bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
کاپیتان تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال با ابراز خرسندی از کسب پیروزی در برابر آرژانتین گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. خوشحالم که در نهایت توانستیم ست پنجم را با پیروزی به پایان برسانیم.

سعید معروف، کاپیتان تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی برابر آرژانتین در لیگ جهانی والیبال، گفت: ما بازی خوبی برابر آرژانتین انجام دادیم و موفق شدیم دو ست را به نفع خودمان به پایان برسانیم، اما آرژانتینی‌ها دو ست دیگر در خط حمله و دفاع عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.
معروف ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: با این حال ما توانستیم بازی را در ست پنجم به نفع خودمان رقم بزنیم و به موقع تاکتیک‌هایمان را تغییر دهیم و بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.
کاپیتان تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال در پایان گفت: با وجود پنج سته شدن این بازی، اما خوشحالم که توانستیم اولین پیروزی خودمان را در لیگ جهانی والیبال به دست بیاوریم.
برچسب ها: والیبال ، معروف
نام:
ایمیل:
* نظر: