bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
از کللی‌فرد تا فرشاد پیوس
مسوولان شاهین شهرداری بوشهر با اتمام فصل و صعود نکردن به لیگ یک، به‌دنبال خرید امتیاز بودند و گفته می‌شود حتی تا پای مذاکره هم رفتند اما طرف مقابل راضی به فروش نشد و دستشان از امتیاز کوتاه ماند.
بامدادجونوب- علی پورتنگستانی: مسوولان شاهین شهرداری بوشهر با اتمام فصل و صعود نکردن به لیگ یک، به‌دنبال خرید امتیاز بودند و گفته می‌شود حتی تا پای مذاکره هم رفتند اما طرف مقابل راضی به فروش نشد و دستشان از امتیاز کوتاه ماند. آنچه مشخص است، این است که مسوولان شهرداری بیخیال خرید امتیاز لیگ یک نشده‌اند و منتظر هستند تا سرنوشت تیم‌هایی چون ملوان‌، خیبر و سپید‌رود که اعلام فروش کرده‌اند مشخص شود تا در صورت مهیا شدن شرایط به هدف خود دست یابند.
حال در کنار همه ابهامات در حضور این تیم در لیگ یک یا 2، مسوولان این باشگاه به دنبال گزینه‌های بومی و غیر بومی هدایت شاهین هستند. گزینه‌هایی که هر کدام ویژگی‌ و سبک متفاوتی دارند. بعضی از آنها نه تنها در بوشهر نبوده بلکه با محیط فوتبال بوشهر آشنایی هم ندارند. ولی در مقابل و برخلاف آنها، دو نفر از گزینه‌های روی میز، سابقه بازی در شاهین را دارند و از آنها به‌عنوان پیشکسوتان این باشگاه یاد می‌شود. حتی یکی از آنها سابقه مربیگری این تیم در لیگ دسته یک را دارد.
در اینجا به بررسی اجمالی گزینه‌هایی می‌پردازیم که در مقایسه با افراد دیگر، به صندلی سرمربیگری شاهین نزدیک‌تر هستند.
محمود ابراهیم‌زاده پیشکسوت صاحب نام فوتبال بوشهر یکی از گزینه‌های شاهینی‌ها است. ابراهیم‌زاده از نظر سابقه می‌تواند انتخاب مناسبی برای سرمربیگری تیم شاهین شهرداری جنوب باشد. وی که سابقه بازی در اروپا را در کارنامه خود دارد، مدیریت (مربی) آکادمی باشگاه فوتبال آث میلان، آژاکس و سانتوس را عهده‌دار بوده است. یکی دیگر از عواملی که می‌تواند مسوولان شاهین را مجاب ‌کند که وی را به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب کنند، بوشهری بودن وی و آشنایی کاملش با جو حاکم بر شاهین است.
از طرفی مسوولان شهرداری نیز خواهان به خدمت گرفتن محمد عباسی مربی فصل گذشته کارا هستند. وی فصل گذشته پس از حضور ناموفق در این تیم شیرازی از کار برکنار شد و جای خود را به سعید غلامزاده داد. عباسی با توجه به نتایجی که در کارا کسب کرده است، نمی‌تواند گزینه مطلوبی برای شاهین باشد و می‌توان این گزینه را از بین گزینه‌ها خط زد.
نام حمید کللی‌فرد سرمربی فصل گذشته شهرداری بندرعباس هم در این گزینه‌ها دیده می‌شود. کسی که توانسته شاهینی‌ها را لیگ برتری کند و سال‌هاست در لیگ‌های یک و دو مشغول به فعالیت است. کللی‌فرد سابقه خوبی در شاهین داشته، چه به‌عنوان بازیکن و چه به‌عنوان سرمربی. وی شاهین را از لیگ یک به لیگ برتر آورد تا شادی را به هواداران این باشگاه تقدیم کند. با وجود این‌که او پس از لیگ برتری شدن شاهین نتوانست جایگاه خود را حفظ کند، ولی از آنجا که به این تیم آشنایی کامل دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای این باشگاه باشد.

البته ما برای این‌که مطلع شویم او در لیست انتخابی سرمربیان آینده شاهین جای دارد یا خیر، با وی گفت‌وگو کردیم. حمید کللی‌فرد در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که خبر حضور او در لیست گزینه‌های سرمربیگری شاهین اصلا واقعیت ندارد، گفت: من اصلا از این موضوع خبر ندارم و این شایعه گمانه‌زنی رسانه‌ها است. مسوولان تیم شاهین با من هیچ صحبتی نکرده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که احتمال بازگشت به شاهین وجود دارد یا خیر، یادآور شد: شاهین خانه من است و شک نکنید که اگر پیشنهادی به دستم برسد برمی‌گردم، چراکه من هر چیزی دارم به‌خاطر باشگاه شاهین است. من دوست دارم همیشه به این تیم خدمت کنم و برای مردم شهرمان و هواداران شاهین اتفاقات خوبی را رقم بزنم. البته چگونه آمدن به باشگاه خیلی مهم است، چراکه باید از قبل هدف‌ها و برنامه‌ها را آماده کرده باشیم. ولی آرزوی هر مربی به‌خصوص مربیان بومی این است که به مردم و تیم شهر خود حدمت کنند.

دیگر نامی که این روزها در محافل ورزشی مطرح است وحید مظاهری است. وی ابتدای فصل گذشته هدایت تیم توسعه (شاهین) کیش را بر عهده داشت که پس از تغییرات مدیریتی جای خود را به حسین خطیبی داد. مظاهری در زمان بازیگری در تیم‌‌های پرسپولیس و پاس توپ زده است و سرمربیگری در تیم آذر خودروی قم را در پرونده دارد. به نظر می‌آید مظاهری گزینه‌ خوبی برای تیم شاهین نباشد.
از سویی گفته می‌شود فرشاد پیوس گلزن افسانه‌ای پرسپولیس و تیم ملی نیز از دیگر گزینه‌های نیمکت پر سر و صدای شاهین شهرداری باشد.
شماره 17 سابق پرسپولیس این مذاکرات را تائید کرد. پیوس ضمن تائید خبر گفت: صحبت کردیم و شرایط خود را گفته‌ام. مربیگری در تیمی که هواداران زیادی دارد برایم افتخار است‌ اما باید شرایط را سنجید و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. البته بوشهری‌ها از پیشکسوتان پرسپولیس خاطره خوشی ندارند. حدود 6 سال پیش که شاهین در لیگ برتر توپ می‌زد، حمید درخشان که از بزرگان باشگاه پرسپولیس است، سرمربی این تیم شد. در زمان درخشان شاهین افت شدیدی داشت و پر شده بود از بازیکنانی که فوتبالشان تمام شده بود. البته در راس این نتایج، درخشان بود که در نهایت با گرفتن پولی هنگفت از بوشهری‌ها خداحافظی کرد. کار او باعث عصبانیت شدید بوشهری‌ها شد. البته پیوس از بزرگان فوتبال کشورمان است ولی باز هم باید در نظر گرفت که او زیاد با محیط فوتبال بوشهر آشنا نیست.

البته غلام دلگرم یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی است اما با وجود این‌که مربی باسابقه می‌‌تواند برای تیم شاهین مثمر ثمر باشد، برخی تصمیم گیرندگان و مسوولان شاهین شهرداری با آن چندان موافق نیستند و این اتفاق، احتمال سرمربیگری دلگرم در شاهین را کاهش می‌دهد.
باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی برای این تیم مردمی رخ می‌‌دهم. ولی پیشنهاد ما این است که این‌بار با نگاهی دقیق‌تر، مسوولان به اسم‌ها نگاه کنند و بهترین تصمیم را برای این باشگاه بگیرند، چراکه در غیر این صورت، باز هم شاهین شانسی برای حضور مجدد در لیگ برتر به‌دست نمی‌آورد.
روشن: مظلومی اسم خیانتکاران را بگوید
بامداد جنوب: مدیر اجرائی آکادمی استقلال با انتقاد از سرمربی فصل گذشته استقلال می‌گوید اگر پرویز مظلومی خیانتی دیده است، باید بگوید.
حسن روشن در مورد وضعیت سرمربیگری تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان استقلال، گفت: در حال حاضر تیم نوجوانان را به سیاوش اکبرپور سپرده‌ایم اما در نظر داریم هدایت تیم جوانان را برعهده او بگذاریم، چون بازدهی سیاوش در تیم جوانان بیشتر خواهد بود. با اکبرپور صحبت کردیم و گفت برایش فرقی ندارد در کدام رده  فعالیت کند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در مراسم تقدیر از زحمات فصل گذشته پرویز مظلومی، با او برخورد سردی داشته، یادآور شد: اصلا برخوردی بین ما صورت نگرفت. به من گفتند که در مراسمی قرار است از آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و ... تقدیر شود. از برخوردی که با این بازیکنان شده بود، ناراحت بودم و اعتقاد داشتم تقدیر از آنها کار خوبی است. زمانی که به رستوران محل مراسم رسیدم، متوجه حضور مظلومی شدم. وقتی سلام کردم او رویش را به سمت دیگری کرد.
روشن در واکنش به این‌که مظلومی گفته بود که در استقلال به او خیانت کرده‌اند، گفت: آقای مظلومی! اگر می‌دانی کسی خیانت کرده است، همه چیز را بگو و آبرویش را ببر. منصوریان را دوست دارم ولی به او گفتم خیلی مواظب باش. اینها از امیر قلعه‌نویی که زرنگ‌تر نیستند که نتوانست آبرویش را نگه دارد. قلعه‌نویی هر کجا می‌رفت تیمش اول یا دوم بود اما اینجا همه چیز را از دست داد. بنابراین مظلومی باید بگوید چه کسی خیانت می‌کند.
مدیر اجرائی آکادمی استقلال تصریح کرد: آقای مظلومی! اگر نگویی چه کسی خیانت کرده است، خودت خیانتکاری. چرا زمانی که مظلومی در استقلال بود درباره خیانتکاران صحبت نمی‌کرد؟ چطور خودش با این خیانتکاران کار کرده است؟ من در هر جایی قلعه‌نویی را می‌دیدم به احترام از جایم بلند می‌شدم ولی آقای مظلومی تو که همبازی ما بودی و ادعای رفاقت می‌کنی رویت را به سمت دیگری می‌کنی؟ همین سوبله و چوبله‌ات باعث شد که در دربی 4 گل بخوری


برچسب ها: فوتبال ، شاهین ، پیوس
نام:
ایمیل:
* نظر: