bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
تساوی با شهرداری همدان در بوشهر
هفته هفتم لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی خانگی به مصاف شهرداری اصفهان رفت که در نهایت این دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند. نتیجه‌ای که برای شاهین اصلا خوب نبود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
هفته هفتم لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری در یک بازی خانگی به مصاف شهرداری اصفهان رفت که در نهایت این دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند. نتیجه‌ای که برای شاهین اصلا خوب نبود.
به گزارش فوتبال بوشهر، شاهین شهرداری در این بازی خانگی نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و در پایان 90 دقیقه تلاش، به تساوی 2-2 رضایت داد. در دقیقه 10 وفایی مهاجم شهرداری همدان روی اشتباه فردی بازیکنان شاهین نتیجه بازی را یک بر صفر به سود همدانی ها کرد تا ورزشگاه غرق در سکوت شود. درست چند لحظه بعد از ورود مهدی طارمی مهاجم بوشهری پرسپولیس تهران به ورزشگاه، شاهین روی ارسال خدابنده‌لو و ضربه سر زیبای رضا دهقان جوان آینده‌دار بوشهری به گل رسید.
نیمه دوم، شاهین شهرداری حملات بیشتری روی دروازه میهمان داشت اما نبود یک تمام‌کننده و البته بازی پر انتقاد دو، سه بازیکن با تجربه این تیم شرایط را برای پیروزی نماینده بوشهر فراهم نکرد. در دقیقه 81 روی یک غافلگیری باز هم دروازه یاسر‌الهی باز شد تا فریاد اعتراض هواداران شاهین به آسمان بلند شود. روی کرنر ارسالی  در دقیقه 93 مسعود نظرزاده کاپیتان با تجربه بوشهری‌ها گل تساوی را وارد دروازه مهمان کرد تا اندکی از ناراحتی هواداران تیمش کم شود. مسعود در کنار نوروزی و احمد شاهی از دونده‌ترین و زحمتکش‌ترین بازیکنان شاهین در این روز بودند .

مصاحبه پایان بازی با مربی شاهین
در همین ارتباط به سراغ مربی شاهین شهرداری رفتیم. ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که مردم توقع دارند که ما در بوشهر همیشه برنده شویم، افزود: ما طی روزهای گذشته با مشکلاتی مواجهه شدیم که مهم‌ترین آن، مصدومیت برخی از بازیکنان با تجربه تیم است. مثل آقای پژمان مالکی که یکی از بهترین‌های تیم است، افشین محمدی و حسین موجی. آنها برای این بازی مصدوم بودند و به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم. مردم از ما توقع برد دارند و این حق طبیعی آنها است. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم. البته همانطور که گفتم با کمبود بازیکن مواجهه هستیم و اگر به تیم ما نگاه کنید می‌بینید که 8 بازیکن از تیم‌های امید و جوانان در تیم اصلی بازی می‌کنند و ما با این بازیکنان کار می‌کنیم. قطعا در نیم فصل چند بازیکن با تجربه کسب خواهیم کرد تا این مشکلات برطرف شود.
وی در ادامه در مورد روند سینوسی تیم شاهین شهرداری در مسابقات لیگ دسته 2، یادآور شد: تیم ما یک تیم متشکل از بازیکنان جوان است و این بازیکنان کم تجربه هستند. ما هم‌اکنون به‌دنبال چهار گزینه هستیم تا حداقل این گزینه‌ها بتوانند به ما کمک کنند. در هر صورت بسیاری از بازیکنان برای اولین‌بار است که در این سطح بازی می‌کنند و در برابر این همه تماشاگر، استرس خاصی می‌گیرند که این استرس در بازی آنها تاثیر می‌گذارد. به مرور زمان این بازیکنان بهتر می‌شوند. ولی مردم هم حق دارند، چراکه چندین سال بود که شاهین دیگری را می‌دیدند و بازی به این شکل برای آنها مورد قبول نیست. ما در بازی ذوب آهن، باختیم ولی مردم بسیار خوشحال بودند و این نشان می‌دهد که تیم ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود. مردم خیلی فوتبالدوست هستند. این اتفاق هم بعضی موقع رخ می‌دهد که ما نمی‌توانیم بازی خوبی در خانه به نمایش بگذاریم. ما همیشه مدیون این تماشاگران هستیم.

وی در پایان با بیان این‌که در مورد جدایی هادی اصغری باید بگویم وی به ما اعلام کرده بود که به‌دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند در شاهین بماند و می‌خواهد جدا شود، خاطرنشان کرد: با این جدایی دست ما تنگ‌تر از همیشه شده است. ما در این بازی سه تعویض انجام دادیم که در هر سه تعویض بازیکنان جوان را راهی بازی کردیم و این کار را برای ما سخت کرده است.  ما فیلم بازی امروز را تهیه کرده‌ایم و بازبینی آن می‌توانیم نقاط ضعف خود را پیدا کرده و آنها برای بازی‌های آینده پوشش دهیم. البته در کنار این، بازی‌های حریف بعدمان را هم بررسی می‌کنیم. امیدوارم که نتیجه لازم را در بازی بعدی کسب کنیم.
شاهین شهرداری با این تساوی 11 امتیازی شد و بهترین فرصت برای رسیدن به صدر را از دست داد. شاگردان احمدزاده هم‌اکنون در مکان چهارم جدول قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: