bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
سرمربی تیم فونتبال استقلال گفت: برای ما مهم این بود که نیمه اول بازی با سیاه‌جامگان به گل برسیم.
علیرضا منصوریان پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل سیاه‌جامگان مشهد گفت: وجود اینکه زمین خراب بود، بازی با کیفیتی را شاهد بودیم. تیم فرهاد کاظمی را می‌شناسم که تاکتیکی بازی می‌کند و برای ما مهم این بود که نیمه اول به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت زیادی برای گل زدن داشتیم. در مجموع بهتر و راحت‌تر از مسابقات قبل بازی کردیم و خوشبختانه این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

سرمربی استقلال در رابطه با درخشش رحمتی در این دیدار عنوان کرد: عادت دارم همیشه مهدی رحمتی را این طور ببینم. هواداران امروز دیدند او چه توپ‌هایی را از دروازه بیرون آورد. سیو‌های رحمتی عالی بود و همیشه باید اینگونه باشد.

منصوریان خاطرنشان کرد: می‌خواهم از حریف امروزمان تعریف و تمجید کنم چرا که آنها بازی خوبی را انجام دادند. کاظمی مربی تاکتیکی است و در موفقیت‌های سپاهان در گذشته نقش بسزایی داشته است.

وی در مورد قضاوت مهدوی داور بازی عنوان کرد: در مورد داور صحبت نمی‌کنم. به غیر از یک صحنه که الان در مورد آن نظر نمی‌دهم قضاوت عالی داشت. او از قد و هیکل عالی برخوردار بود.

سرمربی استقلال در خصوص قهر رحمانی در هنگام تعویض در نیمه دوم و اینکه این بازیکن راهی رختکن شد گفت: این مسئله یک مشکل درون تیمی بود. اتفاقی که درون یک خانواده می‌افتد و ما بعدها آن را حل خواهیم کرد.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا کاوه رضایی موقعیت‌های زیادی را به راحتی از دست داد، تصریح کرد: کاوه مهاجم استثنایی است و به تنهایی ایجاد موقعیت می‌کند. رضایی یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و از او راضی هستیم. اگر کاوه چند موقعیت از دست می‌دهد وظیفه ما مربیان است که با او در تمرین کار کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه ظاهرا به هنگام ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی قصد داشته این ضربه را بزند اما شما خواستید که رضایی پشت توپ قرار بگیرد گفت: بله خودم خواستم که رضایی توپ را مستقیم به سمت دروازه بزند. بختیار رحمانی، امید ابراهیمی و کاوه رضایی ضربات کاشته را عالی می‌زنند و در تمرینات کار می‌کنند. در آن صحنه تشخیص دادم که کاوه ضربه را بزند. زاویه او برای شوت خوب بود و گل استثنایی زد.
نام:
ایمیل:
* نظر: