bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
سرمربی پارس جنوبی گفت: شرایط خوبی برای بازی با سپاهان داریم و نمی‌خواهیم مقابل این تیم دست خالی به خانه برگردیم.
در گفت و گو با کاپ درباره بازی روز جمعه این تیم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: شرایط تیم بعد از دو برد پیاپی که به دست آوردیم خوب است و تیم در کل اوضاع مساعدی از نظر بدنی برای بازی با سپاهان دارد. امیدوارم بتوانیم در اصفهان یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم. 

وی ادامه داد: به هرحال مقابل یک تیم بزرگ مثل سپاهان بازی داریم اما جام حذفی نشان داده که رقابت‌ها در آن قابل پیش‌بینی نیست. مهمترین وظیفه ما این است که به بهترین شکل مقابل حریف قرار بگیریم و یک عملکرد مناسب را از خودمان به نمایش بگذاریم. با این حال باید این را هم در نظر بگیرید که تمرکز اصلی پارس جنوبی روی لیگ یک است. 
سرمربی پارس جنوبی درباره اینکه آیا با این صحبت‌ها به شکست سپاهان و صعود به مرحله بعد فکر نمی‌کنند، گفت: بازی با سپاهان برای تمام بازیکنان تیم ایجاد انگیزه کرده و قطعا کیفیت کار را آنها را بابت رویارویی با این تیم بزرگ دوچندان خواهد کرد. 
تارتار افزود: این صحبت‌های من این معنی را نمی‌دهد که بردن سپاهان برای‌مان مهم نیست بلکه همان‌طور که گفتم به دنبال یک نمایش خوب مقابل این تیم قدرتمند هستیم و این یعنی نمی‌خواهیم دست خالی به خانه برگردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: