bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وقتی نجفی دست به دامان پرونده قطور خود می‌شود؛
هفته گذشته دربی استان در لیگ یک کشور برگزار شد و پارس جم توانست ایرانجوان بوشهر را شکست دهد اما حواشی به‌وجود آمده بعد از این بازی، از نتیجه بازی مهم‌تر بود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
هفته گذشته دربی استان در لیگ یک کشور برگزار شد و پارس جم توانست ایرانجوان بوشهر را شکست دهد اما حواشی به‌وجود آمده بعد از این بازی، از نتیجه بازی مهم‌تر بود. همانطور که می‌دانید ایرانجوان شب قبل از بازی در زمین آسفالت تمرین کرد و در حالی که پارس جم توانسته در زمین یک ورزشگاه شهید بهشتی تمرین کند. البته این تنها حاشیه بازی نبود. در دقایق پایایی (همانطور که در گزارش هفته پیش نوشتیم) محمود خرمزی به‌شدت از نجفی، رئیس هیات فوتبال بوشهر گلایه کرد. وقتی بازی به این مهمی در بوشهر برگزار می‌شود، حضور رئیس هیات فوتبال در این بازی بسیار مهم است اما گویی نجفی از حضور در این بازی، هدف دیگری داشت و می‌خواست خودی نشان دهد.
موضوع وقتی جالب می‌شود که خبرنگار شبکه ورزش در این بازی حضور داشت و نجفی به‌نوعی می‌خواست از این فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کند. وقتی مشاهده شد که او با پرونده‌ای پر از برگه و سند به ورزشگاه آمده است، مشخص شد که محمد نجفی چه هدفی را دنبال می‌کند. پس از پایان بازی به سمت خبرنگار شبکه ورزش رفت (اما این بار با دستی پر از پوچ) تا به نوعی خود را تبرئه کند.

نجفی در ابتدای گفت‌وگو با شبکه ورزش با بیان این‌که ایرانجوان قدمت زیادی دارد، گفت: ایرانجوان برای ما بوشهری‌ها یک مکتب و دارای یک شاخصه مشخص است اما این باشگاه چندین سال است که در تشکلات مدیریتی‌اش دچار مشکلاتی زیادی است. در کجای ایران، هیات فوتبال (بدون هیچ قانونی) می‌بایستی منابع مالی، زمین تمرین و امکانات دیگر یک باشگاه را تامین کند.
وی در ادامه بعضی از این‌که مدارک خود را رو کرد، تصریح کرد: اولین مدرک وی، نامه‌ای به تاریخ 11/7/95 است که بر اساس این سند به باشگاه ایرانجوان اعلام شده است که فلان قیمت بدهکار است. وی در ادامه صحبت‌هاش با اشاره به سرپرست باشگاه ایرانجوان، گفت: حتی روزی رسیده بود که من پول بلیط همین آقا را هم دادم، تا وی امکانات باشگاه ایرانجوان را تامین کند. اگر مکاتبه من و آیت‌الله صفایی بوشهری با مسوولان لیگ یک نبود، ایرانجوان نمی‌توانست امسال در مسابقات لیگ دسته یک حضور یابد. الان حدود سه سال است که من به سازمان لیگ می‌روم و ضمانت این باشگاه می‌کنم. شما از مسوولان بپرسید که چطور نوجوانان و جوانان ایرانجوان در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی در ادامه باز هم به پرونده‌های خود رجوع کرد و گفت: این پرونده شامل فسخ قرارداد، مسائل اجرائی و ... است و من دیگر نمی‌دانم که چطور باید به ایرانجوان کمک کنم. آیا ما از پارس جم پول نمی‌گیرم؟ آیا از باشگاه شاهین شهرداری پول نمی‌گیریم؟ ما از هر دو باشگاه مطالبات خود را می‌گیریم. من سند دارم که همین باشگاه ایرانجوان، 73 جلسه زمین چمن تمرین کرده است و با صورت‌جلسه‌ای که من از این باشگاه دارم، مسوولان ایرانجوان هزار تومان هم به ما پرداخت نکرده‌اند. در مورد مساله زمین شماره یک بگویم که ما به آنها اعلام کردیم که ما زمین را از ساعت یک تا سه‌ونیم به شما می‌دهیم ولی باید ساعت سه‌ونیم زمین را تخلیه کنید، چراکه قرار است بازی لیگ برتر برگزار شود اما آنها به من گفتند که این ساعت به درد آنها نمی‌خورد و می‌خواهند زیر نور تمرین کنند. پول نور ورزشگاه را چه کسی می‌دهد؟ در ارتباط با کمیسیون ماده 88 اداره ورزش و جوانان، من باید پول آب، برق و زمین را بدهم. من تا به الان نتوانستم به اورژانس و نیروی انتظامی در قبال بازی‌های ایرانجوان، پولی پرداخت کنم. چه کسی باید پاسخگو باشد!!!
(خرمزی در مصاحبه‌ای با همین شبکه اعلام کرد که یکی از مسوولان پسر خود را به تیم تحمیل کرد تا در مقابل از این باشگاه حمایت کند اما این مسوول ما را فراموش کرده است. در ادامه می‌توایند بفهمید که آن مسوول کیست.)

در همین هنگام یکی از مسوولان ایرانجوان به سمت آقای نجفی آمد و به وی گفت که از ایرانجوان هیچ وقت حمایت نکرده است. این مسوول به نجفی گفت: بچه‌ات را در تیم ما قالب کردی که این بلا را سرما بیاوری. نجفی هم در پاسخ گفت که بچه‌ام را از تیمتان بیرون کنید و هیچ ایرادی ندارد. در همین هنگام یکی از هواداران دو آتیشه ایرانجوان نزد نجفی آمد؛ لحنی تند به او یادآور شد: ایرانجوان، تیم مردم استان است و باید همیشه به این تیم کمک کنی. ولی شما نه تنها به این تیم کمک نمی‌کنید بلکه الان بر علیه این باشگاه مدرک جمع کرده‌اید و به رسانه‌ها نشان می‌دهید. کمک‌هایی که در این پرونده نوشته شده است، کاملا دروغ است و این غیر واقعی بودن این سند‌ها کاملا مشخص است.
بعد از صحبت‌های رئیس هیات فوتبال، سرپرست باشگاه ایرانجوان با بیان این‌که هیچ‌کس ساعت یک ظهر در گرمای بوشهر تمرین نمی‌کند، گفت: ما باید 48 ساعت قبل از بازی، در زمین اصلی تمرین می‌کردیم و زمین را به ما ندادند. مسوولان به ما گفتند که زمین را برای بازی می‌خواهند، سمپاشی کنند و من نمی‌دانم که چه ضرورتی دارد که قبل از بازی زمین را سمپاشی کرد، آن هم برای لیگ یک.
 اگر واقعا این داستان واقعیت داشته باشد و نجفی پسر خود را به باشگاه ایرانجوان تحمیل کرده باشد، می‌توان آن را یک فاجعه نامید. فاجعه‌‌ای که در استان ما زیاد رخ می‌دهد و تیم‌ها، تنها قربانی این شگفتی‌ها هستند. در صورتی که این داستان‌ها واقعیت داشته باشد، آقای نجفی به شما توصیه می‌کنم، از فوتبال بوشهر بروید تا تیم‌ها در آتش شما، سوزانده نشوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: