bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
بهروز نوروزی مدافع تیم فوتبال شاهین شهرداری خواستار حضور پرتعداد هواداران تیمش در بازی روز دوشنبه مقابل شهرداری تبریز شد.
وی با بیان این‌که برای صعود باید این بازی 6 امتیازی را ببریم تا با اقتدار در صدر جدول قرار بگیریم، گفت: حریف تیم قدرتمندی است، آنها برای لیگ یک بسته شده‌اند اما در خانه و با حمایت انبوه هوادارانمان می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم. خیلی دلم می‌خواهد مانند زمان لیگ برتر ورزشگاه را پر ببینم، چراکه انرژی مضاعفی به همه ما بازیکنان داده می‌شود. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است  که این دو مهم باعث شده است، تیم یکدلی داشته باشیم و تنها به یک مهم فکر کنیم و آن هم لیگ یکی شدن شاهین و پرواز دوباره این نام در فوتبال ایران است. کار سختی در پیش داریم اما با حمایت هواداران و مدیریت تیم، این اتفاق می‌تواند رخ دهد. شرایط به گونه‌ای است که بعد از صعود از این مرحله و با بردهای خانگی در مرحله دوم می‌توان به همه اتفاق‌های خوب امیدوار بود.

بازیکن جوان شاهین شهرداری در پایان یادآور شد: باز هم از احمدزاده و کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند تا امسال در کنار شاهین باشم. آرزو دارم به لیگ یک برویم تا بیشتر دیده شویم. شاد شدن دل این مردم هم‌اکنون مهم‌ترین وظیفه ما بازیکنان است که بازی به بازی باید پیش برویم. از همه مربیانم به‌خصوص جواد قادریان که خیلی برایم زحمت کشیده قدردانی می‌کنم و خود را برای اتفاقات بزرگ و خوب آینده آماده کرده‌ام.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، شاهین
نام:
ایمیل:
* نظر: