bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس نقشه های جوی و دریایی هواشناسی با وزش تندبادهای شمال غربی امروز و فردا در برخی از ساعت ها خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

پیام مساعدی روزشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در برخی از ساعت ها همراه با وزش باد و در برخی از نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت 14 تا 36کیلومتر در ساعت که در برخی از ساعت ها به 48 کیلومتر در ساعت می رسد.
مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس 90 تا 120 سانتیمتر پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به 150 سانتی متر نیز خواهد رسید.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سواحل جنوبی خلیج فارس نیز ارتفاع موج 90 تا 150 سانتیمتر پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به 210 سانتیمتر می رسد و با این شرایط دریانوردان باید از تردد غیرضرور در دریا خودداری کنند.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته برازجان با 47 و عسلویه با 28 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما در استان بوشهر را تجربه کردند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در این مدت عسلویه و بوشهر با 91 و جم با 10 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند. 
مساعدی گفت: هم اکنون دمای هوا در شهر بوشهر 36 و میزان رطوبت آن 50 درصد است.
برچسب ها: هواشناسی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: