bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با مشارکت خیران و تخصیص اعتبارات عمرانی ۳۲ مدرسه با ۱۹۰ کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.
 احمد مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خیران نقش مهمی در تامین فضاهای آموزشی دارند اظهار داشت: ماه گذشته 20 پروژه آموزشی در استان بوشهر شامل فضاهای ورزشی، فرهنگی و آموزشی در قالب 119 کلاس درس با مشارکت خیران افتتاح اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با زیربنای 23 هزار مترمربع  و اعتبار 260 میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شده است تصریح کرد:  13 پروژه آموزشی در هفته دولت در قالب 63 کلاس درس و زیربنای 13 هزار و 200 مترمربع در استان بوشهر افتتاح شد که خیران نقش مهمی در تکمیل این پروژه‌ها داشتند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این فضاهای آموزشی در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفت، خاطر‌نشان کرد: در نیمه نخست امسال با مشارکت خیران و تخصیص اعتبارات عمرانی 32 مدرسه با 190 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

مرادی با بیان اینکه این فضاها با زیر‌بنای 44 هزار متر مربع ساخته شده افزود: فضاهای یاد شده با اعتبار 344.9 میلیارد ریال با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته خیران 60 مدرسه در نقاط محروم استان بوشهر ساخته‌اند گفت: این مدارس با زیر بنای28 هزار متر مربع شامل 237 کلاس درس با مشارکت خیران ساخته و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر با اشاره به نقش مهم بنیاد برکت در تامین فضاهای آموزشی نقاط محروم استان بوشهر خاطرنشان کرد: بنیاد برکت 8 مدرسه با 83 کلاس درس در نقاط محروم استان بوشهر ساخته و این هفته تحویل آموزش و پرورش داد.
برچسب ها: جامعه ، مدرسه ، نوسازی
نام:
ایمیل:
* نظر: