bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
در روز شکست پارس جم و ایرانجوان؛
هفته هشتم لیگ یک روز جمعه برگزار شد و نمایندگان استان به مصاف حریفان خود رفتند که نتیجه آن دو شکست بود.
در این هفته از رقابت‌ها، ایرانجوان بوشهر در یک بازی خارج از خانه، بازی را واگذار کرد تا شرایط رسیدن به میانه‌های جدول را از دست بدهد.
به گزارش فوتبال بوشهر، در این دیدار که به میزبانی خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد، ایرانجوان در غیاب گشنی، ابراهیم‌پور و بابا محمدی به مصاف تیم خرم آبادی رفت که سرمربی نداشت. در دقیقه ۱۴بازی و روی یک پرتاب اوتی شهاب دارابی از زاویه بسته، دروازه بوشهری‌ها را باز کرد. بعد از این گل شاگردان محمود خرمزی فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند که بابک لطیفی در دو صحنه موقعیت‌های خوبی را خلق کرد اما هیچ کدام به گل تبدیل نشد. 

در نیمه دوم خرمزی دو بازیکن جدید وارد بازی کرد، مهدی قائدی و محمد شمسی یکی با حرکات تکنیکی و دیگری با پاس‌های بلند روند حرکتی ایرانجوان را بهترکردند اما دقیق نبودن در زدن ضربات آخر باعث شد، ایرانجوان به گل نرسد. آنچه از بازی ايرانجوان در نیمه دوم به چشم آمد نداشتن دقت در ارسال ضربات کاشته بود که باید مرتفع شود. ایرانجوان این بازی را با نتیجه ۱بر صفر واگذار کرد تا در روزی که می‌توانست امتیاز بگیرد، دست خالی به بوشهر بازگردد. این نتیجه باعث شد ایرانجوان 9 امتیازی باقی بماند و در مکان سیزدهم جدول قرار بگیرد.
در این دیدار امیر منصوریان و شهاب دارایی با دوندگی خود در طول بازی بیشتر به چشم آمدند و این در حالی است که در این دیدار امیر منصوریان از روی یک پرتاب بلند شهاب دارایی را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل سه امتیازی خیبر را به ثمر برساند و این دو بازیکن نقش بسزایی در اولین برد خیبر داشته باشند. در تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نیز مهدی قائدی جوان 18 ساله و ریز نقش بوشهری‌ها از وقتی که در نیمه دوم به میدان آمد بارها با حرکات تکنیکی خود دفاع خیبر را بهم ریخت تا در روزی که ایرانجوان اصلا خوب نبود قائدی ستاره یک نیمه‌ای تیمش باشد.
در همین رابطه به سراغ سرمربی تیم ایرانجوان رفتیم که علاوه بر انتقاد از مسوولان، محمد طارمی را نیز بی‌انگیزه دانست. محمود خرمزی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که در نیمه اول به‌دلیل خستگی ناشی از سفر با اتوبوس، شرایط خوبی نداشتیم، افزود: من به هیچ عنوان از نحوه بازی بازیکنان تیم راضی نبودم. البته نبود سه بازیکن اصلی‌مان در این بازی (ابراهیم‌پور، صادق گشنی و بابامحمدی) تاثیراتی در ریتم بازی ایرانجوان داشت. لازم به ذکر است که آقای صادق گشنی و بابا محمدی مصدوم و آقای ابراهیم‌پور محروم بودند. ولی از نظر فنی از تیمم راضی بودم و از این بابت مشکلی نداریم. در حقیقت تیمی که در کار فنی مشکل داشته باشد، نمی‌تواند ایجاد موقعیت کند ولی ما در همان نیمه اول می‌توانستیم که یک یا دو گل بزنیم اما ایرانجوان در شرایط خاصی قرار دارد. در این حد می‌توانم به شما بگویم که حتی تیم خیبر خرم آباد شرایطش از تیم ما بهتر است. شرایط روحی و انگیزشی تیم ما اصلا خوب نیست و بچه‌های ما از این بابت با مشکل مواجهه شده‌اند. مسوولان در حال تلاش هستند که مشکلات ایرانجوان را برطرف کنند ولی زمان زیادی برای ما نمانده است. من روز جمعه در برنامه رادیو بوشهر از نحوه حمایت‌ها انتقاد کردم و الان خجالت می‌کشم که دوباره این حرف‌ها را بگویم. ولی من هم باید مردم بوشهر را در جریان تمام اتفاقات بگذارم، البته مردم ما آنقدر باشعور و فوتبالی هستند و تمام مشکلات ما را درک می‌کنند ولی در آخر بالاخره آنها مجبور می‌شوند که به من بگویند؛ «آقای محمود خرمزی شما در ایرانجوان چکار می‌کنید.» 

خرمزی در ادامه یادآور شد: ما در بوشهر جا و مکانمان مشخص است و از این نظر در شرایط خوبی قرار داریم ولی در بازی‌های خارج از بوشهر، با مشکلات زیادی به شهرهای مورد نظر سفر می‌کنیم و این مشکلات در روحیه بازیکنان تاثیراتی زیادی می‌گذارد. من معتقدم که از ایرانجوان باید بیشتر از گذشته حمایت کرد، چراکه این تیم در لیگ آزادگان مظلوم واقع شده است. من قبلا هم اعلام کردم که اگر مشکل محمود خرمزی است، من از ایرانجوان می‌روم و درخواست من این است که یکی از مسوولان بگوید به مردم بگوید که چرا به ایرانجوان کمک نمی‌شود تا ما هم تکلیف خود را بدانیم.
وی در ادامه مصاحبه در مورد نیمه دوم بازی با بیان این‌که در این نیمه تیم رفته رفته ریتم خود را به‌دست آورد، تصریح کرد: در این نیمه ما دو تعویض انجام دادیم و آقای شمسی و قائدی را وارد بازی کردیم. با ورود این دو بازیکن، بازی ما بهتر شد. در کل در این نیمه عملکرد بدی نداشتیم و موقعیت خوبی را ایجاد کردیم. متاسفانه در 11 دقیقه آخر یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و به این دلیل که سه تعویض خود را انجام داده بودیم، 10 نفره به بازی ادامه دادیم. من از بازی بچه‌ها راضی هستم و در رختکن از همه آنها تشکر کردم. اگر شرایط ما از نظر روحی و انگیزشی خوب باشد، ما بهتر عمل خواهیم کرد و چه بسا می‌توانیم جزء مدعیان صعود هم باشیم‌ اما من از محمد طارمی گله‌مند هستم، چراکه به وی دستور داده‌ بودیم که با بازیکن شماره 9 حریف حرکت کند ولی محمد در وظیفه خود سهل‌انگاری کرد البته دلخوری من از ایشان مربوط به بازی با سیرجان هم هست. محمد طارمی یک پسر با شخصیت  بومی است که بچه ایرانجوان است و باید بیشتر اینها به ما کمک کند. منتها باید در نحوه زندگی کردنش تغییراتی ایجاد کند و من احساس می‌کنم که او در فوتبال بی‌خیال و بی‌انگیزه شده است. انگیزه‌‌ای که مهدی دارد، محمد ندارد و من بارها در این رابطه با او صحبت کرده‌ام و او می‌تواند حتی بهتر از برادرش باشد اما او قدر این موقعیت را نمی‌داند. در واقع محمد زیر سایه مهدی است و فکر می‌کند تا مهدی هست، همه چیز خوب است. محمد طارمی باید بیشتر از گذشته در اختیار ایرانجوان باشد. 
سرمربی ایرانجوان در مورد جذب بازیکن آزاد برای پست‌های مختلف ایرانجوان، گفت: ما هیچ بازیکن آزادی جذب نخواهیم کرد. در حقیقت از بازیکنانی که در اختیار داریم، بسیار راضی هستم و این نشان می‌دهد تیم ما، تیم خوبی است ولی همانطور که گفتم این تیم باید از سوی مسوولان ساپورت شود و همه مشکلات به مسائل مالی برمی‌گردد. خود شما اگر در جایی که کار می‌کنید اگر یک یا دو ماه حقوقتان را ندهند، واقعا دلسرد می‌شوید و انگیزه کاری از شما بیرون می‌رود. بازیکنان ایرانجوان هم با چنین مشکلی مواجهه هستند.

محمود خرمزی در پایان سخنانش با بیان این‌که ما جمعه این هفته در مسابقات جام حذفی به مصاف نفت امیدیه در بوشهر می‌رویم، خاطرنشان کرد: سعی ما این است که از بازیکنان در این بازی استفاده کنیم دقایق کمتری در لیگ یک بازی کرده‌‌اند در کنار این، ما این بازی را جدی گرفته‌ایم و هدف نهایی ما پیروزی در این بازی دشوار است. بازی بعدی ما در لیگ یک، بازی با خونه به خونه، در بوشهر است. ما با ایده و تاکتیک خاص در برابر خونه به خونه قرار خواهیم گرفت. واقعا این بازی نبرد دارا و ندار است که ما امیدواریم با تعصب و غیرت بچه‌ها بازی را به نفع خود تمام کنیم. ما از رسانه‌ شما واقعا تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی از من حمایت کردید ولی حقیقت این است که قصد و نیت من کمک به ایرانجوان بود و با وجود این‌که می‌دانستم ایرانجوان چیزی ندارد باز هم به این تیم آمدم. واقعا نمی‌دانم صبر بازیکنان تا چه زمانی ادامه داشته باشد. تا اینجا کار ایرانجوان بد نبوده و امیدوارم تمام انتظارات مردم و باشگاه را برآورده کنم.

در روزی که مهدی تارتار و فیروز کریمی مقابل هم قرار گرفته بودند، این پدر همسر تارتار بود که موفق عمل کرد و با نتیجه 2 بر صفر بازی را به سود تیم کرجی به پایان برد. نیمه اول دیدار گلی در بر نداشت و این میزبان جمی بود که با حمایت هوادارانش بیشتر حمله کرد اما در نیمه دوم اکسین البرز روی ضربه زیبای امیر میربزرگی مهاجم فصل گذشته پارس به گل رسید.
بعد از این گل شاگردان تارتار که نمی‌خواستند اولین شکست فصل را قبول کنند، دست به حمله زدند و حتی یک بار تیر دروازه ارشاد یوسفی را به لرزه درآوردند اما باز هم این شاگردان آقا فیروز بودند که گل دوم را با ضربه علی امیری به ثمر رساندند تا آب سردی بر حملات میزبان باشد. پارس جم با قبول اولین شکست فصل آن هم در یک بازی خانگی، 13 امتیازی باقی ماند و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.
در این دیدار میثم آقابابایی یکی از بازیکنان تاثیر‌گذار میدان بود و پاس گل اول تیمش را او به امیر میر‌بزرگی داد اما بهترین بازیکن میدان علی امیری بود که توانست دومین گل تیمش و تیر خلاص را به تیم مدعی پارس جم بزند. این بازیکن در ابتدای فصل به پارس جنوبی جم پیوسته بود که با مهیا نبودن شرایط در آخرین روزهای نقل و انتقالات به تیم اکسین بازگشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: