bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
شکست موج در گناوه؛
هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و دو نماینده استان یک‌شنبه شب به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر دو تیم، دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه، از حرفان خود شکست خوردند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و دو نماینده استان یک‌شنبه شب به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر دو تیم، دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه، از حرفان خود شکست خوردند.
شرح بازی
در یکی از دیداری حساس هفته دهم لیگ برتر‌، تیم خزر رودسر، میزبان پارس جنوبی صدر‌نشین لیگ بود.
در این دیدار که شامگاه یکشنبه و با حضور جمع زیادی از طرفداران پرشور به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد، پس از تساوی چهار بر چهار در وقت قانونی و اضافی، کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم میزبان در نهایت 17 بر 16 حریف خود را شکست داد.
بازی در وقت نخست با برتری تیم دریانوردان همراه بود و موفق شدند اولین گل را وارد دروازه میزبان کنند که زننده این گل امیرحسین اکبری بود که توپ را وارد دروازه تیم خزر رودسر کرد اما رودسری‌ها پیش از پایان وقت اول، کار را به تساوی کشاندند و رضا مهرورز بازیکن خزر رودسر از روی یک ضربه کاشته، گل تساوی را وارد دروازه دریانوردان پارس جنوبی بوشهر کرد، این بازی در وقت نخست با تساوی یک بر یک پایان یافت.
با آغاز وقت دوم بازی این‌بار این تیم خزر رودسر بود که از حریف پیش افتاد و رضا عباسی بازیکن این تیم گل دوم را وارد دروازه تیم بوشهر کرد اما این برتری دوام چندانی نداشت و رودسری‌ها با گل به خودی نتیجه را دو بر دو کردند اما بوشهری‌ها قبل از پایان وقت دوم، گل سوم را نیز به میزبان زدند؛ این گل را مسلم مسیگر برای تیم بوشهر به ثمر رساند و وقت دوم با برتری سه بر دو به سود میهمان بوشهری به پایان رسید.

با آغاز وقت سوم بازی که با حساسیت بیشتری دنبال می‌شد، باز هم رودسری‌ها دروازه خود را گشوده دیدند و گل چهارم را از تیم دریانوردان نیز دریافت کردند تا اختلاف به دو گل کشیده شود؛ این گل را محمد احمدزاده با یک ضربه استادانه و قیچی برگردان به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و رودسری‌ها بلافاصله یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و احسان حسین نژاد برای بار سوم دروازه تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر را باز کرد.
در ادامه بازی که با تشویق بی‌امان تماشاگران رودسری همراه بود، تیم خزر رودسر گل چهارم را نیز وارد دروازه میهمان کرد و سینا رحمتی بازیکن خزر رودسر با شوت تماشایی و زیبا و به دور از دسترس دروازه‌بان توپ را به تور دروازه چسباند و بر این اساس، بازی چهار بر چهار مساوی شد. دو تیم در وقت اضافه سه دقیقه نیز نتوانستند به گلی برسند تا این‌که کار به ضربات پنالتی کشیده شد و دروازه‌بان تیم خزر رودسر، ضربه پنالتی سیزدهم تیم بوشهر را مهار و بازیکن خزر رودسر آن را به گل تبدیل و بازی سرانجام با برتری 17 بر 16 به سود تیم خزر رودسر به پایان رسید تا تماشاگران رودسری با روحیه پرنشاط و شادابی ورزشگاه را ترک کنند.
تیم خزر رودسر با این برد، 11 امتیازی شد و دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در امتیاز 24 باقی ماند.
عدم تمرکز، باعث باخت ما شد
برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سرمربی تیم دریانوردان پارس جنوبی رفتیم. عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که متاسفانه با وجود این‌که با دو گل از حریف پیش بودیم، متحمل شکست شدیم، افزود: یکی از دلایل شکست ما در این بازی فشار بیش از حد تماشاگران تیم حریف بود که باعث شد نتوانیم بازی را کنترل کنیم و بازی را واگذار کنیم.
وی در ادامه افزود: بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی همان‌طور که گفتم، آنها نتوانستند به‌خوبی بازی را کنترل کنند. در جا‌های که باید بازی را آرام می‌کردیم، نکردیم و این باعث شد که تیم حریف از اشتباهات ما استفاده کند و بازی را به تساوی بکشاند. ما در این بازی موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. شاید اگر آن موقعیت‌ها به گل تبدیل می‌شد، با اختلاف زیاد برنده بازی بودیم ولی خب، این اتفاق رخ نداد.
سرمربی دریانوردان پارس جنوبی در ادامه با بیان این‌که تمرکز در بازی فوتبال ساحلی خیلی مهم است، یادآور شد: متاسفانه ما در بازی یک‌شنبه شب پس از زدن چهار گل تمرکز خود را از دست دادیم و این باعث شد که نتوانیم نتیجه را حفظ کنیم. یکی از مهم‌ترین ضعف‌های تیم ما این است که نمی‌توانیم بازی را به کنترل خود در بیاوریم. یک سری مسائل و تاکتیک مربوط به وقت تلف کردن است که ما تا به امروز هم نتوانستیم از این تاکتیک استفاده کنیم. 

طبیب‌نژاد در پایان گفت: بازی بعدی ما که در بوشهر است، بسیار بازی سختی است. ما در آن بازی محکوم به برد هستیم و باید این شکست را جبران کنیم. با توجه به این شکست احتمالا صدر را از دست بدهیم. امیدوارم در آینده اتفاق‌های بهتری برای دریانوردان رخ دهد.
در دیگر بازی لیگ، موج گناوه که امسال اصلا وضعیت خوبی ندارد در خانه به مصاف تیم برسام یزد رفت. این بازی که بسیار نزدیک از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد در نهایت با نتیجه 6 بر 5 به سود برسام یزد به پایان رسید تا وضعیت برای نیکونژاد و موج گناوه از خطرناک‌تر شود.
در دیگر بازی حساس، در انزلی نیز تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر در مجموعه ورزشی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی میزبان تیم مقاومت تیران بود که در نهایت، مقاومت تیران با نتیجه 6 بر 4، شکست خانگی را بر تیم لسمان مروارید خزر تحمیل کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: