bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
بررسی هفته نخست بازی‌های لیگ دسته 2 در گروه سوم
لیگ دسته دوم کشور از روز سه‌شنبه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تیم‌های مختلف ‌خود را برای یک ماراتن دشوار فوتبالی آماده می‌کنند.
بامدادجنوب- علیرضا یاوری:
لیگ دسته دوم کشور از روز سه‌شنبه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و تیم‌های مختلف ‌خود را برای یک ماراتن دشوار فوتبالی آماده می‌کنند.
در هفته نخست گروه سوم شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود که از جمله‌‌ آنها می‌توان به دیدار‌های شاهین ماهشهر - سردار بوکان، شاهین شهرداری بوشهر- آلومینوم هرمزگان و پاس همدان - شهرداری همدان اشاره کرد. با توجه به تیم‌های حاضر در این گروه مدعیان جمع هستند و مطمئنا رقابت در این گروه نفس‌گیر و شانه به شانه خواهد بود، همچنین تا روز آخر چهره صعود‌کننده مشخص نخواهد شد.

شاهین شهرداری بوشهر-آلومینیوم هرمزگان (زیبا و دوست داشتنی)
بله درست است باید پیش بازی این دو تیم را نه در لیگ برتر بلکه در لیگ د2و بنویسیم دو تیمی که روزگاری در لیگ برتر بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش می‌گذاشتند این بار در لیگ 2 به مصاف هم می‌روند. در این فصل لیگ 2‌، ‌بوشهر فقط یک نماینده دارد که آن هم شاهین شهرداری بوشهری است. شاهین بوشهر که طرفداران بسیار و شیفته‌ای را در سطح استان بوشهر دارد فصل گذشته نتوانست پرواز کند و به رویاهای بوشهری را تحقق بخشد اما باز هم باید بدانیم حضور شاهین حتی در لیگ 2 نعمتی بزرگ برای فوتبال کشور است طرفدارانی که با تمام قلبشان به تماشای بازی شاهین می‌آیند. آوردن محمد احمدزاده و البته بازیکنان با تجریه لیگ یکی، انتظارات را از شاهین بیش از گذشته کرده که البته طبیعی به نظر می‌رسد. سه‌شنبه روز رو نمایی از شاهین شهرداری مدل احمدزاده است. تیمی که می‌خواهد صعود کند و انبوهی هوادار متعصب را پشت سر خود می‌بیند.

آلومینیوم هرمزگان نیز که فصل گذشته از لیگ یک سقوط کرد به حال خود رها شده بود اما با برگزاری جلسه بین مسوولان باشگاه و مسوولان استانی هدایت این تیم به سرخاب سپرده شد تا این مربی ماموریت سخت بازگشت این تیم به لیگ یک را عهده‌دار شود.
هف سمنان-شاهین توسعه کیش (اولین فینال لیگ)
هفی‌ها برخلاف فصل گذشته با توپ پر‌آمده‌اند و با جذب بازیکنان توانمند می‌خواهند مدعی باشند اما کار سختی پیش روی دارند و در گروه سوم باید به مصاف رقبای سرسخت خود بروند. در سوی دیگر توسعه کیش فصل گذشته را با این‌که بد آغاز کرد اما در نیم فصل دوم و با حضور خطیبی نتایج بسیار خوبی گرفت و حتی در روز آخر شانس صعود داشت برای فصل جدید نیز مسوولان توسعه بخشی از سهام خود را به یک اسپانسر قوی واگذار کرده‌اند و باید منتظر بود و دید توسعه‌ای‌ها چه تمهیداتی را برای این فصل لیگ 2 اندیشیده‌اند.
نیروی زمینی تهران - شهرداری تبریز (دو تیم با اهداف متفاوت)
نیروی زمینی تهران با این‌که فصل گذشته موفق شد به مرحله دوم لیگ 2 صعود کند اما در این مرحله به هیچ وجه در حد و اندازه‌های یک مدعی ظاهر نشد و خیلی زود از جمع مدعیان صعود خارج شد اما در این فصل مسوولان نیروی زمینی به تجربیاتشان در لیگ دو افزوده شده و قصد دارند بدون تکرار اشتباهات گذشته این فصل نیرو را لیگ یکی کنند اما در طرف دیگر شهرداری تبریز اهدافش را با تشکیل تیمی بومی بازیکن‌سازی نامیده و قصد دارد با میدان دادن به تبریزی‌ها و اضافه شدن تجربیات بازیکن‌های جوان و آینده‌دار این بازیکنان را به تیم‌های لیگ برتری انتقال دهند کاری دشوار که شهرداری تبریز با قبول این ریسک با جدیت آن را دنبال می‌کند.

کاسپین قزوین-کارا شیراز (برگزاری در هاله‌ای از ابهام)
کاسپینی‌ها با این‌که تنها یک روز به آغاز مسابقات مانده تصمیم خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دو اعلام نکرده‌اند و به همین خاطر برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد‌ اما در دیگر سو کاکوهای شیرازی با تجربیاتی که از فصل گذشه لیگ 2 داشته‌اند امسال بسیار زودتر دست به کار شدند و با جذب مهره‌های تاثیر‌گذار به یک رقیب جدی در این گروه تبدیل شده‌اند که برای هر تیمی خطر‌ساز خواهد شد.
پاس همدان-شهرداری همدان (دربی هگمتانه)
پاس تهران که روزگاری طرفداران بسیاری داشت و بازیکنان بزرگی را به سطح یک فوتبال ایران و جهان معرفی کرده بود با یک تصمیم نادرست و انتقالش به همدان باعث نابودی این تیم شد و هم‌اکنون باید شاهد بازی پاس در لیگ 2 باشیم که مطمئنا این امر قلب بازیکنان و مربیان مکتب پاس تهران را آزرده خواهد کرد. طلایی‌منش قصد دارد با اکتفا به نیروهای بومی تیم پاس را به لیگ یک برگرداند اما صعود پاس با بازیکنان بومی برای طلایی منش سخت و دشوار خواهد بود. در طرف دیگر شهرداری همدانی قرار دارد که با صعود به لیگ 2 همسایه تیم اول شهر همدان شده و باید دید این دربی به مانند دیگر دربی‌ها جذابیت دارد یا خیر.

شاهین ماهشهر - سردار بوکان (رونمایی از مدل 95 سردار در ماهشهر)
شاهین ماهشهر نیز قصد دارد با اتکا به نیروهای بومی وارد لیگ 2 شود، سیاستی که خوزستانی‌ها را از لیگ 3 به 2 رساند سر لوحه کار لیگ 2 آنها نیز قرار گرفته که البته بازیکنان بومی مستعد این  تیم شرایط سختی را برای هر تیمی ایجاد خواهند کرد. اما یکی از پر طرفدار‌ترین تیم‌های لیگ دسته 2 استارت خود را از ماهشهر می‌زند، تیمی که فصل گذشته نتوانست موفقیت چندانی کسب کند و پس از جدایی مومنی، هدایت خود را به پیروز قربانی سپرد و امیدوار است در این فصل و با کمک‌های مالی که شهرداری بوکان می‌کند و همچنین با حمایت پر شمار هوادارانش راه صعود را دنبال کند. هرچند که بوکانی‌ها در گروه سختی قرار گرفته‌اند اما فاکتورهای مثبت این تیم ازجمله هوادارانش این تیم را امیدوار به صعود می‌کند.

چمنیان: می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم
بامداد جنوب: سرمربی تیم ملی نوجوانان معتقد است بازیکنانش پیش از اعزام به مسابقات نیازمند همدلی و حمایت همه‌جانبه رسانه‌ها هستند.
عباس چمنیان درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان، گفت: از اول شهریورماه دور جدید تمرینات خود را آغاز کردیم و با توجه به این‌که یکسری از بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتر دارند، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار تمرینی‌شان گذاشتیم. روزهای آخر آماده‌سازی را پشت سر می‌گذاریم و با جدیت برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی نهایی را مرور می‌کنیم. در این اردو بیشتر روی نقاط ضعف و استفاده نکردن از فرصت گلزنی بازیکنان کار کردیم، ولی آنچه مسلم است در این رده سنی بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند باورهای فنی و ذهنی خود را بشناسند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت در کنار ملی‌پوشان تصریح کرد: رئیس فدراسیون دقایقی را برای بازیکنان صحبت و از زحمات آنها تشکر کرد. همچنین قرار شد در اردوی بعدی که اردوی نهایی ملی پوشان نوجوان پیش از اعزام به هند است، حضور پیدا کند. بدون شک تیم ملی نوجوانان نیاز به این همدلی و روحیه دادن دارد، البته ما نیازمند حمایت رسانه‌ها هم هستیم. با حمایت همه‌جانبه سعی داریم در هند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و بتوانیم سهمیه جام جهانی را کسب کنیم. طبق برنامه‌های قبلی در این اردو هم دو بازی درون اردویی با تیم‌های جوانان سپنتا و امید تربیت البرز انجام دادیم و هر دو مسابقه را به ترتیب با نتایج یک بر صفر و 7 بر صفر پیروز شدیم و به اهدافی که مدنظرمان بود، رسیدیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوی نهایی نوجوانان از روز یکشنبه ۱۴ شهریور در آکادمی فوتبال آغاز می‌شود سعی داریم پیش از اعزام به هند فشار زیادی به بازیکنان نیاوریم و آنها را خسته نکنیم. در همین راستا برنامه‌های متنوعی را با هماهنگی کمیته جوانان برای ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم. همچنین قرار است مراسم بدرقه‌ای با حضور رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی برای بازیکنان برگزار شود و طبق قوانین مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا سه روز از قبل از آغاز رقابت‌ها به هند می‌رویم.
تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم‌های عربستان – امارات و هند هم‌گروه است و ۲۵ شهریور در اولین بازی به مصاف تیم عربستان می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر: