bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در ۱۶۳۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد.
 احمد لطفی ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه معینی بوشهر با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار همدلی در استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: این جشن در بیش از یک‌هزار و 630 مدرسه استان بوشهر بصورت همزمان برگزار شده است.

وی از نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر برای تقویت فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و همبستگی اجتماعی در راستای کمک به نیازمندان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه‌ بیش از دو میلیارد ریال از محل جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند پرداخت شد گفت: میزان جذب کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سطح 30 مرکز نیکوکاری استان نسبت به سال گذشته تاکنون 30 درصد افزایش نشان می‌دهد.

لطفی از توزیع 100 هزار پاکت ویژه جذب کمک‌های نقدی در  مدارس استان بوشهر خبرداد و افزود: استاندار بوشهر امروز در جشن عاطفه‌ها شرکت و 30 میلیون تومان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمندان استان بوشهر پرداخت کرد.

وی  با بیان اینکه 7 هزار و 500 دانش آموز تحت حمایت‌های کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند، خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته 2 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به این دانش آموزان پرداخت  شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از امروز تا پایان هفته در مدارس برپاست تا کمک‌های نقدی وغیر نقدی دانش آموزان به دانش‌آموزان نیازمندان و بی بضاعت پرداخت کند.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش کمیته امداد در رسیدگی به محرومان و نیازمندان افزود:  تلاش مردم در رسیدگی به نیازمندان ستودنی است امیدوارم این کمک‌ها زمینه تامین مطالبات دانش‌آموزان بیش از پیش فراهم کند.

مصطفی سالای تاکید کرد: امیدوارم هیچ دانش آموزی با دغدغه وارد مدرسه نشود و فقط به درس خواندن فکر کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: