bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
با برد شیرین در برابر بانی گستر کیش؛
هفته نهم لیگ دسته 2، عصر روز گذشته با انجام 12 بازی پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، شاهین به مصاف تیم بانی گستر کیش رفت و توانست با سه گل از سد این تیم عبور کند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
هفته نهم لیگ دسته 2، عصر روز گذشته با انجام 12 بازی پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، شاهین به مصاف تیم بانی گستر کیش رفت و توانست با سه گل از سد این تیم عبور کند.
به گزارش فوتبال بوشهر، شاهین در این بازی با 3 گل حریف کیشی خود را شکست داد تا با 15 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند و بعد از مدت‌ها هوادارانش را شاد راهی خانه کند. در این بازی که با حضور حدود هزار هوادار بوشهری برگزار شد، تیم احمدزاده با ضربه پنالتی مجید خدابنده‌لو در دقیقه 30 بازی به گل رسید، در این گل، توپ ربایی زیبای رضا دهقان جوان آینده‌دار هم‌استانی بیش از دیگران به چشم آمد.

شاهین شهرداری که در این دیدار با یک سیستم جدید بازی می‌کرد، سعی داشت میانه میدان را از آن خود کند. نیمه اول با وجود 10 نفره شدن حریف با همان یک گل به سود میزبان خاتمه یافت. در نیمه دوم آرایش شاهین عوض شد و احمدزاده تیمش را با توجه به 10 نفره شدن حریف هجومی‌تر کرد. توسعه کیش با وجود یک یار کمتر، بازی قابل قبولی را ارائه داد و تا دقیقه 70 پا به پای بوشهری‌ها دوید تا این‌که مسعود نظرزاده کاپیتان با تجربه شاهین گره بازی را با یک ضربه دقیق و فنی باز کرد و دومین گل فصل خود را به ثمر رساند.
افشین محمدی مهاجم اهرمی شاهین که یک مصدومیت طولانی مدت را پشت سر گذاشته بود، در این بازی دوندگی‌های خوبی داشت و خط دفاع حریف را بارها آزار داد. بعد از گل دوم شاهین بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت اما ضربات خدابنده‌لو، احمد شاهی، مجید غلام‌نژاد همگی به بیرون رفت یا گلر کیش مهار کرد. پاس تماشایی هافبک شاهین به آرین محمدی تازه نفس رسید تا پیروزی شاهین در این دیدار با سه گل خاتمه یابد.

در این بازی بهروز نوروزی خوش قد و بالا مدافع آینده‌دار بوشهری باز هم بدون نقص بازی کرد تا نوید ظهور یک مدافع تنومند در فوتبال ایران را بدهد. مجید غلام‌نژاد در سمت راست خط دفاعی شاهین بی نقص بازی کرد و البته مسعود نظرزاده کاپیتان 34 ساله بوشهری‌ها که مانند یک جوان 18 ساله دوندگی دارد، تکل می‌زند و یک رهبر واقعی در میانه میدان تیمش به‌شمار می‌رود. غلام احمد شاهی مثل همیشه دونده و جسور ظاهر شد و البته جاسم یاسر‌الهی یک کلین شیت دیگر ثبت کرد تا شاهین شهرداری بوشهر باز هم در جمع مدعیان قرار بگیرد. با این نتیجه شاهین 15 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

شاهین بهتر از این می‌شود
در ادامه این گزارش به سراغ روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری رفتیم. عبدالرضا کللی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که شاهین شروع خوبی در این بازی نداشت، گفت: در اوایل بازی، تیم کیش تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت و تا دقیقه 15 برتری نسبی به شاهین داشت. البته در ادامه بازی، خط هافبک شاهین توانست بازی را در دست بگیرد تا و در دقیقه 30 بازی روی پاس خوب افشین محمدی، رضا دهقان یک پنالتی گرفت که خوشتبختانه این توپ وارد دروازه تیم حریف شد اما بعد از این گل، بازی از روال طبیعی خود خارج شد و بازیکنان تیم کیش با داور، بازیکنان و هواداران شاهین درگیر شدند و بازی را به حاشیه بردند. در نیمه دوم، سرعت بازی بیشتر شد و دو تیم موقعیت‌هایی به وجود آوردند. البته از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، بازی به‌طور کامل در دست شاهین بود و به جرئت می‌توانم بگویم که شاهین 8 موقعیت خوب را در این نیمه از دست داد. خدا را شکر که در دقیقه 70 و 86 دو گل به ثمر رساندیم و عملا بازی را به‌نفع خود به پایان بردیم. در این نیمه تیم کیش حرفی برای گفتن نداشت، چراکه بازیکنان این تیم حسابی خسته شده بودند. خدا را شاکرم که توانستیم این سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم.

کللی در ادامه در مورد عملکرد بازیکنان شاهین در این بازی یادآور شد: همانطور که گفتم، عملکرد بازیکنان نسبت به بازی‌های قبلی، امیدوار کننده بود و خصوصا در نیمه دوم این بازی، یک حرکت رو به جلو از آنها مشاهده کردیم. البته امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. اضافه شدن افشین محمدی به تیم هم کمک زیادی کرده است. به هر حال یکی از بهترین مهاجم‌های ما است و حضور او در ترکیب برای ما خیلی مهم بود.
وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آقای احمدزاده باید چه تدابیری را بیاندیشد تا این تیم در مسیر پیشرفت حرکت کند، تاکید کرد: کادر فنی شاهین در پی این است که در نیم فصل تغییراتی را در تیم به‌وجود آورد. البته تا نیم فصل مسابقات فقط دو بازی مانده است ولی زمان نقل و انتقالات بعد از سه بازی اول دور برگشت آغاز می‌شود. نظر کلی این است که در زمان نقل و انتقالات، سه تا چهار بازیکن (مخصوصا در پست مهاجم) بگیریم. اگر این اتفاق رخ دهد، فکر می‌کنم که این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. اگر چه که تیم روند خوبی در پیش گرفته است ولی کمبود بازیکن در خط حمله تیم را دچار مشکلاتی کرده و این خط نیاز به تقویت دارد.

نتایج دیگر بازی‌های این گروه به شرح زیر است:
آلومینیوم هرمزگان صفر - صفر پاس همدان
کاسپین قزوین صفر -صفر  شاهین ماهشهر 
شهرداری همدان 1 - 1 شهرداری تبریز
سردار بوکان 2 - 1 نیروی زمینی تهران 
کارا شیراز صفر - صفر هف سمنان

برچسب ها: فوتبال ، شاهین ، لیگ دو
نام:
ایمیل:
* نظر: