bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس مرکز آمار گفت: تا ساعت 10 امروز، بیش از 41 درصداز مردم به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کرده‌اند و با توجه به استقبال خوب مردم این سرشماری تا سه روز تمدید شد.
 امید علی پارسا رئیس مرکز آمار کشور در حاشیه افتتاحیه سرشماری نفوس و مسکن به صورت میدانی و عملیاتی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن گفت: تا ساعت 10 امروز 33 میلیون نفر که بیش از 41 درصد می‌شود به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کرده‌اند و با توجه به استقبال خوب مردم این سرشماری تا سه روز تمدید شد.

وی افزود: در طول این سه روز سرشماری به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود اما از روز شنبه سرشماری به صورت اینترنتی نخواهد بود.

پارسا تأکید کرد: مأموران آمار ظرف 30 روز به درب منازل مردم مراجعه می‌کنند و در این سرشماری یک ایرانی نباید از قلم بیافتد و همه مردم موظف‌اند پاسخ صریحی به مأموران آمار ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مردم موظف‌اند مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کدپستی و اطلاعات متراژ خانه را به این مأموران ارائه دهند مأ‌موران آمار دارای جلیقه و حوله گرام و کارت مرکز آمار در درب منازل حضور خواهند داشت و قابل شناسایی‌اند.

پارسا در ادامه با اشاره به سرشماری اینترنتی مردم کشور گفت: استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، سمنان و بوشهر به طور نسبی در سرشماری اینترنتی به خوبی پیش رفتند و در 24 استان تا روز گذشته در ثبت نام اینترنتی به حد نصاب رسیدند اما استان تهران هنوز به حد نصاب خود نرسیده چرا که از تهران توقع زیادی داریم.

در ادامه ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران درباره ثبت نام مردم تهران در سرشماری اینترنتی گفت: تا امروز حدود یک میلیون و 300 هزار خانوار تهرانی اینترنتی ثبت نام کردند و تا تمدید روز جمعه طبیعتا تهران بالاتر از حدنصاب خواهد بود که البته تا الان به حدود 30 درصد می‌رسد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: