bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۴
یک قایق غیربومی حامل یک تن میگوی دریایی که به صورت قاچاقی و غیرمجاز صید شده بود، درساحل این بندر پیدا شد.
مدیرعامل تعاونی صیادان بندرگناوه گفت: یک قایق غیربومی حامل یک تن میگوی دریایی که به صورت قاچاقی و غیرمجاز صید شده بود، درساحل این بندر پیدا شد.

عبداله بویراتی افزود: پس از اطلاع از این موضوع با هماهنگی دریابانی در محل حاضر و قایق به همراه میگوهای نگهداری شده در آن به اسکله تعاونی صیادن هدایت شد.

وی اظهارکرد: میگوهای یافت شده در دو یخچال نگهداری می شده که به دلیل ماندگاری زیاد و یخ ناکافی فاسد و با هماهنگی دریابانی معدوم شد.

بویراتی گفت: صاحب این قایق غیربومی، میگوها را که از بهترین گونه و ازسوی شناورهای استان همجوار در حوزه استحفاظی این شهرستان غیرقانونی استحصال کرده بود، خریده و قصد داشته که آن را به خشکی رسانده و بفروشد.

وی افزود: این قایق در دریا با طناب به موتورلنج بسته شده بود که شب هنگام طناب پاره شده و با جزر و مد به ساحل این بندرهدایت و در خشکی بالا آمده بود.

مدیرعامل تعاونی صیادان گناوه بیان کرد: درصورت وجود گشت دریایی متخلفان نمی توانند درمنطقه حوزه استحفاظی شهرستان های گناوه و دیلم اقدام به صیدغیرقانونی به روش ترال کنند.

وی از متولیان امر خواستار برخورد قاطع با شناورهای متخلفی شد که از استان های همجوار غیرمجاز و به روش ترال اقدام به صید و تخریب زیستگاه آبزیان دریایی این منطقه می کنند.

ایرنا
برچسب ها: بوشهر ، گناوه ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر: