bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه مطالبه‌گری در دانشجویان استان بوشهر تقویت شود.
 محمد باقر سعادت ظهر یکشنبه در مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی جدید در دانشگاه امام خامنه ای بوشهر اظهار داشت: سعادت واقعی نصیب من شد که در جمع شما حاضر شدم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه امام خامنه ای بوشهر می‌تواند منشأ تحول در استان باشد افزود: اطمینان دارم شما می‌توانید منشأ توسعه و تحول در استان بوشهر باشید و همچنین سابقه درخشان دکتر منصوری نسب بر هیچ کس پوشیده نیست. در این دانشگاه هم دانش تئوری و هم دانش عملی آموخته می شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات دولت بیان کرد: امروز دولت گرفتار مشکل عظیم بیکاری است که در همه خانه‌ها ورود کرده و همه افراد جامعه مبتلا شده اند.

وی اضافه کرد: تقاضا دارم که نگاه شما دانشجویان با سایر دانشجویان متفات باشد؛ در سایر دانشگاه‌ها آموزش به صورت تئوری است و اینجا هم تئوری است هم عملی و این برای دولت نعمتی است که افراد پس از آموزش‌های لازم به خود باوری برسند و هر کدام از دانشجویان کار آفرین باشند.

سعادت با بیان اینکه شرایط مهم کارآفرینی در دانشگاه امام خامنه ای بوشهر فراهم است، افزود: دانشجویان باید روحیه پرسشگری داشته باشند و این روحیه باید تقویت شود.

وی تصریح کرد: بنا نیست که دانشجویان منزوی داشته باشیم؛ دانشجویان باید نقد منصفانه و عالمانه داشته باشند چون نقدی که مبتنی بر عقل و خرد نباشد برای انسان زیان آور است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قول می دهم که هر خدمتی برای بهبود و توسعه همه جانبه استان بوشهر و حتی کشور بتوانیم انجام دهیم را قطع یقین کوتاهی نخواهم کرد.

وی با رضایت از عملکرد مدیریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر و مدرسان و کارکنان این مرکز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاه توسعه‌ای پایدار دانست و اظهار امیدواری کرد که در آینده محل تحول های بزرگ باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: