bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
با رفتن بازارچه، درمانگاه تامین اجتماعی و آسفالت گسترده؛
استفاده از موقعیت یکی از ویژگی‌های اصلی مدیران کشور ما است، اگر کسی مدیریتی را به دست گرفت، تلاش خواهد کرد تا علاوه بر آن‌که جیب خود را پر کند، سعی می‌کند تا به زادگاه خود نیز رسیدگی کند.
بامدادجنوب- ابوعلی زرین‌قلم: استفاده از موقعیت یکی از ویژگی‌های اصلی مدیران کشور ما است، اگر کسی مدیریتی را به دست گرفت، تلاش خواهد کرد تا علاوه بر آن‌که جیب خود را پر کند، سعی می‌کند تا به زادگاه خود نیز رسیدگی کند. البته این رفتار مورد پسند هیچ‌کس نیست و ایران متعلق به همه است. هر چند در طول‌ سال‌های گذشته استان بوشهر به دلیل بی‌کسی در مرکز کشور توسعه نیافت و در این دوره هم چوب بی‌مدیریتی را می‌خورد اما در دولتی که انتظار می‌رود که قانون در آن حرف اول و آخر را بزند، پارتی‌بازی کردن هم حد و حسابی دارد.

در این گزارش بر آن نبوده و نیستیم که به مسائل شخصی یا گروهی بپردازیم، بلکه مساله این است که چرا باید یک نقطه استان بر نقطه دیگر ترجیح داده شود. بر اساس شنیده‌ها ما، یکی از مدیرکل‌های استان که در واقع امور اجرایی استان را در دست دارد و بسیاری از عزل و نصب‌ها به سفارش او صورت می‌گیرد و اقداماتش باعث ایجاد یک جو ناآرام روانی در استان شده، در حال تبدیل کردن روستای زادگاه خود به مرکز بخش است.
البته این گزارش را در روزهای آینده بیشتر تکمیل خواهیم کرد، اما بدانید که وی با استفاده از لابی‌های خود و به‌صورت غیرقانونی از یکی از بخشداران خواسته تا نسبت به آسفالت هفت‌هزار متری زادگاه وی اقدام کند و از آنجایی که رابطه بسیار نزدیکی با مدیرکل تامین اجتماعی استان دارد، حتی درمانگاه تامین اجتماعی را هم از مرکز بخش به روستای خود برده است. این مدیرکل که چندی پیش نوشتیم حتی یک فامیل بیکار هم ندارد و همه اقوام خود را سر کار برده، همچنین یک بازار روز هم برای روستای خود تدارک دیده است.
حال باید از نماینده عالی دولت پرسید که آیا روستای مدیرکل نزدیک به شما و حتی روستای خودتان چه چیزی بیشتر از روستاهای دیگر دارد؟ آیا صدها روستای دیگر استان که چوب بزرگ‌ترین اشتباه شما، یعنی احداث برنامه‌ریزی نشده زمین‌های چمن مصنوعی برای آنها بوده، چه گناهی کرده‌اند؟ 

در یکی از روستاهای همین بخش، مردم چند سال است که از فرماندار دشتستان قول احداث یک پل بر روی رودخانه فصلی را گرفته‌اند، اما فرماندار در سول سه سال گذشته همواره آنها را سر کار گذاشته و با بیان اینکه بودجه نداریم، هیچگونه همکاری با آنها نمی‌کند. در روزهای آینده بیشتر در این مورد خواهیم نوشت و از اینکه استان در حال اداره به‌صورت تیول‌داری است نکات مهم‌تری را مورد اشاره قرار خواهیم داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: