bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
شهروندان بوشهری از وضعیت سیستم سرمایش ناوگان اتوبوسرانی گلایه‌مند هستند، لذا شهرداری و اتوبوسرانی برنامه‌ریزی برای کولردار کردن و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار خود قرار دهند.
 ندا عبدالله‌زاده ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر خواستار توجه جدی به وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شد.

وی بیان کرد: با توجه به گرمای طاقت‌فرسای تابستان بوشهر، شهروندان از وضعیت سیستم سرمایش ناوگان اتوبوسرانی گلایه‌مند هستند، لذا شهرداری و اتوبوسرانی برنامه‌ریزی برای کولردار کردن و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی را در دستور کار خود قرار دهند.

عبدالله‌زاده گفت: با بهسازی خیابان لیان شرقی و غربی بوشهر شاهد تغییر بسیار زیبای این خیابان هستیم که با رضایتمندی شهروندان مواجه شده است، اما این خیابان تبدیل به محل رفت و آمد ماشین و موتورسیکلت شده و به هم خوردن نظم آن را به دنبال داشته است، با توجه به هزینه بسیار زیادی که برای خیابان شده است درخواست دارم در این زمینه شهرداری یک فکر اساسی برای جلوگیری از رفت و آمد وسایل نقلیه و پیش‌بینی رفع مشکل کسبه این خیابان داشته باشد.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به فصل تابستان و استفاده شهروندان از دریا، مکان خاصی برای شنای آقایان در ساحل شهر بوشهر در نظر گرفته شود.

خدیجه گرشاسبی افزود: با توجه به در دست تعمیر بودن پلاژ آقایان تا زمان راه‌اندازی این پلاژ یک یا دو محل برای استفاده آقایان مشخص شود.

گرشاسبی همچنین خواستار تسریع در روند برخی پروژه‌های عمرانی شهرداری که با کندی مواجه هستند، شد.

به وضعیت پارک فاطمیه توجه جدی شود

غلامرضا قادریان عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز خواستار رسیدگی به وضعیت روشنایی و سرویس بهداشتی پارک فاطمیه شد.

وی تصریح کرد: این پارک به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام خمینی مورد استفاده تعداد زیادی از شهروندان است اما از وضعیت روشنایی مناسبی برخوردار نیست و سرویس بهداشتی آن‌هم مدت‌هاست که بسته است و فاقد وسایل بازی نیز هست لذا درخواست دارم شهرداری یک رسیدگی به وضعیت این پارک داشته باشد.

دست‌فروشان سطح شهر ساماندهی شوند

اصغر گورکی دیگر عضو شورای شهر بوشهر نیز خواستار ساماندهی دست‌فروشان و شناسنامه کردن آن‌ها در سطح شهر شد.

وی اظهار داشت: دست‌فروشان از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند و عده‌ای برای گذران زندگی چاره‌ای جز دست‌فروشی ندارند از همین رو درخواست دارم این دست‌فروشان خصوصاً در ساحل ساماندهی شوند.

نماینده شورای شهر بوشهر در کمیته ساماندهی شهرداری گفت: با توجه به عدم عقد قرارداد با کیوسک‌های سطح شهر به دلیل درخواست تجدیدنظر در نرخ اجاره‌بها آن‌ها در صحن شورا خواستار تعیین تکلیف نرخ اجاره‌بهای کیوسک‌ها هستیم.
برچسب ها: بوشهر ، اتوبوسرانی
نام:
ایمیل:
* نظر: