bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
پارس جنوبی شکست خورد؛
هفته هشتم از مرحله پایانی لیگ دسته 2 فوتبال ایران روز گذشته برگزار شد و نمایندگان استان برای صعود به لیگ یک با تمام توان خود به مصاف حریفان رفتند که حاصل آن یک مساوی و یک شکست بود که اصلا هیچ سودی برای آنها نداشت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته هشتم از مرحله پایانی لیگ دسته 2 فوتبال ایران روز گذشته برگزار شد و نمایندگان استان برای صعود به لیگ یک با تمام توان خود به مصاف حریفان رفتند که حاصل آن یک مساوی و یک شکست بود که اصلا هیچ سودی برای آنها نداشت.
توضیح کامل از دو بازی
هفته هشتم لیگ دسته دوم برگزار شد و نمایندگان استان بوشهر قدر فرصت به‌دست آمده را ندانستند.
شاهین شهرداری در خانه از پس نیروی زمینی تهران بر نیامد و با تساوی 1بر1 متوقف شد. تنها گل شاهین شهرداری را خضر باغبان مدافع پیش تاخته آنها به ثمر رساند. شاگردان سهراب بختیاری اگر این بازی را برنده از میدان خارج می‌شوند تا مکان دوم جدول بالا می‌آمدند.
در امیدیه‌، پارس جم با نتیجه دو بر صفر بازی را به نفت این شهر واگذار کرد تا بهترین فرصت را از دست داده باشد. شاگردان پاشازاده با وجود این شکست همچنان در مکان دوم جدول قرار دارند و همچنان در کنار تیم‌های شاهین، نفت امیدیه و دو تیم نیروی زمینی و رضوانشهر امیدوار به صعود و حضور در پلی اف هستند.
شرایط تیم‌های این گروه به شکل عجیبی پیچیده شد و به جز اکسین که لیگ یکی شد، پنج تیم دیگر شانس صعود دارند!
شاهین شهرداری-نیروی زمینی
در حساس‌ترین دیدار مرحله نهایی لیگ دسته 2 کشور عصر روز گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان نیروی زمینی بود که دو با نتیجه 1 بر 1 به تساوی رسیدند تا امیدها برای شاهین کمرنگ‌تر از همیشه شود.
ما به صعود امیدواریم
برای بررسی بیشتر این بازی با سرمربی جدید شاهین شهرداری ارتباط برقرار کردیم. بختیاری آزاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد بازی نظری ندارم و نتیجه کاملا گویای همه ‌چیز است، تصریح کرد: گل اول را خیلی بد خوردیم و مقصر آن قائدی بود. البته توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی به‌دلیل بی‌دقتی بازیکنانمان نتوانستیم از موقعیت‌‌های خود استفاده کنیم.
وی با بیان این‌که در‌باره عملکرد داور نظر خاصی ندارم ولی در بعضی از صحنه‌ها می‌توانست بهتر تصمیم‌گیری کند، افزود: با مساوی شرایط ما در جدول پیچیده شده است و برای صعود کار سختی داریم. همان‌طور که قبلا هم گفته بودیم ما از سه بازی باقی‌مانده هفت امتیاز می‌خواستیم و با توجه به کسب یک امتیاز از این بازی، تلاش می‌کنیم در دو بازی باقیمانده که یکی از آن خارج از خانه و یکی در خانه است، شش امتیاز کامل را کسب کنیم و امیدوار باشیم که حریفانمان نتوانند نتیجه لازم را کسب کنند ولی همان‌طور که گفتم صعود به لیگ یک برای ما خیلی سخت شده است.
ترکیب شاهین در این بازی
حمیدرضا لطف‌الله‌نژاد، سعید مرادی، خضر باغبان‌، جواد قائدی فر، محسن قائد پوری، احمد فلاح، حسن آتشی، رسول ناصر بخت، پژمان مالکی، افشین محمدی، هادی اصغری
پارس جنوبی-نفت امیدیه
در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم عصر روز گذشته در امیدیه نفت این شهر پذیرای پارس جنوبی جم بود و در نهایت این تیم نفت بود که در این بازی جنجالی با نتیجه 2 بر صفر توانست تیم پارس جنوبی را شکست دهد تا بتواند طی دو هفته از دو تیم بوشهری 6 امتیاز کسب کند.
پیش بازی
نفت امیدیه پس از پیروزی شیرین هفته گذشته برابر شاهین بوشهر حالا بیش از پیش به صعود امیدوار شده و این‌که این شانس را داشت تا با شکست دادن پارس جنوبی در این دیدار حساس خود را با تیم رده دوم جدول هم امتیاز کند.
پارس جنوبی هم به‌خوبی می‌دانست که در صورت از دست دادن امتیاز در امیدیه باید قید صعود مستقیم را بزند بدین ترتیب تیم تحت هدایت پاشازاده به‌رغم بازی در خارج از خانه محکوم به کسب سه امتیاز بود. پارس جنوبی در چهار دیدار آخرش در لیگ دسته دوم موفق به کسب سه امتیاز نشده است.
دیدار رفت دو تیم در جم با پیروزی 2 بر صفر پارس جنوبی به اتمام رسیده بود. نفت امیدیه در این فصل در مجموع 12 دیدار خانگی تنها یک‌بار برابر حریفان شکست خورده است. نقطه قوت پارس جنوبی جم خط دفاع مستحکمش است. پاشازاده سرمربی پارس جنوبی که خود از مدافعان سر‌شناس فوتبال ایران محسوب می‌شد توانست نظم مناسبی به فاز تدافعی تیمش بدهد به‌طوری که پارس جنوبی در مجموع 25 بازی خود تا اینجای فصل در لیگ دسته دوم تنها 13 گل دریافت کرده است.
مستحق شکست بودیم
برای بررسی بیشتر بازی به سراغ سرپرست تیم پارس جنوبی رفتیم. غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که امروز اصلا خوب نبودیم، افزود: بچه‌ها خیلی بد بازی کردند و ما انتظار این اتفاق را نداشتیم. البته در این بازی شانس آوردیم که موقعیت‌های آنها به گل تبدیل نمی‌شد و گرنه با یک شکست سنگین‌تر مواجه می‌شدیم. پاشازاده باید تیم را جمع کند و به آنها روحیه بدهد تا بتوانیم در ادامه حداقل رتبه دوم را حفظ کنیم.
وی در ادامه افزود: نمی‌دانم چرا بچه‌ها در این بازی بد بازی کردند و دستورات ما را در زمین اجرا نکردند. البته داور یک پنالتی به ضرر ما گرفت که من فکر می‌کنم آن صحنه پنالتی نبود. به هر حال همه چیز دست به دست هم دادند تا ما در این بازی بازنده باشیم. البته در این‌جا جا دارد به تیم نفت امدیه تبریک بگویم، چراکه در این بازی خیلی خوب ظاهر شد. ما هنوز نا‌امید نیستیم و هدف ما این است که در دو بازی آینده برنده از زمین مسابقه خارج شویم.
ترکیب پارس در این بازی
وحيدعزيزي، جوادرحيمي، حامدحيدري، اصغر نصیری، غلام داودوندي، نصراله درفشی، علی نظری، اميرمحمدعبادزاده، علی فرهنگ، محمدعلی اکبرخواه، مهدی عمراني
واکنش فدراسیون فوتبال به مطالب رسانه‌ها درباره انتخابات
بامداد جنوب: روابط عمومی فدراسیون فوتبال نسبت به مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره انتخابات این فدراسیون واکنش نشان داد.
انتخابات فدراسیون فوتبال 18 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و از حالا گمانه‌زنی‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون این رویداد مطرح می‌شود.
روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتقاد از این‌گونه مطالب مطرح شده، بیان کرد: با توجه به این‌که برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در صحت و سلامت کامل و دور از جنجال‌ رسانه‌ای، بر عهده فدراسیون فوتبال است، این فدراسیون از مدت‌ها قبل به رصد مطالب منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون موضوع انتخابات پرداخته است.
امیرحسین حسینی افزود: در صورتی که مشاهده شود بحث انتخابات از سوی یک رسانه مورد تنش قرار گرفته است این اقدام از طریق ارکان قضائی فدراسیون و مراجع قضائی خارج از مجموعه فوتبال پیگیری می‌شود. متاسفانه شاهد هستیم که برخی رسانه‌ها مطالبی را عنوان می‌کنند که صحت ندارد و فاقد مدرک و سند است. یک رسانه عنوان کرده که وزارت ورزش و جوانان به‌دنبال ائتلاف با کاندیداهاست در حالی که همه مسوولان وزارت ورزش از جمله وزیر محترم و نصرالله سجادی صراحتا گفته‌اند که از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند و به‌دنبال برگزاری انتخابات سالم هستند.
وی به موضوع دیگری در این زمینه اشاره کرد و گفت: مطرح کردن باندهای قومیتی و نسبت دادن انتخابات به حضور افراد اصفهانی، آذری یا هر قومیت دیگری اصلا درست نیست. این کار خطای بزرگی است که در صورت انجام از سوی مراجع قضائی قابل پیگیری است. نتیجه انتخابات هنوز مشخص نیست ولی برخی از حالا پست‌های مختلف فدراسیون را به برخی افراد نسبت می‌دهند که نشان می‌دهد از اکنون به‌دنبال جریان‌سازی هستند. فدراسیون فوتبال این مسائل را هم از طریق امکان قضائی پیگیری می‌کند.
روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنند. همه با جدیت تلاش می‌کنیم تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود. مطالبی که درباره ائتلاف این نهادها با نامزدها مطرح می‌شود، کذب محض است.

نام:
ایمیل:
* نظر: