bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
دریانوردان همچنان می‌تازد
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پنجشنبه ‌شب در شهرهای مختلف برگزار شد و نمایندگان استان به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن دو برد بود.

از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، جمعه شب تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهرستان به مصاف تیم دریانوردان پارس جنوبی رفت.
در این دیدار تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با نتیجه 4 بر یک بازی را به صدرنشین رقابت‌ها واگذار کرد و دومین شکست ملوان در برابر نماینده بوشهر در این فصل رقم خورد.
امیرحسین اکبری و حمید میهن‌دوست هرکدام یک گل و محمد احمدزاده دو گل را برای تیم دریانوردان پارس جنوبی به ثمر رساندند و تک گل ملوان بندرگز را نیز سیدمحمد سادات مزنگی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه جنوبی‌ها کرد. رویارویی گذشته دو تیم در بوشهر نیز با پیروزی 10 بر 2 به سود دریانوردان پارس جنوبی رقم خورد.

تیم فوتبال موج بندرگناوه شامگاه پنجشنبه در هفته اول دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور به یک پیروزی با ارزش دست یافت. در این دیدار پرگل تیم موج گناوه توانست پس از هفته‌ها ناکامی به یک برد شیرین دست یابد و با نتیجه 6 بر 5 شهرداری تبریز را شکست دهد.
تیم ساحلی موج گناوه در نیمه اول و دوم این دیدار با نتیجه 4 بر 2 بر حریف پیش افتاد. در نیمه سوم نماینده تبریز توانست با زدن سه گل 5 بر 4 جلو بیفتد اما در دقایق پایانی نماینده استان بوشهر که نیاز به برد در این دیدار داشت در یک بازی محکم و نفس‌گیر و با حمایت پرشور تماشاگران خود 2 گل به ثمر رساند و نتیجه را به سود خود تغییر داد تا پس از هفته‌ها ناکامی به بردی با ارزش دست یابد.
تیم موج گناوه در دور رفت این رقابت‌ها با وجود ارائه بازی‌های درخشان در نتیجه‌گیری بد عمل کرد و در میان 13 تیم در آخر جدول قرار گرفت. این دیدار در ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس بندر گناوه با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد. 

ما برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سرمربی تیم موج گناوه رفتیم. حیدر نیکونژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد این برد با ارزش، با بیان این‌که به‌نظر من این بازی، تنها بازی بود که در گناوه ما به حق خود رسیدیم، افزود: بچه‌ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با انگیزه خاصی نیم فصل دوم را شروع کردند. ما از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده کردیم ولی با وجود این‌که با نتیجه 4 بر یک از حریف پیش بودیم، به‌دلیل اشتباهات مکرر ما، آنها نتیجه را 5 بر 4 کردند اما خدا را شکر در ادامه بچه‌های ما توانستند با زدن گل، موج را برنده این بازی دشوار کنند.
نیکونژاد در مورد حمایت‌ها از این تیم در نیم فصل دوم با بیان این‌که همچنان از این تیم حمایت نمی‌شود، یادآور شد: البته با فرماندار گناوه و مدیر کل اداره ورزش و جوانان جلساتی را برگزار کردیم و صحبت‌هایی با آنها کردیم ولی آنها به ما گفتند که دوست دارند به این تیم کمک کنند ولی از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند و این حرف آخر آنها بود. البته اینجا جای دارد از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم. ما مدیون آنها هستیم و آنها در این بازی ما را تنها نگذاشتند و سکوها را پر کردند. البته من امیدوارم که فرماندار، شهردار، اعضای شورا شهر گناوه و دیگر مسوولان این شهر در بازی‌های ما شرکت کنند، چراکه این کار خیلی تاثیر دارد. به نظر ما باید به هم کمک کنیم که از این سهمیه با ارزش مراقبت کنیم و باید برای حفظ آن همه باید دست به دست هم دهیم.

وی در مورد قضاوت داور مسابقه و جو حاکم بر بازی گفت: در مورد قضات داوران در این بازی این را بگویم که قضاوت؛ نه نفع ما بود و نه به نفع تیم حریف. البته یکی از داوران قضاوت بسیار ضعیفی در این دیدار داشت ولی من به این مساله اصلا توجهی نمی‌کنم. به‌نظر من فدراسیون باید در این مساله ورود کند و برای حل آنها فکر بکنند، چراکه هم تیم‌های صدر جدولی و هم تیم‌ پایین جدول برای بهبود وضعیت خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بازی‌ها هم حساس‌تر می‌شود. مسوولان باید مدیریت بیشتر در این مساله حساس به خرج دهند و در انتخاب داور برای هر بازی همه معیارها را در نظر بگیرند. 

سرمربی موج گناوه افزود: البته تیم حریف با غرور خاصی وارد مسابقه شد و خودش را از قبل برنده می‌دانست. آنها سعی کردند بعد بازی جو ورزشگاه را بهم بریزند و با تماشاگران ما دعوا کنند. حتی سعی کردند ناظر بازی را تحت تاثیر کارهای خود قرار دهند. متاسفانه در لیگ امسال، بعضی از تیم‌ها به‌دنبال چنین کارهایی هستند و اصلا به‌دنبال فوتبال بازی کردند نیستند. ما در لیگ امسال همه بازی‌های خود را در گناوه واگذار کرده‌ بودیم و هیچ مساله‌ای پیش نیامد ولی بازیکنان تیم مقابل پس از پایان بازی با تماشاگران درگیری لفظی پیدا کردند و سعی کردند که تماشگران عکس‌العملی بدی را به آنها نشان دهند. این حرکت از تیم شهرداری تبریز واقعا بعید بود.
نیکونژاد در پاسخ به این سوال که با توجه به برد در اولین بازی نیم فصل دوم، چه آینده پیش‌روی موج گناوه است، یادآور شد: ما برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کرده هدف اصلیمان این است که در دور برگشت حداقل 6 بازی را ببریم. اگر بتوانیم از تیم‌های هم سطح خود؛ چه در گناوه و چه در شهرهای دیگر ببریم، می‌توانیم امیدوار باشیم. ما تا الان در مقابل همه تیم‌ها بازی خوبی ارائه کرده‌ایم و یکی از دلایلی که در این بازی‌ها بازنده بودیم، این است که اشتباهات فردی میان بازیکنان ما خیلی زیادی است و اگر ما بتوانیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم، می‌توانیم در دور برگشت به آن چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

از حواشی این بازی همچنین، دیر رسیدن آمبولانس بود که این مساله باعث جریمه شدن تیم موج گناوه شد.
مسوول کمیته فوتبال ساحلی گناوه گفت: دیر رسیدن آمبولانس اوژانس 115 این شهرستان به دیدار موج و شهرداری تبریز از سری رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باعث شد تا این بازی با 20 دقیقه تاخیر برگزار و تیم میزبان جریمه شود.
سیدکاظم موسوی در ادامه یادآور شد: برای برگزاری این دیدار که قرار بود، ساعت 20 پنجشنبه شب برگزار شود هماهنگی‌های لازم با اورژانس انجام شده بود اما به‌دلیل حضور نیافتن در زمان مقرر و تاخیر 20 دقیقه‌ای علاوه بر این‌که ناظر اجازه شروع بازی را نداد، تیم موج نیز هشت میلیون ریال جریمه خواهد شد. حضور آمبولانس قبل از دیدارهای لیگ برتر برای همه تیم‌های شرکت‌کننده الزامی است و تا زمانی که حاضر نشود اجازه بازی صادر نخواهد شد.
سرمربی موج گناوه گفت: این تیم در دیدار خانگی قبلی خود نیز بابت نرسیدن به‌موقع آمبولانس 10 میلیون ریال از سوی ناظر بازی جریمه شد. باتوجه به این‌که اورژانس اعلام کرده دو دستگاه آمبولانس بیشتر ندارد و باید در حال آماده باش باشند اما با تاکید فدراسیون باید طوری برنامه‌ریزی کنند که در دیدارهای این تیم به‌موقع حاضر شوند.وی خاطرنشان کرد: این تیم هم اینک بدهی زیادی به‌دلیل مشکلات مالی از جمله به فدراسیون دارد که قادر به پرداخت آن نیست و از اداره ورزش و جوانان و دیگر مسوولان شهرستان انتظار داریم تدبیری بیاندیشند تا چنین مسائلی رخ ندهد.

کادر درمانی نیروهای اورژانس 115 گناوه دلیل تاخیر در رسیدن به دیدار تیم‌های موج و شهرداری تبریز را انجام ماموریت در امداد رسانی به وقوع حادثه تصادف قبل از شروع بازی اعلام کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: