bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
کللی از ناهماهنگی بازیکنان شاهین گفت؛
هفته سوم لیگ دسته 2 برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی سنگین و نفس‌گیر موفق شد کارای شیراز را شکست دهد.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
شاگردان احمدزاده در روز غیبت چند مهره اصلی خود با تنها گل مجید خدابنده‌لو از روی نقطه پنالتی پیروز بازی شدند. در این دیدار کارا که چند بازیکن با تجربه از جمله سلیمان پناهی و مختار جمعه‌زاده را در ترکیب داشت، بسیار خوب کار کرد و حتی در مواقعی بهتر از شاهین بازى کرد. جاسم یاسر‌الهی درون دروازه شاهین یک روز پر فروغ را پشت سر گذاشت و با مهار چند توپ سخت، ستاره تیمش لقب گرفت. شاهین شهرداری با این برد ۷ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و سه بازی بدون گل خورده را پشت سر گذاشت.
در همین راستا به سراغ روابط عمومی باشگاه رفتیم. عبدالرضا کللی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که شاهین در این بازی از داشتن چهار بازیکن اصلی خود محروم بود، افزود: این چهار بازیکن در خط حمله بازی می‌کردند. این اتفاق باعث شد که آقای احمدزاده از بازیکن جایگزین در این بازی استفاده کند که این باعث شد در بین بازیکنان تیم ناهماهنگی ایجاد شود. البته تیم کارا هم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و بازی خوبی ارائه داد. بازی در نیمه اول تحت تاثیر مستقیم گرمای هوا بود و هر دو تیم بیشتر در میانه میدان همدیگر را محک می‌زدند. ولی در حقیقت در 4 دقیقه پایانی بازی حساس‌ترین صحنه‌های بازی رقم خورد. تا آنجا که در همین دقایق تیم کارای شیراز پنالتی خود را خراب کرد ولی در مقابل یک پنالتی به نفع شاهین گرفته شد که خوشبختانه آن پنالتی به گل تبدیل شد. در نیمه دوم به‌دلیل کاهش گرما، بازی سرعت بیشتری به خود گرفت و هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه عبور نکرد. در کنار این مساله دروازه‌بان شاهین عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و در چند صحنه توانست با عکس‌العمل‌هایش دروازه شاهین شهرداری را نجات دهد. در مجموع یک بازی متوسط را تماشا کردیم هر چند که 3 امتیاز بازی برای شاهین مهم بود و به این مهم دست یافت.
وی در مورد گرمای هوا و برگزار کردن بازی‌های در شب با بیان این‌که مسوولان باشگاه در این مورد اعتراض خود را اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: البته این بازی قرار بود ساعت پنج برگزار شود که با توجه به درخواست ما، بازی ساعت شش شروع شد. من نمی‌دانم مشکل اصلی چیست که مسوولان نمی‌خواهند، بازی در شب برگزار شود. شاید هم بحث هزینه‌ها باشد. 

کللی در مورد ورود بازیکنان بااستعداد بومی به تیم اصلی و بازی کردن آنها در بازی‌های لیگ دو، گفت: تقریبا در این بازی از هفت بازیکن بومی استفاده کردیم. مطمئنم بازی دادن به آنها به پیشرفت شاهین کمک زیادی می‌کند. آقای احمدزاده؛ هم در تمرینات و هم در مسابقات بهای خوبی به جوانان بوشهری داده است و من فکر می‌کنم در بازی آینده نیز دو بازیکن جدید بوشهری رونمایی ‌‌شوند.
عبدالرضا کللی در پایان در مورد جام حذفی و روبه‌رو شدن با ذوب‌آهن در بوشهر خاطرنشان کرد: باشگاه در ابتدای فصل قصد حضور در جام حذفی را نداشت ولی به‌دلیل بحث‌ وجه اجتماعی و فرهنگی باشگاه، تصمیم گرفتند که در این مسابقات شرکت کنند. قصد ما این بود که با یک تیم قدرتمند لیگ برتری برخورد کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و با تیم ذوب‌آهن افتادیم. این یک فرصت خوب برای تیم شاهین شهرداری در بوشهر است تا یک‌بار دیگر شور نشاط را به ورزشگاه شهید بهشتی و تماشاگرانش برگرداند.
حواشی بازی ترکیب ثابت شاهین در این دیدار با تغیرات زیادی همراه شده بود، غیبت و مصدومیت مجید غلام‌نژاد، هادی اصغری و پژمان مالکی باعث این تغیرات شد.
بازوبند کاپیتانی کارا بر بازوی سلیمان پناهی هافبک با اخلاق و سابق تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر بسته شده بود. پناهی در سال صعود شاهین به لیگ برتر یکی از بهترین‌های آن تیم رویایی بود. حمید کللی‌فرد و سعید مفتخر مربیان بوشهری در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند. حامد امیر‌خانی بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر در قلب دفاع تیم شیرازی بازی می‌کرد. محمد احمدزاده سرمربی شاهین در ترکیب ابتدایی تیمش از 5 بازیکن بوشهری استفاده کرد. جدید‌ترین آنها بهروز نوروزی جوان بلند بالای بومی بود که ابتدا در خط حمله بازی کرد اما با مصدومیت محسن ارزانی به قلب دفاع رفت!

جاسم یاسر‌الهی دروازه‌بان فصل قبل ایرانجوان که به شاهین پیوسته، یک روز تاریخی را رقم زد و با واکنش‌های خود سومین کلین شیت متوالی فصل را پشت سر گذاشت. جاسم بارها و بارها از سوی هواداران شاهین تشویق شد. ناظر داوری این بازی رسول استاد‌زاده پیشکسوت داوری استان، از برازجان بود. مختار جمعه‌زاده مهاجم سابق گل گهر و آقای گل لیگ یک در زمان حضور مهدی طارمی در ایرانجوان به‌عنوان مهاجم کارا بازی کرد. دروازه‌بان شاهین آن قدر خوب کار کرد که هواداران تیمش فریاد می‌زدند:کیروش یادت باشه، جاسم باید باشه! ابراهیم صالحی مهاجم بوشهری فجر سپاسی شیراز در جایگاه ویژه نشسته بود‌، گویا از ناحیه مچ پا مصدوم شده است.
چند بازیکن ایرانجوان از جمله صادق گشنی، بابک لطیفی، محمد شمسی و... نظاره‌گر بازی بودند. محسن ارزانی مدافع با تجربه شاهینی‌ها در همان نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به غریبی جوان داد. جمشید غدیری مربی نام آشنای شیرازی روی نیمکت کارا حضور داشت. احمدزاده که تمام نیمه دوم را کنار خط حضور داشت، با تکان دادن سر  ابراز ناراحتی خودش را اعلام می‌کرد.

ادعا نکردم سلیمی را در یک ضرب می‌گیرم
ایسنا: وزنه‌بردار فوق سنگین ایران می‌گوید هر وزنه‌ای که انوشیروانی می‌گوید را در تمرینات می‌زدم و حتی با پای آسیب دیده در جام فجر شرکت کردم.
بهادر مولایی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم ملی مبنی بر این‌که او در تمرینات کم می‌آورده است‌، گفت: در یک روز تمرین مجبورم کرد دو مرتبه وزنه 240 کیلوگرم، یک بار 250 و یک مرتبه نیز 255 کیلوگرم را بزنم یا در اردوی کلاچای با آن شرایط آب و هوایی سخت، 190 کیلوگرم در یک ضرب و 240 کیلوگرم در دوضرب می‌زدم و دوباره می‌گفت 190 کیلوگرم را در یک ضرب بزنم بنابراین من چه زمانی بدنم کم آورده بود؟ در اردوی اردبیل کشاله ران من پاره شده بود و 12 روز بدون تمرین بودم و فقط لیفت آن هم از روی چهارپایه کار می‌کردم‌. خودش آنجا شاهد بود. حتی به او گفتم در جام فجر وزنه نمی‌زنم، زیرا اگر پایم پاره شود المپیک را از دست می‌دهم اما او گفت هر اتفاقی افتاد با او. بقیه ملی پوشان نیز شاهد هستند. من با پای آسیب دیده در جام فجر وزنه زدم اما در نهایت باز هم من را تحقیر کردند که دوباره باخته‌ام.
 
مولایی در مورد این‌که گفته شده مدعی گرفتن بهداد سلیمی در یک ضرب بوده است، تصریح کرد: من هیچ وقت چنین ادعایی نکردم که در یک ضرب می‌خواهم بهداد سلیمی را بگیرم، زیرا همه می‌دانند که او در یک ضرب خوب است اما در دوضرب همیشه من خوب وزنه زده‌ام. 
وی افزود: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. حتی تکرار می‌کنند که قرار بوده من بعد از خط خوردن نیز در کمپ تیم ملی بمانم در حالی که در مراسم بدرقه زمانی که داخل ماشین بهداد سلیمی بودیم از انوشیروانی سوال کردم الان که خط خوردم باید چکار کنم که گفت باید وسایلمو جمع کنم و به خانه بروم. حتی زمانی که من مشغول بستن چمدانم بودم با پدرم خداحافظی کرد. اگر واقعا می‌خواست مرا نگه دارد همان موقع مقابل پدرم نمی‌گذاشت که من  بروم. حتی همان موقع پدرم به او گفت خیلی زحمت کشیده، دستش درد نکند که از خجالت سرش را به زیر انداخت و داخل اتاق رفت.
وزنه‌بردار فوق سنگین ایران همچنین یادآور شد: انوشیروانی همیشه می‌گفت هوای ما را دارد اما چه زمانی هوای ما را داشت؟ او فقط اسم یک وزنه‌بردار  را می‌آورد که سرمایه ملی است و انگار بقیه ملی پوشان سرمایه ملی نبودند یا همیشه از تحصیلات و داشتن علم تمرینی حرف می‌زند در حالی که علم تمرین و نظم تمرینی را فقط کوروش باقری داشت. او آنقدر قدرت نداشت که وقتی حرکت دوم بهداد خطا اعلام شد، مسابقه را نگه دارد تا وزنه از 245 کیلوگرم بیشتر نشود. بلکه زمانی که توزیع مدال‌ها هم انجام شده تازه می‌خواهد شکایت کند، دیگر چه فایده‌ای داشت. بعد هم ادعای مربیگری و علم تمرین دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: