bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
با نگاه به ورزش خوزستان؛
ورزشکاران شهرستان گناوه از قدیم تاکنون توانسته‌اند در میادین جهانی و آسیایی سربلند بیرون آمده و افتخارات بزرگی برای کشور و این استان به ارمغان آورند. ورزش گناوه جایگاه خوبی در استان بوشهر دارد و نگاه ما به این شهرستان ویژه است.
بامداد24: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر در جمع مسوولان هیات‌های ورزشی شهرستان گناوه گفت: ورزشکاران این شهرستان از قدیم تاکنون توانسته‌اند در میادین جهانی و آسیایی سربلند بیرون آمده و افتخارات بزرگی برای کشور و این استان به ارمغان آورند. احمد بهروزیان‌فرد بیان کرد: ورزش گناوه جایگاه خوبی در استان بوشهر دارد و نگاه ما به این شهرستان ویژه است. 

وی گفت: در این راستا حمایت و توجه خاص به مدال‌آوران گناوه‌ای در مسابقات بین‌المللی از برنامه‌های اولویت‌دار این مدیریت است.

بهروزیان‌فرد ادامه داد: چشم‌انداز ورزش استان در سال 94 با حمایت‌های دولت و برنامه‌هایی که تدوین شده امیدوار کننده است. وی افزود: به‌منظور کمک و توسعه ورزش استان به بررسی ورزش استان‌های موفق از جمله خوزستان پرداختیم و پس از نشست‌های متعدد به نتایج خوبی دست یافتیم. بهروزیان‌فرد خاطرنشان کرد: در تلاشیم از تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که به‌عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته‌دوم کشور حضور دارد، حمایت شود.

وی با قدردانی از همت و تلاش هیات‌های ورزشی شهرستان گناوه گفت: شما بازوان قوی ورزش منطقه خود هستید و هر نظر و ایده‌ای که برای توسعه رشته‌های ورزشی دارید، به هیات‌های استان ارائه دهید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به مهم‌ترین برنامه‌های این مدیریت در سال جاری اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام براساس اولویت انجام خواهد شد و دیگر هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

وی یکی از اولویت‌ها را تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران گناوه که بیش از شش سال از عملیات اجرائی آن می گذرد، عنوان کرد و افزود: این پروژه یکی از نیازهای اصلی این شهرستان برای تمامی رشته‌های ورزشی است که سعی می‌کنیم آن را تا دهه فجر به پایان برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تکمیل ورزشگاه شماره 2 گناوه را از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: با توجه به خشکسالی و وضعیت نامناسب آب پیشنهاد می‌شود در صورت صلاحدید، چمن آن مصنوعی شود.

وی بیان کرد: مسوولان و هیات‌های ورزشی این شهرستان باید نسبت به تعیین نوع چمن این ورزشگاه نشست برگزار کنند و هر تصمیمی گرفتند آن را به‌صورت مکتوب به استان اعلام کنند تا آن را اجرا کنیم.

بهروزیان‌فرد گفت: ساخت پیست تارتار از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار برای شهرستان گناوه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه هم با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش این شهرستان گفت: از دیرباز تاکنون ورزشکاران این شهرستان در میادین بین‌المللی حضور داشته و به مقام‌های ارزشمندی نائل شده‌اند.

رحمان عمادی افزود: با توجه به تعداد زیاد ورزشکار که در این شهرستان وجود دارد اما با کمبود فضا و تجهیزات و امکانات ورزشی روبه‌رو هستیم و اگر همت و تلاش مربیان و هیات‌های ورزشی نبود با مشکلات جدی مواجه می‌شدیم.

وی گفت: در چند سال گذشته در بحث زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی کارهای خوبی انجام شده است.

عمادی افزود: یکی از دغدغه‌های تیم‌های ورزشی این شهرستان خوابگاه بود که چندسالی است عملیات آن آغاز و سپس کند شد اما با انتصاب مدیر‌کل جدید ورزش و جوانان استان در زمان حاضر پیشرفت خوبی دارد.

وی تکمیل ورزشگاه شماره 2 گناوه را نیز از نیازهای این شهرستان دانست و گفت: ایجاد پیست دو و میدانی و احداث یک مجموعه ورزشی خاص ویژه بانوان ورزشکار از دیگر نیازهای این شهرستان است.

در این نشست مسوولان هیات‌های ورزشی شهرستان مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند.
کمبود اعتبار، فضاها و امکانات ورزشی از جمله مهم‌ترین مشکلات مطرح شده دراین نشست بود.

شهرام حیدری
نام:
ایمیل:
* نظر: