bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف و ضبط اقلام قاچاق به ارزش 210 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از کشف و ضبط اقلام قاچاق به ارزش 210 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.


رهام رضایی اظهار داشت: برای تداوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات مبارزه با قاچاق کالا، مأمورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا در محدوده استحفاظی شهرستان دشتی به دو دستگاه خودروی سواری که در امتداد مسیر دشتی به شهرستان‌های هم‌جوار در حال تردد بودند مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی خودروی سواری را متوقف کردند که برای بررسی بیشتر به مرکز شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: در بازرسی از داخل خودروها انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل نوشابه‎های انرژی‎زا، قهوه، کاپوچینو، شربت و پتوی خارجی ممنوعه کشف و ضبط شد و در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شدند.

رضایی یادآور شد: سرنشینان خودروهای حامل بار قاچاق با به‌کارگیری انواع ترفندها سعی داشتند، به هر طریق ممکن از محدوده کمین متواری شوند که با سرعت عمل مأموران ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: برابر برآورد اولیه ارزش تقریبی اقلام مکشوفه قاچاق بیش از 210 میلیون ریال است که برای انجام اقدامات قانونی تحویل دایره مبارزه با قاچاق شهرستان شد.

رضایی گفت: این شهرستان با توجه به دارا بودن موقعیت خاص جغرافیایی به‌عنوان مهم‎ترین مسیر تردد قاچاق محسوب می‎شود که لازم است مسئولین شهرستان برای پاک‎سازی قاچاق از سیمای شهرستان و دستیابی به نتیجه مطلوب با مجموعه عوامل انتظامی شهرستان همکاری و رابطه تنگاتنگ داشته باشند.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، دشتی ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر: