bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
در این عرصه مدیریت و رهبری آن به افراد متخصص و قانونی واگذار می‌شود تا با ایجاد یک فضای سالم به دور از هرگونه حاشیه فعالیت خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
بامداد 24: انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی بخش کاکی روز گذشته با حضور هنرمندان در فرهنگسرای بعثت کاکی برگزار شد.

مسوول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش کاکی در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: عرصه فرهنگ یک عرصه عمومی است که متعلق به افراد خاصی نیست.

ابوذر بهرامی افزود: در این عرصه مدیریت و رهبری آن به افراد متخصص و قانونی واگذار می‌شود تا با ایجاد یک فضای سالم به دور از هرگونه حاشیه فعالیت خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی ضمن تأکید بر ایجاد یک فضای سالم و صمیمی در بین هنرمندان و دیگر دوستداران فعالیت‌های هنری اظهار داشت: عرصه فرهنگ عرصه تعامل و گفتگو است و در این عرصه بد‌اخلاق و بد‌خلق جایی نخواهد داشت.

بهرامی ادامه داد: در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری نقد نیز باید به عنوان یکی از کفه‌های ترازوی ارزیابی عملکرد در تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری وجود داشته باشد.

در پایان پس از رأی‌گیری اعضاء آقایان اکبر محمودی به‌عنوان رئیس، مصطفی قاسم‌نژاد نایب رئیس، حسن بلالی خزانه‌دار، حسین محمودی بازرس و حمید ظریف‌خواه دبیر انجمن انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: