bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
تنها نماینده قایقرانی ایران در پارالمپیک ریو گفت: در رده پنجم رنکینگ جهانی هستم و اختلافم با نفر سوم جهان 33 صدم ثانیه و با نفر اول یک و نیم ثانیه است، تلاش می‌کنم در پارالمپیک این فاصله را کم‌تر و شانس رفتن روی سکو را بیشتر کنم.
شهلا بهروزی راد، تنها نماینده ایران در رقابت‌های قایقرانی پارالمپیک ریو از تاثیر مثبت تجهیزات جدید در عملکردش برای بازی‌های پارالمپیک خبر داد. وی در این خصوص گفت: با پیگیری‌های کمیته ملی پارالمپیک و مکاتباتی که با کمپانی‌های مرتبط داشتند، خوشبختانه قایق کایاک خریداری شده و به زودی برای تمرینات در اختیارم قرار خواهد گرفت. از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک که مقدمات خرید این قایق را فراهم آوردند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه به صورت میانگین و در اوقات مختلف 4 ساعت تمرین دارم و 2 روز در هفته هم بدنسازی می‌کنم. نفراتی که در پارالمپیک با آنها روبرو می‌شوم افرادی هستند که در مسابقات جهانی آلمان و مسابقات سال گذشته ایتالیا  حضور داشتند و در زمره 5 نفر برتر دنیا هستند. هم اکنون در رده پنجم رنکینگ جهانی هستم و اختلافم با نفر سوم جهان 33 صدم ثانیه و با نفر اول یک و نیم ثانیه است و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در پارالمپیک این فاصله را کم‌تر و شانس رفتن روی سکو را بیشتر کنم.

تنها نماینده ایران در رقابت‌های قایقرانی پارالمپیک خاطر نشان کرد: قطعا قایق جدید می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکردم داشته باشد و در کم کردن فاصله‌ام با نفرات برتر جهان کمک شایانی کند.

بهروزی‌راد با اشاره به برگزاری مسابقات اخیر قهرمانی کشور گفت: خوشحالم که با راه یافتن من به بازی‌های پارالمپیک مسیر جدیدی برای بانوان قایقران ایجاد و انگیزه آنها برای ادامه فعالیت در این رشته بیشتر شد. در مسابقات اخیر شاهد حضور خوبی از بانوان بودیم و امیدوارم در سال‌های آینده مسیر فعالیت در رشته قایقرانی به ویژه برای بانوان هموارتر باشد.

وی افزود: به توانمندی‌هایم باور قلبی دارم و از ابتدای مسیر فکر کردن به هدف باعث شد تا با کمبودها و سختی‌ها مقابله کنم و در این مسیر حمایت‌های خانواده‌ام به خصوص برادرم و همینطور مربی خوبم مهدوی‌نیا و نیز همکاری فدراسیون‌های قایقرانی و جانبازان و معلولین به من کمک کرد تا در ادامه این مسیر با قدرت پیش روم و خسته نشوم.

شهلا بهروزی‌راد علاوه بر اینکه اولین بانوی پارالمپیکی ایران در پارالمپیک ریو خواهد بود، عنوان اولین نماینده ایران در بخش رقابت‌های قایقرانی پارالمپیک را نیز به نام خود ثبت کرده است.
برچسب ها: ورزش ، قایقرانی
نام:
ایمیل:
* نظر: