bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم من و هم بازیکنان و در واقع همه اعضای باشگاه بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم.
برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر شانزدهم، در نشست خبری اظهار داشت: هیجان‌زده هستم که در آستانه شروع فصل جدید قرار داریم. هم من و هم بازیکنان و در واقع همه اعضای باشگاه بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که هفته اول مسابقات لیگ برتر به نام «اهدای خون» قرار داده شده است. معتقدم اهدای خون یک انسان می‌تواند زندگی فرد دیگری را نجات دهد و این کار بزرگترین هدیه ما به دیگر افراد است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم‌مان تکمیل کرده شده و از هر نظر آماده شروع لیگ هستیم. همیشه سخت‌ترین بازی لیگ، بازی اول است. هر تیمی نیاز به چند هفته زمان دارد تا خودش را پیدا کند و به آمادگی ایده‌آل برسد، قبلاً هم گفته‌ام بازیکنان ما تمام توان خود را به کار گرفتند تا اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی را در اوکراین پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر فقط محمد امین آرام‌طبع را به دلیل آسیب‌دیدگی نداریم و دیگر بازیکنان از این نظر مشکلی ندارند. آماده‌ایم که لیگ را با یک بازی خیلی خوب شروع کنیم. ما با حریفی بسیار قوی مواجه هستیم، تیمی که در پنج سال گذشته آمارش در بازی‌های رودررو از ما بهتر بوده است. سایپا همان تیمی است که فصل پیش مانع قهرمانی ما شد.

برانکو خاطرنشان کرد: سایپا برای فصل جدید سیامک کوروشی و سعید لطفی را از نفت خریده است، کاپیتان تیم فولاد را هم جذب کرده و مسعود حسن‌زاده، مهاجم پیشین ذوب‌آهن را نیز به خدمت گرفته است. این تیم در تمام پست‌هایی که بازیکن نیاز داشته به بهترین‌ شکل تقویت شده است. البته بزرگ‌ترین تقویت سایپا در کادرفنی بوده، جایی که حسین فرکی به عنوان سرمربی در رأس کادرفنی این تیم قرار گرفته است. فرکی در سه سال اخیر دو قهرمانی با سپاهان و فولاد به‌دست آورده و بسیار با دانش و با تجربه است.

وی افزود: ما برای رسیدن به اهداف بلندمدت خود از ابتدای فصل شروع خوبی خواهیم داشت. در واقع این استارت خوب را از روز اول تمرینات زدیم. ما همچنان جاه‌طلب هستیم و برای قهرمانی خواهیم جنگید. اهداف امسال ما مثل پارسال است اما با این تفاوت که حداکثر را می‌خواهیم یعنی دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و موفقیت و انجام بازی‌های خوب در آسیا را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پزسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا بازی با سایپا در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود یا خیر، گفت: من از جزئیات این مسئله اطلاعی ندارم اما تا آنجایی که به من گفته‌اند بازی در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

برانکو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چقدر از تفکرات فرکی شناخت دارد، تأکید کرد: در این مورد نکته مبهم زیادی وجود ندارد. فرکی یک مربی بسیار عالی و بادانش است و هر کجا که کار کرده، موفق بوده است. قطعاً سایپا با آمدن فرکی از هر لحاظ مخصوصاً تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا مهدی طارمی در بازی فردا (سه‌شنبه) بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: طارمی یکی از نفراتی است که به همراه دیگر بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت می‌کند. وی در دو ماه گذشته تمرین نداشته و به زمان نیاز دارد تا آماده شود. باید ببینیم تا فردا چه پیش می‌آید و تا چه حد می‌توانیم از طارمی استفاده کنیم، هرچند که می‌دانیم او آماده نیست. البته به غیر از او، بازیکنان اوکراینی هنوز آماده نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان اوکراینی با نظر مستقیم وی جذب شده‌ند یا به او تحمیل شده‌اند، تصریح کرد: ما در هر مقطعی بازیکن جذب کردیم از این صحبت‌ها مطرح شده است. اولن بار نیست که این اتفاق رخ می‌دهد. همین جا اعلام می‌کنم هیچ بازیکنی بدون تأیید من به پرسپولیس نیامده است. 

برانکو تأکید کرد: بازیکنان اوکراینی باتجربه و باکیفیت هستند و در باشگاهی عضویت داشتند که سال گذشته به خاطر برخی مشکلات منحل شد اما باشگاه آنها در سال‌های گذشته جزو تیم‌های خوب و بالای جدولی اوکراین بوده است. لیگ اوکراین هشتمین لیگ اروپاست و من مطمئنم این نفرات در صورت آمادگی عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس خواهند داشت. طبیعی است آنها نیاز به زمان داشته باشند تا با تیم هماهنگ شوند. در مورد جذب بازیکن هم باید بگویم هر تیمی براساس نیازهای خود بازیکن می‌گیرد و برخی مواقع ممکن است تیم‌ها در شروع بازی‌ها هم بازیکن جذب کنند.

وی درباره ضعف تیمش در خط دفاع گفت: دفاع، پست بسیار مهمی برای هر تیمی است. همه چیز از دفاع شروع می‌شود. در این فصل فقط محمد انصاری را از فصل قبل حفظ کرده‌ایم و بقیه بازیکنان تازه‌وارد هستند، طبیعی است آنها به زمان نیاز داشته باشند تا به هماهنگی برسند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: کاملاً به این موضوع واقف هستیم که هواداران انتظارات زیادی از پرسپولیس دارند و قطعاً از ما قهرمانی می‌خواهند. از مسئولیت خود فرار نمی‌کنیم و می‌خواهیم برای قهرمانی بجنگیم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا رضایت هواداران را به دست آوریم. آنها فصل پیش به بهترین شکل، من و تیم را مورد حمایت قرار دادند و من هنوز غم بازی مقابل راه‌آهن را که نتوانستیم قهرمان شویم در ذهن دارم. هواداران همیشه کنار ما هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: