bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت گاز بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان در حال اجراست که تا پایان امسال ۲۰۸ روستای بوشهر دارای شبکه گازرسانی می‌شود.
غلامعباس حسینی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: امسال گازرسانی در استان بوشهر بر اساس طرح‌های اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرایی شده و اکنون روند اجرایی این طرح‌ها مطلوب است.گازرسانی

وی با بیان اینکه تاکنون 140 هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب شده تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تا پایان سال 22 هزار انشعاب گاز نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از آغاز عملیات گازرسانی به 208 روستای استان  بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با تکمیل طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر، آمار روستاهای گازدار این استان به  410 روستا افزایش می‌یابد.

حسینی ضمن قدردانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای از توجه ویژه به آموزش شاغلان در صنایع و نیروهای پیمانکاری این شرکت‌ها، اظهار کرد: توانمندسازی کارکنان و تجهیز بنیه علمی منابع انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه‌های شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر افزایش مهارتی نیروهای شرکت گاز استان بوشهر گفت: شرکت گاز استان بوشهر توجه خاصی به آموزش نیروهای رسمی و پیمانکاری در واحدهای مختلف شرکت گاز استان دارد تا از این طریق موجبات ارتقا  کمی و کیفی فعالیت‌ها را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر نقش نیروی توانمند در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها مهم دانست و افزود: یکی از بزرگ‌ترین خدمت‌های هر سازمان به نیروی انسانی آموزش است که در شرکت  گاز اهمیت بیشتری دارد.

حسینی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان با نیازسنجی در بین نیروهای خود دوره‌های آموزشی مورد نیاز را به آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام می‌کند تصریح کرد: توانمندسازی منابع انسانی، توسعه خلاقیت و ترویج نوآوری، هوشمندی کارکنان و پرورش و تقویت نیروی انسانی بالنده و متخصص از جمله اهداف کلان آموزش کارکنان است.

در این نشست نحوه چگونگی برگزاری دوره های آموزشی و تعامل طرفین در آماده سازی تجهیزات مورد نیاز کارگاه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: