bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
پيروزي پرسپوليس مقابل نفت و سه امتياز فوق‌العاده حساسي كه به حساب برانكو واريز شد، تحت تاثير نيمكت‌نشيني مجدد رامين رضاييان قرار گرفته.
پيروزي پرسپوليس مقابل نفت و سه امتياز فوق‌العاده حساسي كه به حساب برانكو واريز شد، تحت تاثير نيمكت‌نشيني مجدد رامين رضاييان قرار گرفته. با اينكه شايعه شده بود مدافع ملي‌پوش قرمزها در اين بازي براي دقايقي كوتاه به ميدان خواهد رفت اما برانكو باز هم از موضعش در قبال اين بازيكن كوتاه نيامد و به رضاييان بازي نداد؛ اتفاقي كه واكنش مهدي طارمي را به همراه داشت. طارمي كه يكي از گل‌هاي تيمش را در اين بازي به ثمر رسانده بود، بعد از پايان بازي به خبرنگاران گفت: رامين رضاييان به درد تيم ما مي‌خورد. من به نظر آقاي برانكو احترام مي‌گذارم و اينكه به رامين رضاييان بازي مي‌دهد يا خير به من مربوط نيست. اما به‌عنوان يك دوست كه رابطه نزديكي با رامين رضاييان دارم، به نظرم بايد كم‌‌كم رامين بازي كند.

اين دومين باري است كه طارمي به نفع رضاييان صحبت كرده. دفعه قبلي او از اردوي تيم ملي در ايتاليا براي پرسپوليس و برانكو پيغام فرستاد كه رضاييان از دلخوري‌هايي كه بابت جدايي كوتاه‌مدتش از پرسپوليس به وجود آمده ناراحت است و براي حضور دوباره در اين تيم هيچ شرطي ندارد. آن زمان برانكو در يكي از مصاحبه‌هايش به طارمي هشدار داد كه سرش در كار خودش باشد. اين‌بار هم برانكو از صحبت‌هاي طارمي درباره رضاييان شديدا متعجب شده و هيچ بعيد نيست كه در واكنش به صحبت‌هاي مهاجم ملي‌پوش تيمش، او را به نيمكت تبعيد كند. اين شايعه‌اي است كه روز گذشته در بسياري از سايت‌هاي خبري منتشر شد. آن هم در شرايطي كه برانكو هم اخيرا به صورت رسمي و واضح‌تر از دفعات گذشته در كنفرانس خبري بعد از بازي تيمش مقابل نفت تهران درباره موضوع رضاييان صحبت كرده است. برانكو درباره بازي ندادن به رامين رضاييان و شعارهاي هواداران تاكيد كرده است: «دقيقا هواداران مهم‌ترين مساله براي ما هستند، اما آنها آرام‌طبع، عليپور و نوراللهي را هم خواسته‌اند. به من كمك كنيد؛ رضاييان را جاي چه كسي بگذارم؟ لطفا نام ببريد. شما باشيد رضاييان را جاي حسين ماهيني به ميدان مي‌فرستيد؟ شما مي‌پرسيد چرا پنج دقيقه به رضاييان بازي نمي‌دهيد، در صورتي كه اين حرف دخالت است. دفاع ما خوب كار كرده و نبايد تغييراتي صورت بگيرد. خصومتي با رضاييان ندارم، اما دفاع ما خوب بازي مي‌كند. شما در كنفرانس خبري سرمربي تيم ملي از او نمي‌پرسيد كه چرا وريا غفوري را به جاي رامين رضاييان بازي نمي‌دهيد؟ من به هواداران احترام مي‌گذارم و شاهد بوديد كه چطور بازيكنان را تشويق كردند. تا جايي كه به رضاييان ربط دارد، بايد بگويم كه خط دفاع خوب كار كرده و انتظار داشتم محمد انصاري، سيدجلال حسيني و حسين ماهيني تشويق شوند.» برانكو در مورد اينكه گفته مي‌شود رضاييان قرباني اختلاف او و كي‌روش شده هم گفت: «چرا بايد قرباني شود؟ شما بگوييد رضاييان به جاي چه كسي بايد بازي كند؟ خواهش مي‌كنم بگوييد. من هيچ بازيكني را تنبيه نمي‌كنم و نمي‌دانم چرا اين فكر را مي‌كنيد. يعني بايد رضاييان را به عنوان مهاجم به زمين بفرستم تا بازي كند؟ چرا فكر مي‌كنيد عليه رضاييان موضع گرفته‌‌ام؟ بايد مصدوميت يا بحثي به وجود بيايد تا رضاييان بازي كند.»

صحبت‌هاي سرمربي پرسپوليس به خوبي نشان مي‌دهد كه او به همين راحتي به رضاييان در تركيب تيم بازي نخواهد داد. علي‌اكبر طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس هم روز گذشته تاكيد كرد كه در مباحث فني تيم و ماجراي رضاييان هيچ دخالتي نمي‌كند و برانكو تصميم‌گيرنده اول و آخر در اين زمينه است.

البته رضاييان ديروز پستي اعتراضي در اينستاگرام منتشر كرد و بعد آن را خيلي زود حذف كرد. با اين حال بايد ديد در روزهاي آينده تكليف اين ستاره نيمكت‌نشين سرخپوشان چه خواهد شد. ادامه اين روند مي‌تواند يك بحران درون‌تيمي براي سرخپوشان به وجود بياورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: