bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
بی‌خبری مجدد بهروزیان‌فر از اتفاقات عسلویه؛
وقتی به ورزش یک شهر نگاه می‌کنیم اولین اداره‌ای که ما را به خود جلب می‌کند، اداره ورزش و جوانان است. از طرف دیگر وقتی به فوتبال نگاه می‌کنیم، هیات فوتبال در نظر می‌آید.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
وقتی به ورزش یک شهر نگاه می‌کنیم اولین اداره‌ای که ما را به خود جلب می‌کند، اداره ورزش و جوانان است. از طرف دیگر وقتی به فوتبال نگاه می‌کنیم، هیات فوتبال در نظر می‌آید. در این‌که هیات‌ها باید زیر نظر اداره ورزش و جوانان کار کنند، هیچ شکی نیست ولی وقتی اختلافی بین این دو نهاد رخ دهد آن وقت مشکلات به‌وجود می‌آیند. آن هم وقتی اختلاف بر سر مسائل شخصی باشد. از این نوع اختلافات در استان کم نیست. اختلافاتی که می‌تواند آینده یک جوان و یک ورزشکار را خراب کند. چند روز پیش در عسلویه رئیس اداره ورزش و جوانان همین اختلافات شخصی را وارد ورزش و فوتبال این شهرستان می‌کند و دبیر هیات فوتبال عسلویه را نشانه می‌گیرد. در همین رابطه ما امروز به سراغ عبدالله مالکی، دبیر هیات فوتبال عسلویه رفتیم تا ماجرا را از زبان ایشان بشنویم.

عبداالله مالکی در گفت‌وگو بامداد جنوب با بیان این‌که روز 5 آبان بود و من در دفترم نشسته بودم، گفت: یکی از اعضای تیم روستای عسکری (روستای که در آن متولد شده‌ام)، نزد من آمد و گفت که اداره ورزش جوانان شهرستان به آنها توپ نداده است (اداره ورزش و جوانان به تیم‌های روستایی توپ می‌دهد)، چراکه یکی از اعضای اداره ورزش و جوانان اعلام کرده بود که به این روستا توپ داده نشود. سرپرست این تیم در ادامه به من گفت که پیگیری‌های زیادی در این مورد کرده بود ولی در نهایت به وی گفته‌ بودند که با آقای انتظامات (رئیس اداره ورزش و جوانان عسلویه) تماس بگیرد. وقتی با وی تماس گرفته شد، این آقا گفت که مالکی در این تیم چکاره است و سرپرست هم در جواب گفته او در تیم ما نقشی ندارد. در ادامه آقای انتطامات با لحنی خاص می‌گوید: «آها» فکر کردم که این آقا در تیم کاره‌ای است. البته این برای بار دوم است که این آقا چنین کاری را انجام می‌دهد. من پس از شنیدن این حرف‌ها با هماهنگی قبلی، به اداره ورزش و جوانان عسلویه رفتم که با این آقا ملاقات کنم. وقتی وارد اتاق انتظامات شدم، وی با احترام از من استقبال کرد. من مساله را به وی گفتم و تاکید کردم که چرا برای بار دوم چنین حرفی می‌زند اما در مقابل، وی منکر این حرف‌ها شد.

وی در ادامه یادآور شد: من بلافاصله خواستم با سرپرست تیم روستایی تماس بگیرم که او گفت که من این حرف‌ها را زده‌ام و دوست داشتم از سرپرست این سوال‌ها را کنم. اگر او دوست است، مشکلی نیست ولی نباید اختلافات شخصی را وارد ورزش کند. در ادامه وی گفت که مرا به‌عنوان دبیر هیات فوتبال عسلویه قبول ندارد و من در جواب گفتم که قبول داشتن یا نداشتن تو چه ربطی به سمت من دارد؟ سمت من اصلا ربطی به او ندارد که چنین سخنانی را بر زبان می‌آورد. البته بحث ما شخصی بود که ایشان آن را وارد هیات فوتبال کرد. لازم به ذکر است که بچه‌ وی هم در حال بازی کردن با اسباب بازی‌هایش بود و این آقا هر بار وسط حرف‌هایم بلند می‌شد و به سمت بچه‌اش می‌رفت. من هم وقتی این صحنه را دیدم به او گفتم مگر اینجا مهد کودک است که به سخنانم توجه نمی‌کنید و فقط به بچه‌تان می‌گویید برو بیرون، بیا داخل. در همین هنگام او عصبانی شد و  باز هم حرف خود را تکرار کرد و تاکید کرد که تو هیچ کاره‌ای و الفاظ بدی به من نسبت داد. من دوباره گفتم اصلا یعنی چی که شما قول ندارید و هر وقت حکمم زیر دست شما آمد، آن را امضا نکنید. آقای انتظامات دست بردار نبود و به من گفت که تو لیاقت این سمت را نداری و هیچ چیزی نمی‌فهمی. من در جواب وی گفتم این یعنی چه؟ که آقای انتظامات در کمال بی‌احترامی به من تاکید کرد که تو عربی و به همین دلیل نمی‌فهمی. وقتی این حرف‌ را زد، مرا در اتاق تنها گذاشت و بیرون رفت. وقتی من چنین رفتاری دیدم، از طریق مراجع قضائی پیگیر این مساله شدم. البته قبل از این‌که این کار را انجام دهد، از سمت خود استعفا داده بودم که آزادتر باشم. من این مساله را به حراست، اداره ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان کشاندم. 

مالکی در پایان سخنانش گفت: حتی در مورد این مساله با آقای نجفی هم صحبت کردم. البته می‌خواستم با آقای بهروزیان‌فر هم حرف بزنم که وی در بوشهر نبود. تا الان چندین نفر نزد من آمدند که می‌خواستند پادر میانی کنند که رابطه من با آقای انتظامات درست شود ولی مثل این‌که این آقا گفته نمی‌خواد سر یک میز با من بنشیند. البته من از آقای محمدی، رئیس هیات فوتبال عسلویه هم گله‌مند هستم که به هیچ عنوان در این مساله از من حمایت نکرد. وقتی حمایت وی را ندیدم، تصمیم گرفتم که از سمتم کناره‌گیری کنم. من به غیر از اینها کار خاصی نکردم و از همین جا از فوتبال خداحافظی می‌کنم. 
در ادامه این گزارش به سراغ آقای بهروزیان‌فر رفتیم که باز هم همان حرف‌های تکراری را شنیدیم.

بهروزیان‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان ای‌که من در این مساله اطلاعات زیادی ندارم، تصریح کرد: یعنی از حراست به ما چیزی گفته نشده ولی اینطور که من شنیدم، مساله اصلی اختلاف شخصی بین رئیس اداره ورزش و جوانان عسلویه و دبیر هیات فوتبال این شهرستان است و در همین حد به من منتقل شده است.
این برای چندمین‌بار است که آقای بهروزیان‌فر از چنین مسائل مهمی بی‌خبر است و واقعا مشخص نیست وی که در راس اداره ورزش و جوانان است چطور از هر اخباری که مربوط به اداره ورزش و جوانان است، خبر ندارد؟ برای من که تعجب‌آور است ولی نظر شما چیست؟!!! 
برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، عسلویه
نام:
ایمیل:
* نظر: