bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 2 طرح ویژه شفا و رضوان در کمیته امداد دشتستان خبر داد.
رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 2 طرح ویژه شفا و رضوان در کمیته امداد دشتستان خبر داد.

رمضان غلامی پیش از ظهر امروز در نشست با مددجویان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد دشتستان بیش از 10 هزار خانوار در قالب 25 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار داده و روز به روز شاهد بهبود خدمات به این افراد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: خیران و افراد نیکوکار دشتستان نقش بسیار تاثیرگذاری در ارائه خدمات بهتر و موثرتر به جامعه هدف دارند و جذب خیران بسیار موثر است.

غلامی از مساعدت 17 میلیون ریالی یک خیر برازجانی به دو خانواده مددجویی این شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: با حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا مردم نوع دوست شهرستان همواره کمک‌های خود را به امداد اهداء می‌کنند تا از این طریق بتوان گره‌ای از مشکلات مددجویان گشود.

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 2 طرح ویژه شفا و رضوان در کمیته امداد دشتستان خبر داد و گفت: از محل کمک‌های خیران، مبلغ قابل توجهی تحت عنوان طرح رضوان برای تأمین هزینه ساخت مسکن مددجو و مبالغی نیز در قالب طرح شفا به منظور کمک به هزینه جراحی مددجویان پرداخت شده است.‌

غلامی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خداست و بخشش در این ماه مبارک به اوج می‌رسد یادآور شد: آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی در سراسر شهرستان اعلام می‌کنیم.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: