bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
مجید غلام‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
لیگ دسته 2 کشور طی روز‌های آینده شروع می‌شود و تیم‌ها، در 3 گروه 12 تیمی به مصاف حریفان خود می‌روند. شاهین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است که سال پیش با بدشانسی نتوانست به لیگ یک صعود کند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
لیگ دسته 2 کشور طی روز‌های آینده شروع می‌شود و تیم‌ها، در 3 گروه 12 تیمی به مصاف حریفان خود می‌روند. شاهین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است که سال پیش با بدشانسی نتوانست به لیگ یک سعود کند. در همین راستا آنها احمدزاده را به بوشهر آوردند تا سکان این تیم را به‌دست گیرد. با آمدن احمدزاده شاهین برای تقویت خود بازیکنان با کیفیتی جذب کرد که یکی از آنها مجید غلام‌نژاد است. غلام‌نژادی که سال‌ها در ساپیای تهران بازی می‌کرد و به‌دلیل عملکرد خوبش به تیم ملی دعوت شد. او در ادامه دوران فوتبالیش به استقلال تهران رفت ولی نتوانست زیاد در این تیم دوام بیاورد. او که حدود یک سال درگیر مشکلاتش با این باشگاه بود، بالاخره امسال به تیم شاهین آمد تا با این تیم در لیگ دسته 2 بازی کند. 

برای بررسی بیشتر مسائل به سراغ وی رفتیم. مجید غلام‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب در این مورد که چرا برای ادامه فوتبال خود به بوشهر آمده است، گفت: بعد از این‌که از استقلال تهران جدا شدم، سال گذشته را به‌خاطر همین موضوع از دست دادم. دلیل آن هم مشکلاتی بود که با مسوولان استقلال داشتم. پس از تمام شدن این مسائل طی صحبت‌هایی که با آقای احمدزاده (سرمربی شاهین شهرداری) داشتم، تصمیم گرفتم که امسال همراه با باشگاه شاهین در رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور بازی کنم. البته در کنار این دلایل، بوشهر یکی از فوتبال‌خیز‌ترین نقاط کشور است و این موضوع تاثیر بسزایی در انتخاب من داشت. البته من باشگاه شاهین را سال‌هاست که می‌شناسم. زمانی که این تیم در لیگ برتر توپ می‌زد حدود سه بار به بوشهر آمدم و در مقابل این تیم و طرفداران پرشورش بازی کردم. سال گذشته این تیم تا مرز صعود به لیگ دسته یک پیش رفت که به‌دلیل بدشانسی نتوانست به این لیگ صعود کند اما خدا را شکر امسال وضعیت باشگاه شاهین خیلی بهتر شده است و امیدوارم که با کمک بازیکنان خوب، جوانان و با انگیزه بوشهری و هواداران این تیم به لیگ یک صعود کنیم و تیم شاهین را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. با این حال فکر می‌کنم کار ما راحت است.

وی در مورد کار کردن با احمدزاده گفت: زمانی که در تیم ملی بودم، وی در مقطعی یکی از مربیانم در این تیم بود و تجربه کار با ایشان را دارم. در هر صورت من با مربیان زیادی کار کرده‌ام اما فکر می‌کنم با توجه‌ به شناخت قبلی دو طرفه و شرایطی که در بوشهر حاکم است، بتوانیم با هم کارهای بزرگی انجام دهیم. در مورد پستم در شاهین هم بگویم که هر جا آقای احمدزاده و کادر فنی تیم تشخیص دهد، بازی می‌کنم. سالی هم که با سایپا قهرمان لیگ شدم، در پست‌های مختلف بازی کردم. به هر حال سعی من این است که در هر پستی که بازی می‌کنم، بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.
وی در پاسخ به این‌که چه نظری در مورد جوانان فوتبالیست بوشهری دارد با بیان این‌که به هر حال بوشهر یک از قطب‌های اصلی فوتبال ایران است، یادآور شد: همان‌طور که گفتم بوشهر بازیکنان با استعداد زیادی دارد. وقتی به تمرینات شاهین آمدم در آنجا جوانانی را دیدم که سعی و تلاش را در اولویت قرار داده بودند. در کنار این، آنها استعداد بسیار خوبی داشتند. من فکر می‌کنم شاهین با داشتن بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه، کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت.

مجید غلام‌نژاد زمانی که در سایپا بازی می‌کرد نشان داد که کیفیت بسیار خوبی دارد اما پس از این‌که برای یک نیم فصل به استقلال تهران پیوست هیچ‌‌گاه نتوانست آن غلام‌نژاد سابق شود. وی در همین رابطه با بیان این‌که زمانی که در استقلال بازی می‌کردم با روند رو به افتی مواجهه نشدم، افزود: من در بیشتر بازی‌ها حضور داشتم و زحمت زیادی برای نتیجه گرفتن این تیم کشیدم اما پس از پایان لیگ، مشکلاتم با مدیران باشگاه شروع شد و دلیل آن هم این بود که آنها در انجام بندهای قرارداد، بدقولی و بداخلاقی کردند، چراکه قرارداد من یک سال و نیمه بود. به هر حال این مسائل به پایان رسیده است و فکر می‌کنم صحبت کردن در موردش خیلی جالب و مهم نباشد. ولی همانطور که گفتم بحث جدایی من از استقلال به‌خاطر افت نبوده و تنها دلیل آن، اعلام نکردن مسوولان باشگاه برای نخواستن من بود و آنها در یک حرکت عجیب، بدون اجازه مرا از لیست خارج کردند.

وی در پاسخ به این سوال که به آمادگی کامل در تمرینات رسیده است یا خیر، گفت: بله. کاملا آمده بازی کردن هستم. بدنسازی خوبی کرده‌ام و در تمرینات انفرادی هم حضور فعالی داشته‌ام. با وجود این‌که در اردوی چادگان به تیم اضافه شدم ولی وضعیت فعلی‌ام خیلی خوب است. در کل فکر می‌کنم تیم ما 80 درصد آماده بازی‌ها است. طی این چند روز با برگزاری تمرینات، فکر می‌کنم به آمادگی صد درصد برسیم. در کنار اینها امیدوارم بازی‌ها را با برد شروع کنیم تا انگیزه‌مان بیشتر شود. البته ما در این راه به حمایت مردم نیاز داریم. مردم بوشهر همیشه شاهین را دوست دارند. امیدوارم مثل همیشه آنها از ما حمایت کنند، چراکه آنطور که من شنیده‌ام آنها همیشه با دل و جان از شاهین حمایت می‌کنند. امیدوارم ما هم بتوانیم به‌خوبی حمایت‌‌ها آنها جواب بدهیم.

وی در پایان سخنانش گفت: خوشحال هستم که در بوشهر فوتبال خود را ادامه می‌دهم. همیشه سعی کرده‌ام در هر تیم خوب بازی ‌کنم، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم تا هم مربی و هم مردم از من راضی باشند. جای دارد از رسانه خوب شما هم تشکر کنم.
در یک جدایی ناخواسته به بزرگی نام شاهین بیشتر پی بردم
بامداد جنوب: محمد علی‌پور با بیان‌ این‌که در یک جدایی نا‌خواسته به بزرگی نام شاهین بیشتر پی بردم، می‌گوید تیم فعلی پتاسیل بازی در لیگ‌های بالاتر نیز دارد.
محمد علی‌پور مهاجم جوان و آینده‌دار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در سال‌های گذشته روزهای خوب و به یاد ماندنی در تیم جوانان شاهین بوشهر داشتیم و با هدایت آقای مسعود احمدی مربی با دانش تیم جوانان به لیگ دسته یک صعود کردیم، بعد از این اتفاق خوب بنا به‌دلایلی به‌رغم میل باطنی از شاهین جدا شدم. در همین جدایی نا‌خواسته به بزرگی باشگاه شاهین بیشتر پی بردم و هم‌اکنون بسیار خوشحالم به تیم محبوبم برگشته‌ام و برای سربلندی نام بزرگ شاهین با تمام توان تلاش خواهم کرد.
علی‌پور در خصوص شرایط فعلی تیم گفت: خوشبختانه با داریت کادر فنی تمرینات خوبی در بوشهر و همچنین اردوی چادگان داشته‌ایم و تیم به مرز آمادگی نزدیک شده است. بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب شده‌اند و به‌نظرم تیم فعلی پتانسیل بازی در لیگ‌های بالاتر نیز دارد.
وی در خصوص اهمیت دادن کادر فنی به بازیکنان جوان تیم یادآور شد: نوع رفتار و برخورد اعضای کادر فنی و به‌خصوص آقای احمدزاده به همه بازیکنان رده جوانان، امید و زیر 23 سال تیم انگیزه‌ای مضاعف داده است و در نوع کار و رفتار در تمرین هیچ فرقی بین بازیکنان جوان و با تجربه قائل نیست و همین امر سبب شده با روحیه‌ای بالا تمرینات را ادامه دهیم و آقایان دشتی، نظرزاده، قنبری، میهن‌دوست و بحرینی هم با دانش و تجربیات بالای خود کمک موثری برای بازیکنان تیم هستند.

مهاجم شاهین شهرداری خطاب به هواداران شاهین خاطرنشان کرد: امیدوارم با صعود به لیگ دسته یک خوشحالی این عزیزا‌ن را فراهم کنیم، در واقع فضای فعلی برای هواداران خسته‌کننده است و لیاقت هواداران و باشگاه بزرگ شاهین حضور در لیگ یک است.
علیپور در پایان اضافه کرد: بوشهر و باشگاه شاهین پر از استعداد است و همان‌طور که از گذشته تا‌کنون بازیکنان بزرگی در این تیم بوده‌اند و بازیکنان بزرگی خواهند آمد، بوشهر سرشار از استعداد است و ما فقط به نمایندگی صدها استعداد عالی در شاهین بزرگ هستیم امیدوارم زمینه ای برای رشد این بازیکنان جوان و مستعد فراهم شود و در پایان تشکر میکنم از پدر و مادر و خانواده‌ام و از مربی دلسوز خودم که در این چند سال با تمام وجود برایم وقت گذاشت جناب آقای مسعود احمدی و دوست عزیزم جناب اقای مهدی جوهری و دیگر مربیانم آقایان محسن بازدار و ابراهیم پیش آهنگ.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: