bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
در سه ماه نخست امسال با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک‌هزار ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک‌هزار ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: تیم‌های مبارزه با موادمخدر درکشور با تلاش شبانه‌روزی امکان هر گونه جابجایی و حمل و نقل از سوداگران مرگ گرفته‌اند به‌گونه‌ای که در استان بوشهر ماموران مبارزه با مواد مخدر بر باندهای قاچاق اشرافیت دارند.

وی با تاکید بر به‌کارگیری فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد افزود: اشاعه این فریضه الهی در راستای اثرات سوء مصرف مواد مخدر می‌تواند در این مسیر اثر بخش باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر هوشیاری جوانان و نوجوانان گفت: این قشر تاثیرگذار جامعه مورد هدف استکبار جهانی است که باید خانواده‌ها آگاهی‌های خود را در این حوزه افزایش دهند.

عباس‌زاده بیان کرد: به سبب ناامن بودن استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ، قاچاقچیان مسیر ترانزیت مواد مخدر را از استان بوشهر به استان‌های همجوار تغییر داده‌اند.

وی  تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر یک‌هزار 117 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: