bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
موج همچنان سقوط می‌کند
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شب جمعه برگزار شد و دو نماینده استان، دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه به مصاف حریفان خود رفتند که در در نهایت حاصل این دو بازی، یک برد و یک شکست بود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شب جمعه برگزار شد و دو نماینده استان، دریانوردان پارس جنوبی و موج گناوه به مصاف حریفان خود رفتند که در در نهایت حاصل این دو بازی، یک برد و یک شکست بود.
از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور جمعه شب تیم دریانوردان پارس جنوبی با شکست گلسا پوش یزد و با یک بازی بیشتر نسبت به مدعیان، صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد.
در این دیدار که در زمین فوتبال ساحلی شهر بوشهر و در یک هوای غبارآلود برگزار شد، دریانوردان پارس جنوبی 3 بر یک گلساپوش یزد را با شکست بدرقه کرد. گل‌های دریانوردان در این دیدار محمد احمدزاده، حمید میهندوست و امیر‌حسین اکبری به ثمر رساندند. تک گل تیم یزد نیز از سوی مهدی دهقان‌زاده به ثمر رسید. گلساپوش یزد در هفته آینده با تیران اصفهان دیدار می‌کند و تیم دریانوردان نیز پس از یک هفته استراحت به مصاف تیران اصفهان می‌رود.

تیم گلساپوش اسیر آنالیز خوب ما شد
در همین ارتباط به سراغ سرمربی دریانوردان پارس جنوبی رفتیم. عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که در طول روز‌های گذشته تمام تاکتیک‌های حمله‌ایی تیم یزد را فهمیده بودیم و برای آنها برنامه‌ریزی خاصی کرده بودیم، افزود: به همین ‌دلیل در طول بازی توانستیم بازیکنان یزد را مهار کنیم و در نهایت ضربه نهایی را به آنها وارد کنیم. یکی از هدف‌های اصلی در این دیدار برای نتیجه‌گیری، گرفتن تمرکز دروازه‌بان حریف بود که بازیکنان به‌خوبی از عهده این کار برآمدند. البته اگر بازیکنان در ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردند و مسلم مسیگر که در دقیقه 3 بازی مصدوم شد، در بازی حضور داشت، می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را به اتمام برسانیم. 
وی در پاسخ به این سوال که از عمکلرد بازیکنان دریانوردان راضی بود یا خیر، پاسخ داد: من از همه آنها راضی هستم، چراکه آنها توانستند برنامه ما را در طول بازی پیاده کنند. متاسفانه در بازی قبلی، شاگردانم وقتی با نتیجه 4 بر 2 از حریف خود پیش بودند، بازی را رها کردند ولی در بازی با یزد آنها از دقیقه یک تا پایان بازی، تلاش خود را برای پیروزی دریانوردان کردند و به آن چیزی که می‌خواستند در نهایت رسیدند. 

وی با بیان این‌که تمام نقطه ضعف‌های خود را در این بازی پوشش داده بودیم، یادآور شد: حریف هفته گذشته ما، رودسر، شاید تیم ضعیف شده گلساپوش یزد باشد ولی ما در بازی با رودسر بازی را به‌راحتی رها کردیم ولی در بازی با تیم یزدی توانستیم بازی را اداره کنیم و پیروز از میدان خارج شویم. تاکتیک تیم یزدی هم بر اساس تاکیتیک از فوتسال است که با پنچ نفر حمله می‌‌کند و این تاکتیک ما را مجبور می‌کند، تمام راه‌های نفوذ را ببندیم. البته ما خیلی خوب این کار را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف به وجد آوردیم. وقتی یک تیم با سیستم 2-2 بازی می‌کند اگر بتوان از آن تیم توپ‌ربایی کرد، می‌توان از عمق و کناره‌ها به آن تیم لطمه زد ولی همان‌طور که گفتم ابتدا باید تاکتیک‌های حمله‌ای آن تیم را خنثی کرد.
وی در مورد قضاوت داور بازی گفت: متاسفانه از قضاوت راضی نیستم. داور در برخی صحنه‌ها اشتباهاتی داشت و حتی صحنه‌های 50-50 را به سود تیم مهمان سوت می‌زد. داوری برای دریانوردان به‌گونه‌ای است که در شهر بوشهر نیز قضاوت قابل قبولی از سوی داوران شاهد نیستیم ولی با این حال امیدواریم با ارتقاط سطح داوران در بازی‌های آینده قضاوت بهتری را از آنها شاهد باشیم.
وی در پایان با بیان این‌که ما باید با تلاش بیشتر همین راه را ادامه دهیم، افزود: ما در دور برگشت، بازی‌های سخت‌تری در پیش داریم و در بازی در خانه حریف‌ها از همه چیز دشوارتر است. ما برای نیم‌ فصل برنامه خاصی نداریم. تعطیلات نیم فصل حداکثر تا دو هفته ادامه دارد ولی ما تمرینات خود را انجام می‌دهیم تا آمادگی‌مان حفظ شود. در نیم فصل، قصد نداریم بازیکن جدید جذب کنیم و باید با همه بازیکنان در این راه سخت تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

با قهرمانی جواب حمایت‌ها را خواهیم داد
همچنین پیمان حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش دریانوردان در مورد این بازی دشوار، گفت: با وجود سبک بازی کلاسیک گلساپوش یزد، این تیم همیشه تیم قدرتمند در لیگ فوتبال ساحلی کشور است ولی با این وجود با حمایت‌های مردم خوب بوشهر و مجموعه پارس جنوبی توانستیم، آنها را شکست دهیم.
حسینی با بیان این‌که تیم دریانوردان به‌طور کلی شرایط خوبی را سپری می‌کند و هم‌اکنون با تمام توان سعی خود را بر این گذاشته تا با قهرمانی در مسابقات جواب حمایت بی‌دریغ هواداران و حامیان تیم را بدهیم، یادآور شد: برای رسیدن به هدف اصلی در طول فصل، در هر بازی سعی داریم از بازی قبل بهتر ظاهر شویم و با کسب امتیازهای لازم تیم دریانوردان را قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور کنیم.

از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم
مهدی میرشمسی، سرمربی تیم گلساپوش یزد در ارتباط با شکست شب گذشته تیمش برابر دریانوردان افزود: استفاده نکردن از موقعیت‌های به‌دست آمده و همچنین خوردن چند گل بد کار را برای گلسا پوش یزد دشوار کرد. بازی برابر تیم خوب دریانوردان پارس جنوبی همواره یکی از حساس‌‌ترین بازی‌های فصل برای تیم گلسا پوش یزد به‌شمار می‌رود. در این دیدار شرایط نامساعد جوی غبارآلود و رطوبت زیاد هوا نیز روی روند بازی بازیکنان تیم گلسا پوش یزد تاثیر گذاشت.
میرشمسی با بیان این‌که با این وجود در بازی‌های آینده باید بتوانیم با یک برنامه‌ریزی صحیح روند بردهای خود را از سر بگیریم و در راستای دفاع از عنوان قهرمانی امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم، یادآور شد: در هفته آینده نیز به مصاف تیران اصفهان می‌رویم و تمام همت خود را برای پیروزی در این دیدار خانگی به کار خواهیم بست.
سرمربی گلساپوش یزد در پایان در ارتباط با نحوه قضاوت این دیدار نیز گفت: داور در مجموع خوب بود ولی در چند صحنه می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

در حاشیه این بازی 
هواي بوشهر به‌شدت غبار آلود و همراه با ريزگردهاي عجيبي بود اما استقبال مردم در اين جمعه شب ساحل بوشهر بسيار عالي بود. حضور بانوان در اين بازي بيش از گذشته به چشم آمد. امين حسين‌زاده رهبر، پرنده بوشهر كه بدنساز دريانوردان پارس جنوبي نيز هست ابتداي بازي با بچه‌هاي اين تيم خوش و بش کرد.
مجيد اصلاني خبرنگار قديمي بوشهري، وظيفه اطلاع‌رساني و هماهنگي‌هاي پيش از بازي را بر عهده داشت. در همان ابتداي بازي، مسلم مسيگر كاپيتان و ملي پوش بوشهري در برخورد با گلر يزدي‌ها به‌شدت مصدوم شد و تا آخر بازي لنگان لنگان در كنار زمين حضور داشت. بهرام رضاييان مدير عامل تيم پارس جنوبي به بوشهر آمده بود تا بازي تيمش را از نزديك نظاره‌گر باشد.
روي دو گل اول نماينده بوشهر، پيمان حسيني دروازه‌بان آنها مانند يك پاسور عمل كرد. در لحظه‌اي كه داور بازي خطاي محمد احمدزاده را اعلام كرد، وي محكم به پيشاني خود كوبيد و فرياد زد: خطاي چي!
عباس طبيب‌نژاد سرمربي دريانوردان پارس جنوبي در بيشتر زمان بازي، ايستاده و با استرس نظاره‌گر عملكرد شاگردانش بود.
همچنین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی و از هفته یازدهم، شامگاه جمعه و از ساعت 21 و 30 دقیقه قوی سپید انزلی در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی بدون حضور سرمربی خود به مصاف موج گناوه رفت. در این بازی یک طرفه قوهای سپید توانستند با هشت گل میهمان خود را شکست داده و جایگاه خود را درجدول رده‌بندی لیگ برتر ارتقاء دهند.
در این دیدار‌، محسن فکوری، میثم غفاری، شهریار مژده، وحید سهمانی هر کدام یک گل و فرید بلوک‌باشی و تیاگوی برزیلی هر کدام دو گل برای قوهای سپید به ثمر رساندند.
بازیکنان موج گناوه سه گل از گل‌های خورده را با دو گل محمد الهیاری و یک گل از عبدالمهدی تند سر، جبران کردند. قوی سپید انزلی با این پیروزی 24 امتیازی شده و با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. ‌موج گناوه نیز با دو امتیاز از 11 بازی همچنان در رده آخر جدول باقی ماند.
بهزاد داداش‌زاده سرمربی تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی دو هفته پیش از سمت خود کناره‌گیری کرده و قوهای سپید دومین بازی بدون حضور سرمربی را تجربه کردند و در هر دو بازی پیروز میدان بودند.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، ساحلی
نام:
ایمیل:
* نظر: