگزاری جلسات و هماهنگی‌ها با سایر سازمان‌ها و نهادها، شوراها و معتمدین، در مقوله پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری اثرگذار باشند.

در پایان وی بیان کرد: تجهیز مهمانسرا و ساخت دفتر یگان انتظامات و تکمیل و راه‌اندازی ساختمان مجتمع شورای حل اختلاف و تجهیز آن نیز از خدماتی است که ارائه کرده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر: