bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعتراف دیرهنگام دلشب؛
روز گذشته روزنامه بامداد جنوب در گزارشی به لایروبی غیرقانونی از سوی یک دستگاه لایروب متعلق به پیمانکار دهکده گردشگری در آب‌های اطراف دهکده پرداخت، اقدامی که با واکنش تند دوستداران محیط زیست و همچنین واکنش به موقع مسوولان امر مواجه شد.
بامداد جنوب: روز گذشته روزنامه بامداد جنوب در گزارشی به لایروبی غیرقانونی از سوی یک دستگاه لایروب متعلق به پیمانکار دهکده گردشگری در آب‌های اطراف دهکده پرداخت، اقدامی که با واکنش تند دوستداران محیط زیست و همچنین واکنش به موقع مسوولان امر مواجه شد.
روز گذشته اما پس از مدت‌ها مدیرکل محیط زیست استان نشستی خبری تشکیل داد که هر چند در آن خبرنگار بامداد جنوب دعوت نشده بود اما به مواردی پرداخت که پیش از این این روزنامه بارها و بارها در مورد آن سخن گفته بود و روز گذشته هم در این مورد گزارشی منتشر کرد. در گزارش روز گذشته تاکید کرده بودیم که دهکده‌ای که قرار است محل گردش مردم شود، هیچ مجوز قانونی ندارد و اقدامات صورت گرفته در آن در همه ابعاد غیرقانونی است. با وجود این ، این واهمه وجود داشت که متهم به دروغگویی شویم اما پس از مدت‌ها حسین دلشب در جمع تعدادی از خبرنگاران بوشهری حرف‌های ما را تائید کرد و گفت: دهکده گردشگری ارزیابی زیست‌محیطی ندارد.

البته ما از این حرف دلشب خوشحال نشدیم، بلکه باعث ناراحتی هم شد، چراکه شاهد یک روند غیرقانونی در استان بوده‌ایم و این انتقاد از مدیرکل محیط زیست وجود دارد که چرا پیش از این و هنگام شروع به‌کار در برابر خبرنگاران و دوستداران محیط زیست چنین حرفی را نزد تا اگر او زورش به آقایان نمی‌رسد، مردم و افکار عمومی در مقابل این اقدام بایستند و حضرات را وادار به اطاعت از قانون کنند؟
حسین دلشب که به مناسبت روز جهانی زمین به جمعه خبرنگاران آمده بود، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا برخی حرف و حدیث‌ها پیرامون نداشتن مطالعه زیست محیطی دهکده گردشگری صحت دارد؟ گفت: این پروژه در ابتدای کار مطالعه زیست محیطی ارائه نکرده است.
دلشب سپس در اظهارنظری قابل تامل گفت: البته اکنون از مجری طرح خواسته‌ایم تا طرح خوداظهاری و مدیریت زیست‌محیطی این دهکده را ارائه کند. البته تاکنون در این منطقه دریا پر نشده و تلاش شده تغییراتی در خور انجام‌ نشود!!

نام:
ایمیل:
* نظر: