bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
خرمزی با اشاره به کمک ناچیز مسوولان؛
تیم فوتبال ایرانجوان، نماینده استان در لیگ یک، در حال سپری کردن یکی از عجیب‌ترین فصل‌های حضورش در لیگ یک است. به‌نوعی هر اتفاقی که برای یک تیم‌ در طول فصل می‌‌تواند رخ دهد، برای این‌ تیم بوشهری رخ داده است.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
تیم فوتبال ایرانجوان، نماینده استان در لیگ یک، در حال سپری کردن یکی از عجیب‌ترین فصل‌های حضورش در لیگ یک است. به‌نوعی هر اتفاقی که برای یک تیم‌ در طول فصل می‌‌تواند رخ دهد، برای این‌ تیم بوشهری رخ داده است. از اعتصاب بازیکنان گرفته تا سوء‌استفاده برخی از نهادها از کمک‌هایی که به این تیم‌ می‌شود. ولی جدا از این مسائل اتفاقات دیگری هم در باشگاه ایرانجوان رخ داده که روزهای آینده حتما به آن می‌پردازیم اما امروز به سراغی سرمربی این تیم رفتیم تا از آخرین وضعیت باشگاه ایرانجوان مطلع شویم. خرمزی که سال دشواری را تا به امروز پشت سر گذاشته است، از آماده بودن تیم‌اش برای رویارویی با تیم آلومینیوم اراک گفت.

محمود خرمزی در ابتدا در پاسخ به این‌که نظرش در مورد خروج 5 بازیکن غیر بومی از ایرانجوان چیست با بیان این‌که به هیج عنوان بحث اخراج این بازیکنان مطرح نیست، گفت: خیلی از موضوع سوء‌استفاده کردند و به‌نوعی گفته‌اند که این بازیکنان اخراج شده‌اند. این بازیکنان غیر بومی، با نظر باشگاه و کادر فنی از تیم رفتند. از رسانه شما هم خواهش می‌کنم که پرونده این موضوع را همین جا ببندد. خدا را شکر بعد از این‌که از کرمان برگشتیم، تمرینات خود را به‌خوبی پیش بردیم و از لحاظ روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. بچه‌ها با نشاط خوبی در تمرینات تیم شرکت می‌کنند و هر روز در حال بهتر شدن هستند. به هر حال مسوولان نیز از لحاظ مالی به باشگاه کمک کرده‌اند هر چند که مبلغ ورودی ناچیز بود. به هر حال ما از آنها تشکر می‌کنیم و طی جلسه‌ای که با آنها برگزار کردیم، قرار بر این شد که هر دو هفته یک بار، مقداری پول به حساب باشگاه واریز شود تا وضعیت ایرانجوان روز به روز بهتر شود. باور کنید تیم ما در این فصل شرایط عجیبی را تجربه کرده بود اما امیدوارم در بازی با آلومینیوم اراک شرایط خوبی داشته باشیم و یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم و به بالای جدول برسیم.

وی در ادامه، در پاسخ به این‌که ایرانجوان به جای این پنج بازیکن خروجی، بازیکن ورودی خواهد داشت، تاکید کرد: از روزی که من به این تیم آمدم، پنج بازیکن امید و دو بازیکن جوانان در کنار ما بودند با وجود این‌که پنج نفر از جمع جدا شده‌اند، اما تعداد بازیکنان ما در حال حاضر، 22 نفر است و مشکلی از لحاظ کمبود بازیکن نداریم. ولی باید ببینم تا نیم فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.
وی در پاسخ به این سوال در مورد این‌که اداره ورزش و جوانان استان، حدود 15 میلیون از مبلغ ورودی به باشگاه ایرانجوان برای خود برداشته است، تاکید کرد: همانطور که می‌دانید چند وقت پیش این اداره 15 میلیون تومان به ما کمک کرد و به‌خاطر همین مساله از صد میلیون تومانی که قرار بود به باشگاه برسد، حدود 85 میلیون به حساب باشگاه واریز شد. نظر باشگاه ایرانجوان این بود که صد میلیون به طور کامل به باشگاه داده شود و اداره ورزش و جوانان حداقل نباید این‌بار این‌کار را می‌کرد. ما با این 85 میلیون اندکی از قرارداد بازیکنان ایرانجوان را داده‌ایم در صورتی که اگر صد میلیون به حساب باشگاه ریخته می‌شد، شرایط کمی بهتر می‌شد. ما مجبور شدیم به بعضی از بازیکنان 8 درصد و بعضی دیگر 5 درصد از قراردادشان را بدهیم. هدف من این بود که 8 درصد را به همه بازیکنان بدهیم ولی این‌طور نشد. امیدوارم در آینده پولی که به باشگاه ریخته شد، همه بازیکنان به یک سهم برداشت داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید. من فکر می‌کنم که اگر اداره ورزش و جوانان آن 15 میلیون را بر‌نمی‌داشت، خیلی برای ما بهتر بود. با این حال من از مسوولان هم تشکر می‌کنم که کار بزرگی را برای ما انجام دادند. امیدوارم که مسوولان، سر قول خود بمانند و هر دو هفته یک بار به باشگاه کمک کنند.

وی در پایان گفت‌وگو در مورد جریمه شدن ایرانجوان از سوی کمیته انضباطی و محرومیت چند لیدر باشگاه، با بیان این‌که من هم از جریمه آگاه شده‌ام، خاطرنشان کرد: نظر من این است که ایرانجوان بهترین تماشاگران را از هر نظر در لیگ یک دارد و تا موقعی که من در وزشگاه بودم، لیدر‌های ما هیچ مشکلی به وجود نیاوردند. ولی باز هم می‌گویم که من چیزی ندیدم که گفته مسوولان را تکذیب کنم. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: