bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: کم تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم عامل تساوی برابر نساجی مازندران بود.
محمود خرمزی جمعه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر نساجی مازندران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در طول هفته با بازیکنان زیاد کار می کنیم ولی با این وجود در بازیها به آسانی دروازه ایرانجوان باز می شود.
وی بیان کرد: بازیکنان در این دیدار چنانچه دقت بیشتری داشتند می توانستند نخستین برد ایرانجوان در این فصل را رقم بزنند.
خرمزی در ارتباط با مشکلات تیم ایرانجوان گفت: صحبت از مشکلات ایرانجوانی تکراری است که در هفته گذشته نیز خطاب به مسئولان استان آن را بیان داشتم.
وی یادآور شد: مدیرعامل تیم ایرانجوان فردی پاک و درستکار است ولی در تیم ایرانجوان تنهاست و کسی به وی کمک نمی کند.

خرمزی افزود: امیدواریم مسئولان استان برای رسیدن تیم ایرانجوان به روزهای خوب خودش کمک کنند تا هواداران این تیم ریشه دار و قدیمی بتوانند شاهد نتایج دلخواه تیم خود باشند.
وی گفت: تیم ایرانجوان بوشهر چه گناهی کرده که باید برای گرفتن دو میلیارد ریال کمک مالی سخت ترین موانع را پیش رو داشته باشد ولی دیگر تیم بوشهری حاضر در لیگ دسته یک باید بصورت میلیاردی هزینه کند.
سرمربی ایرانجوان بوشهر یادآور شد: مسئولان ایرانجوان تا حدی مظلوم واقع شده اند این درحالی است که مسئولان تنها به فکر وعده دادن به این تیم هستند.
وی یادآور شد: مشکل بازیکنان ایرانجوان تا جایی است که کرایه تاکسی برای رسیدن به محل تمرین خود را ندارند.

خرمزی با بیان اینکه در حق ایرانجوان ظلم می شود گفت: سرمربی تیم حریف ایرانجوان درهفته گذشته مبلغ قراردادش تنها به اندازه قراردادهای بازیکنان ایرانجوان بود که این نشان دهنده شرایط مالی دشوار و نابرابر ایرانجوان در برابر حریفانش است. 
وی در ارتباط با اخراجش از روی نیمکت ایرانجوان از سوی داور در بازی شب گذشته گفت: در زندگی ورزشی خود تاکنون بی احترامی به هیچ داوری نداشتم و داوران بهتر است روی قضاوت های خود دقت نظر بیشتری داشته باشند و شخصیت و جایگاه سرمربیان تیم ها را درک کنند.
دیدار شب گذشته ایرانجوان بوشهر و نساجی مازنداران از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با نتیجه 2بر2مساوی پایان یافت. 
برچسب ها: فوتبال ، ایرانجوان
نام:
ایمیل:
* نظر: