bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد کنگان از اجرای 4 طرح محوری کمیته امداد در بندر سیراف خبر داد.
رئیس کمیته امداد کنگان از اجرای 4 طرح محوری کمیته امداد در بندر سیراف خبر داد.

 عبدالحسین رهبر پیش از ظهر امروز در نشست با امام جمعه سیراف اظهار داشت: کمیته امداد در تمام ایام سال برنامه‌های متنوع و باکیفیتی اجرایی و عملیاتی کرده و این مهم موجبات رضایتمندی مردم شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه زنان سرپرست خانوار در کمیته امداد کنگان خبر داد.

رهبر ابراز داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و استفاده معنوی بهتر از این ماه مبارک و آشنایی بهتر مددجویان با قرآن کریم محفل انس با قرآن برگزار شده است.

وی افزود: در این محفل قرآنی زنان سرپرست خانوار به روخوانی قرآن پرداخته و همچنین مشاوره مذهبی نیز طی سخنانی به اهمیت برگزاری محافل قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی و تاثیرات آن بر جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

رئیس کمیته امداد کنگان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: تعامل بیشتری با این دفتر شود و اولویت کار خود را به روستاها و شهر و مرکز شهرستان دانست.

رهبر از اجرای 4 طرح محوری کمیته امداد در بندر سیراف خبر داد و افزود: این طرح‌ها در سال جاری برای توانمندسازی خانوارهای مددجو اجرایی و عملیاتی می‌شود.

امام جمعه سیراف نیز در این دیدار ضمن تبریک به رهبر به خاطر انتصاب شایسته ایشان به ریاست کمیته امداد شهرستان کنگان به چهار دغدغه مهم اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد مرکز نیکوکاری در شهر سیراف، تکریم ارباب رجوع و خانواده‌های مددجویان، کار فرهنگی بیشتر در میان خانواده‌های مددجویان و انجام برنامه های فرهنگی برای خانواده‌ها و فرزندان تحت پوشش و همچنین توسعه کارآفرینی در میان مددجویان از این طرح‌هاست.

حجت‌الاسلام صادق عاشوری عنوان داشت: اگر کمیته امداد به‌جای کمیت به کیفیت کار بیشتر تکیه داشته باشد می‌تواند خدمات بیشتری به مددجویان داشته باشد.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: